Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring?
Ik vermoed fake maar vond niks terug via het zoeken op de foto's en in Denderhoutem zaten vorige week 4 vrouwen waarvan geen enkel fake profiel...dus wie weet
 
Iemand ervaring?
 
Recente ervaring iemand? Gaelle Deinze
Was review van op hookers maar niet al te positief. Dame praat vreselijk veel blijkbaar stond jaren op mijn todo lijst maar te groot risico dat het me niet bevalt. Foto's zouden ook van jaren geleden zijn. Dus doe mij een plezier en misschien vele anderen en bezoek ze eens misschien valt het allemaal wel mee en hou je van praten dan moet je zeker gaan!
 
K versta niet waarom ze zonder doen
-dame die haar eigen redlights niet beheerd en er dus opties opstaan die ze niet doet
-onder dwang van pooier
-omdat ze totaal de gevaren hiervan niet beseft
-omdat veel klanten daarom zagen en ze hiermee dus meer geld kan verdienen


Ik snap ook totaal niet dat je als dvp of als klant zonder condoom sex kan hebben.
Is gewoon Te gevaarlijk.
Zelf heb ik nog nooit zonder condoom seks gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
-dame die haar eigen redlights niet beheerd en er dus opties opstaan die ze niet doet
-onder dwang van pooier
-omdat ze totaal de gevaren hiervan niet beseft
-omdat veel klanten daarom zagen en ze hiermee dus meer geld kan verdienen


Ik snap ook totaal niet dat je als dvp of als klant zonder condoom sex kan hebben.
Is gewoon Te gevaarlijk.
Zelf heb ik nog nooit zonder condoom seks gehad.
Ik heb ook nog nooit zonder condoom sex gehad het is niet dat je door een paar milimeter rubber niets meer voelt

Het is jammer dat klanten en pooiers dvps onderdruk zetten om het zonder te doen
 
Ik heb ook nog nooit zonder condoom sex gehad het is niet dat je door een paar milimeter rubber niets meer voelt

Het is jammer dat klanten en pooiers dvps onderdruk zetten om het zonder te doen
Het verschil van sex met en zonder condoom is inderdaad niet zo bijzonder groot... Trouwens de meeste mannen komen té snel klaar als ze eenmaal in een lekker ritme zitten. Dus een beetje minder gevoel helpt net om langer lekker te kunnen neuken!
 
DVP's die dat aanbieden vragen daar doorgaans extra geld voor. Zo simpel is dat!
Inderdaad, hoogstwaarschijnlijk voor het geld. Of omdat er een bepaald doelpubliek voor is. Of omdat ze verplicht worden door hun pooier. Of als misleiding (uiteindelijk doen ze het dan toch niet).

Verder moet je het niet zoeken ...
 
Ik heb ook nog nooit zonder condoom sex gehad het is niet dat je door een paar milimeter rubber niets meer voelt

Het is jammer dat klanten en pooiers dvps onderdruk zetten om het zonder te doen
Inderdaad zeer jammer!

Ik doe enkel mét condoom maar regelmatig bieden klanten mij meer geld om het toch maar zonder te doen.. Die kunnen wat mij betreft ook fluiten naar een afspraak.. Ik geef dit duidelijk aan van in het begin, dus als men dit niet kan respecteren..

"Ik krijg hem niet recht met condoom om"
Tja...
 
Inderdaad, hoogstwaarschijnlijk voor het geld. Of omdat er een bepaald doelpubliek voor is. Of omdat ze verplicht worden door hun pooier. Of als misleiding (uiteindelijk doen ze het dan toch niet).

Verder moet je het niet zoeken ...
als ik zei staan nzc of in hun naam bv an without is dat voor mij nope
 
Inderdaad zeer jammer!

Ik doe enkel mét condoom maar regelmatig bieden klanten mij meer geld om het toch maar zonder te doen.. Die kunnen wat mij betreft ook fluiten naar een afspraak.. Ik geef dit duidelijk aan van in het begin, dus als men dit niet kan respecteren..

"Ik krijg hem niet recht met condoom om"
Tja...
Ha ha! Als je hem niet recht krijgt... is het hoog tijd om een andere hobby te zoeken! ha ha!
 

Iemand ervaring met milf Eva.
Doet wel geen pzc en tongzoenen maar qua uiterlijk spreekt ze me wel aan.
 
Iemand ervaring met Valentina?

Valentina heeft hier ook al een topic:
 
Inderdaad zeer jammer!

Ik doe enkel mét condoom maar regelmatig bieden klanten mij meer geld om het toch maar zonder te doen.. Die kunnen wat mij betreft ook fluiten naar een afspraak.. Ik geef dit duidelijk aan van in het begin, dus als men dit niet kan respecteren..

"Ik krijg hem niet recht met condoom om"
Tja...
Als hij niet recht komt met, zal het zonder toch ook niet lukken naar ik vermoed...
 
Was review van op hookers maar niet al te positief. Dame praat vreselijk veel blijkbaar stond jaren op mijn todo lijst maar te groot risico dat het me niet bevalt. Foto's zouden ook van jaren geleden zijn. Dus doe mij een plezier en misschien vele anderen en bezoek ze eens misschien valt het allemaal wel mee en hou je van praten dan moet je zeker gaan!
Die foto's moeten 10 jaar oud zijn. Ik herkende ze er totaal niet in!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan