Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Enkel car/pijpdate gedaan.

Ze is correct, echte foto's.
Komt met haar vent of zo maar die staat verderop geparkeerd, je ziet/hoort hem niet.
Service is ok, niet meer of minder.
Had wel enorme zweetlucht onder haar oksels die een tijdje in mijn wagen is blijven hangen.
Dat houdt me tegen voor een 2de keer....
Tijdje geleden postte ik hier een gelijkaardige vraag mbt Laila 24j Gent, ook zeer frequent adverterend op Afspraakjes ... zelfde netwerk ?? Ik zie alvast veel gelijkenissen. Iemand antwoordde toen dat het ging over verschillende dames die handelen voor éénzelfde "meester" ... ??
 
Iemand ervaring ? zou er volgende week eens bijgaan , heb haar goedkeuring
 
Wat een trieste bedoening hier rond de streek van Oostende ofwel vragen ze gekke prijzen( 200€ tot 250€ voor één uur) of ze beloven veel en dan proberen ze je zo vlug mogelijk buiten te krijgen zelf als je voor één betaald hebt en dan spreek ik nog niet van de prestaties of soms de hygiëne.
Zijn er nog überhaupt "serieuze" dvp???
 
Laatst bewerkt:
Wat een trieste bedoening hier rond de streek van Oostende ofwel vragen ze gekke prijzen( 200€ tot 250€ voor één uur) of ze beloven veel en dan proberen ze je zo vlug mogelijk buiten te krijgen zelf als je voor één betaald hebt en dan spreek ik nog niet van de prestaties of soms de hygiëne.
Zijn er nog überhaupt "serieuze" dvp???
In Oostende heb je zoe en anissa topdames 😉
 
Vroeger had je nog Lolita Andres maar zit nu in Knokke en ze is er ook niet altijd. Als ze een tijd geld verdiend heeft gaat ze er een tijdje vandoor.
 
@Rud19 je mag mij gerust ook enkele goede adresjes doorgeven in die streek.

Reeds enkele weken verscheen er op afspraakjes.com soms een advertentie van een Sandra in Lede. De foto leek aardig en ook de prijzen vielen goed mee dus ik belde voor een afspraak. Bleek dit uiteindelijk Melody te zijn die vroeger regio Dendermonde ontving, ik herkende ze meteen. Ik betwijfel of ze haar eigen foto's gebruikt bij de advertentie
 
Wat een trieste bedoening hier rond de streek van Oostende ofwel vragen ze gekke prijzen( 200€ tot 250€ voor één uur) of ze beloven veel en dan proberen ze je zo vlug mogelijk buiten te krijgen zelf als je voor één betaald hebt en dan spreek ik nog niet van de prestaties of soms de hygiëne.
Zijn er nog überhaupt "serieuze" dvp???
Zak eens af naar brugge voor de moment natasha, of binnenkort in knokke.
 
@ loien-ongd en @Rud19, ik ben ook echt wel benieuwd naar goeie adresjes in die regio, mogen die hier niet worden gepost?
Er zijn waarschijnlijk nog collega's hier die interesse hebben.
 
@ loien-ongd en @Rud19, ik ben ook echt wel benieuwd naar goeie adresjes in die regio, mogen die hier niet worden gepost?
Er zijn waarschijnlijk nog collega's hier die interesse hebben.
Links mogen altijd worden gepost.
Eerlijk gezegd verwacht ik er niet veel.
Ik ben woonachtig rond Gent, mag van Brugge tot Brussel zijn. De spoeling wordt echt héél dun, geloof mij.
Afgaan op foto's en beloftes, not done !!!
Heb jaren ervaring, ken nog 5 tot 6 betrouwbare in het Brusselse, op meer dan 1000 annonces is dat weinig.
Veel succes.
 

Het enige min punt bij Nina is de ze steeds de condoom vasthoud met haar vingers bij het intieme en voor mij is dit wel storend, je kunt haar nooit diep nemen.
 
Laatst bewerkt:
In Oostende heb je zoe en anissa topdames 😉
Ja Zoe, Candy ( Bredene) top, maar andere spijs doet eten en Anissa vraagt 200€/uur (zeer selectief) + Afspraak alleen via whatsappje met herkenbare profielfoto, geen half uur mogelijk.
Anneliesje( Westende ) deze zou ik eens willen ontmoeten, meerdere malen gebeld, sms verstuurd tot op heden geen antwoord gekregen.
Soms heb je Latijns-Amerikaanse die echt top zijn maar deze blijven nooit lang op de zelfde plaats.
 
Ben wel benieuwd, zou ook willen langsgaan
Gewoon doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan