Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het jaar zit er bijna op en ik vind dat 2022 toch iets beter was dan 2021.
We mochten toch iets meer al is corona nooit ver weg. Maar als wandelaar heb ik ook mogen ondervinden dat het in deze wereld en in onze provincie niet veel soeps meer is .
Er zijn nog goeie adressen maar zijn dun gezaaid. Vele advertenties zijn fake , vele damens zijn niet dezelfde dan op de foto vele damens zijn veel ouder dan dat ze vermelden vele damens doen niet wat ze beloven en met vele damens kun je nauwelijks communiceren.
Daarom heb ik besloten te stoppen met wandelen en nog bij mijn 3 favorieten te gaan .
Nu zal ik de vraag krijgen wie zijn jouw favorieten zal daar niet op antwoorden maar omdat ik van heel grote natuurlijke borsten hou en 1van mijn favorieten volgend jaar stopt ben ik op zoek naar een heel goed adres want zoals gezegd ik stop met wandelen.
Als ik 1 goed adres krijg van iemand wil ik 1 van mijn favorieten prijs geven aan de persoon die mij dit bezorgd heeft.
Eerst in het kort mijn wensen , ik spreek over goed gevormde damens leeftijd tussen 40 en 50 j en minstens een E cup maar liefst toch f, g cup . Pzc en tongzoenen voluit.
Ik heb er al vele bezocht en weet dat ik bedrogen uit kwam zonder informatie te krijgen vooraf daarom zet ik dit eens neer .Heb ook al ondervonden dat je niet in Sint-Niklaas moet zijn want daar heb ik mijn buik van vol . Vele euro's weggesmeten geld met enkele uitschieters daar zoals Gaelle daar moet je haar 7 poezen er maar bij nemen maar Evi is dan toch de uitschieter adverteert met 43 j en zie je een dame van 60 staan en op de advertentie zie je juist haar borsten daarom sprak ze mij aan maar ze is dan ook moddervet en absoluut geen sexdrive dan bij een Lisa die niet meer weet van waar ze afkomstig is totaal aan de dingen die er bestaan kortom zeg me geen adres in Sint-Niklaas want daar ga ik niet meer heen .
En om mijn tekst te besluiten afstand speelt geen rol maar omdat ik van oost Vlaanderen ben is dit natuurlijk een pluspunt mocht het in de buurt zijn .
Al zit 1 van mijn favorieten in het warme limburg maar voor goeie sex speelt een km meer geen rol.
Ik wens iedereen hier een goed eindejaar en hopelijk hebben we volgend jaar allen een goede gezondheid.
Voor de wandelaars waar ik dus niet meer bij hoor veel plezier en hopend voor jullie niet teveel teleurstellende adressen.
Het ga jullie allemaal goed en tot 2023.👍
 
Nu zal ik de vraag krijgen wie zijn jouw favorieten zal daar niet op antwoorden maar.. ben ik op zoek naar een heel goed adres ... Als ik 1 goed adres krijg van iemand wil ik 1 van mijn favorieten prijs geven aan de persoon die mij dit bezorgd heeft.
Tja, zo werkt een recensiesite ook niet echt hé.

In ieder geval Prettige feestdagen!
 
Tja, profiel was zelfs niet geverifieerd...
Niet dat dat op Redlights veel betekent, maar goed ...
Maar wie maakt zo'n profielen eigenlijk? Wat winnen ze ermee ? 🤔
Dat 1 of andere dommekloot gaat zonder te verifiëren en toch betaalt aan het meisje dat open doet??
 
Tja, profiel was zelfs niet geverifieerd...
Niet dat dat op Redlights veel betekent, maar goed ...
Maar wie maakt zo'n profielen eigenlijk? Wat winnen ze ermee ? 🤔
Dat 1 of andere dommekloot gaat zonder te verifiëren en toch betaalt aan het meisje dat open doet??
Als je exotische beelden ziet op de foto's altijd stront aan de knikker.
 
Het jaar zit er bijna op en ik vind dat 2022 toch iets beter was dan 2021.
We mochten toch iets meer al is corona nooit ver weg. Maar als wandelaar heb ik ook mogen ondervinden dat het in deze wereld en in onze provincie niet veel soeps meer is .
Er zijn nog goeie adressen maar zijn dun gezaaid. Vele advertenties zijn fake , vele damens zijn niet dezelfde dan op de foto vele damens zijn veel ouder dan dat ze vermelden vele damens doen niet wat ze beloven en met vele damens kun je nauwelijks communiceren.
Daarom heb ik besloten te stoppen met wandelen en nog bij mijn 3 favorieten te gaan .
Nu zal ik de vraag krijgen wie zijn jouw favorieten zal daar niet op antwoorden maar omdat ik van heel grote natuurlijke borsten hou en 1van mijn favorieten volgend jaar stopt ben ik op zoek naar een heel goed adres want zoals gezegd ik stop met wandelen.
Als ik 1 goed adres krijg van iemand wil ik 1 van mijn favorieten prijs geven aan de persoon die mij dit bezorgd heeft.
Eerst in het kort mijn wensen , ik spreek over goed gevormde damens leeftijd tussen 40 en 50 j en minstens een E cup maar liefst toch f, g cup . Pzc en tongzoenen voluit.
Ik heb er al vele bezocht en weet dat ik bedrogen uit kwam zonder informatie te krijgen vooraf daarom zet ik dit eens neer .Heb ook al ondervonden dat je niet in Sint-Niklaas moet zijn want daar heb ik mijn buik van vol . Vele euro's weggesmeten geld met enkele uitschieters daar zoals Gaelle daar moet je haar 7 poezen er maar bij nemen maar Evi is dan toch de uitschieter adverteert met 43 j en zie je een dame van 60 staan en op de advertentie zie je juist haar borsten daarom sprak ze mij aan maar ze is dan ook moddervet en absoluut geen sexdrive dan bij een Lisa die niet meer weet van waar ze afkomstig is totaal aan de dingen die er bestaan kortom zeg me geen adres in Sint-Niklaas want daar ga ik niet meer heen .
En om mijn tekst te besluiten afstand speelt geen rol maar omdat ik van oost Vlaanderen ben is dit natuurlijk een pluspunt mocht het in de buurt zijn .
Al zit 1 van mijn favorieten in het warme limburg maar voor goeie sex speelt een km meer geen rol.
Ik wens iedereen hier een goed eindejaar en hopelijk hebben we volgend jaar allen een goede gezondheid.
Voor de wandelaars waar ik dus niet meer bij hoor veel plezier en hopend voor jullie niet teveel teleurstellende adressen.
Het ga jullie allemaal goed en tot 2023.👍
Is het niet een beetje vroeg om nu al een nieuwjaarsbrief voor te lezen?
🥳😃🤩
 
Is het niet een beetje vroeg om nu al een nieuwjaarsbrief voor te lezen?
🥳😃🤩
Het jaar zit er bijna op en ik vind dat 2022 toch iets beter was dan 2021.
We mochten toch iets meer al is corona nooit ver weg. Maar als wandelaar heb ik ook mogen ondervinden dat het in deze wereld en in onze provincie niet veel soeps meer is .
Er zijn nog goeie adressen maar zijn dun gezaaid. Vele advertenties zijn fake , vele damens zijn niet dezelfde dan op de foto vele damens zijn veel ouder dan dat ze vermelden vele damens doen niet wat ze beloven en met vele damens kun je nauwelijks communiceren.
Daarom heb ik besloten te stoppen met wandelen en nog bij mijn 3 favorieten te gaan .
Nu zal ik de vraag krijgen wie zijn jouw favorieten zal daar niet op antwoorden maar omdat ik van heel grote natuurlijke borsten hou en 1van mijn favorieten volgend jaar stopt ben ik op zoek naar een heel goed adres want zoals gezegd ik stop met wandelen.
Als ik 1 goed adres krijg van iemand wil ik 1 van mijn favorieten prijs geven aan de persoon die mij dit bezorgd heeft.
Eerst in het kort mijn wensen , ik spreek over goed gevormde damens leeftijd tussen 40 en 50 j en minstens een E cup maar liefst toch f, g cup . Pzc en tongzoenen voluit.
Ik heb er al vele bezocht en weet dat ik bedrogen uit kwam zonder informatie te krijgen vooraf daarom zet ik dit eens neer .Heb ook al ondervonden dat je niet in Sint-Niklaas moet zijn want daar heb ik mijn buik van vol . Vele euro's weggesmeten geld met enkele uitschieters daar zoals Gaelle daar moet je haar 7 poezen er maar bij nemen maar Evi is dan toch de uitschieter adverteert met 43 j en zie je een dame van 60 staan en op de advertentie zie je juist haar borsten daarom sprak ze mij aan maar ze is dan ook moddervet en absoluut geen sexdrive dan bij een Lisa die niet meer weet van waar ze afkomstig is totaal aan de dingen die er bestaan kortom zeg me geen adres in Sint-Niklaas want daar ga ik niet meer heen .
En om mijn tekst te besluiten afstand speelt geen rol maar omdat ik van oost Vlaanderen ben is dit natuurlijk een pluspunt mocht het in de buurt zijn .
Al zit 1 van mijn favorieten in het warme limburg maar voor goeie sex speelt een km meer geen rol.
Ik wens iedereen hier een goed eindejaar en hopelijk hebben we volgend jaar allen een goede gezondheid.
Voor de wandelaars waar ik dus niet meer bij hoor veel plezier en hopend voor jullie niet teveel teleurstellende adressen.
Het ga jullie allemaal goed en tot 2023.👍
Wie is dan je favoriet in de Limburg?
 
Tja, profiel was zelfs niet geverifieerd...
Niet dat dat op Redlights veel betekent, maar goed ...
Maar wie maakt zo'n profielen eigenlijk? Wat winnen ze ermee ? 🤔
Dat 1 of andere dommekloot gaat zonder te verifiëren en toch betaalt aan het meisje dat open doet??
Profiel is wel geverifieerd Staat er op redlights 🤔
 
Iemand toevallig ervaring met Carol uit Deinze? 48 jarige slanke dame die zo nu en dan een aantal uurtjes op afspraakjes.com staat.

L82.
 
Inderdaad zeer jammer!

Ik doe enkel mét condoom maar regelmatig bieden klanten mij meer geld om het toch maar zonder te doen.. Die kunnen wat mij betreft ook fluiten naar een afspraak.. Ik geef dit duidelijk aan van in het begin, dus als men dit niet kan respecteren..

"Ik krijg hem niet recht met condoom om"
Tja...
Ik heb er ook geen probleem mee als een dvp enkel pijpt met condoom het is haar lichaam ik vind dat je nog altijd alles voelt het is niet om dat een dame een dvp is dat ze geen zelf respect heeft en dat geld belangrijker is dan haar gezondheid als een dvp een soa op loopt gaat het haar meer kosten dan wat 1 klant geeft om zonder condoom sex te hebben

Als ze hem niet recht krijgen er bestaat daar een klein blauw pilletje voor 🙂
 
Ik heb de neiging om het wel te geloven.
Ik ben, als ik eens in Izegem was, gepasseerd bij Gabrielle, ze adverteren samen. Gabrielle is alleszins echt en nog knapper dan op de foto's (althans, dat vind ik toch).
 
Iemand ervaring?
Ik vermoed fake maar vond niks terug via het zoeken op de foto's en in Denderhoutem zaten vorige week 4 vrouwen waarvan geen enkel fake profiel...dus wie weet
ik denk het niet dat ze fake is over een week of twee daar ook geweest zal wel op hetzelfde adres zijn niet ver van de kerk.niet bij deze girl geweest iemand anders daar zit het momenteel vol met meiden van braziel
 
Tja, ik vond het toch maar matig. Smaken verschillen natuurlijk en als je een klik hebt gaat alles zoveel vlotter.
 
ik denk het niet dat ze fake is over een week of twee daar ook geweest zal wel op hetzelfde adres zijn niet ver van de kerk.niet bij deze girl geweest iemand anders daar zit het momenteel vol met meiden van braziel
Ja ben vorige week ook in Denderhoutem geweest bij Sol en heb er ook enkele andere gezien die ook op redlights stonden maar dat is ook geen garantie. Is ook niet gecheckt door redlights al wil dat niks zeggen natuurlijk.
 
Ik heb de neiging om het wel te geloven.
Ik ben, als ik eens in Izegem was, gepasseerd bij Gabrielle, ze adverteren samen. Gabrielle is alleszins echt en nog knapper dan op de foto's (althans, dat vind ik toch).
In Guido Gez.... ontvangt ze.
 
Misschien is een ontmoeting met haar zo een traumatische ervaring dat je daarna voor eens en voor altijd genezen bent van het "wandelvirus".

Enfin, aangenomen dat je daar al wil van verlost worden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan