Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha ha! Als je hem niet recht krijgt... is het hoog tijd om een andere hobby te zoeken! ha ha!
Als je hem niet recht krijgt, zou je beter naar een dokter gaan. Hoe ongezonder je levensstijl, hoe vroeger je problemen krijgt om een erectie te krijgen. Hartproblemen wordt vaak een aantal jaar eerder voorspeld door erectieproblemen. Er spelen vaak nog factoren mee, maar dit is niet de juiste rubriek om hier verder over uit te weiden.
 
Als je hem niet recht krijgt, zou je beter naar een dokter gaan. Hoe ongezonder je levensstijl, hoe vroeger je problemen krijgt om een erectie te krijgen. Hartproblemen wordt vaak een aantal jaar eerder voorspeld door erectieproblemen. Er spelen vaak nog factoren mee, maar dit is niet de juiste rubriek om hier verder over uit te weiden.
Stress kan al genoeg zijn
 
Stress kan al genoeg zijn
Juist Roxas.

Ik citeer Antonia (Schepenenvijverstraat bar Babylon 23/2 Gent op de hoek en gestopt sinds mei):

"Als je (al te veel) tijdsdruk zet dan stresseert dat de mannen waardoor ze nog moeilijker klaar komen".

ps: Bij Antonia ervaarde ik - in tegenstelling tot de meeste andere dames - die tijdsdruk nooit, integendeel...

Grt. Dorisday !
 
Stress van het zien van een condoom? Serieus nu!
Ik bedoel dat stress een veel voorkomende oorzaak is waarom mannen erectieproblemen krijgen

Klanten die zo als ilaya zegt die pushen om zonder condoom sex willen hebben dat is gewoon om dat ze zichzelf wijs maken dat sex met een condoom niet goed voelt maar voor de meeste heeft dat enkel met hun ego te maken

Als ze persé het zonder condoom willen doen kijk dan tussen de ads naar een dame die dit wel doet en laat de rest met rust
 
Juist Roxas.

Ik citeer Antonia (Schepenenvijverstraat bar Babylon 23/2 Gent op de hoek en gestopt sinds mei):

"Als je (al te veel) tijdsdruk zet dan stresseert dat de mannen waardoor ze nog moeilijker klaar komen".

ps: Bij Antonia ervaarde ik - in tegenstelling tot de meeste andere dames - die tijdsdruk nooit, integendeel...

Grt. Dorisday !
De dvp waar mee ik begonnen ben zei dit ook. Als een man onder stress of onderdruk staan kunnen ze minder goed presteren

Ze zei het slechtste wat je als Dvp kan doen is alles rushen en zeker vragen ga je eindelijk komen. Dat zet de man zwaar onderdruk en dan lukt het niet meer
 
Heb ondanks dat ze anaal doet er geen al te vertrouwd gevoel bij, zoals bij zéér véél oost-europese dames overigens. Iets zegt mij steeds dat ze dit werk dwangmatig moeten doen onder druk van pooiers waar zij uiteindelijk weinig aan verdienen. Matroesjka toestanden dus.

Dan liever een onafhankelijke vlaamse dvp die haar eigen baas is en lekker doet waar zij zin in heeft en volledig voor d'r eigen kost werkt.
 
 
Dat E40 motel in Wetteren, hoe rij je daar best naartoe? Via het benzinestation aan de autostrade of alrond langs de Kleistraat?
En is er een receptie of kan je rechtstreeks naar de kamer?
Thanks
 
Ik ben niet zeker dat de toegang via het benzinestation altijd open is.
Er is geen receptie.
Dame in kwestie geeft normaal door in welke kamer ze zit.
 
Dat E40 motel in Wetteren, hoe rij je daar best naartoe? Via het benzinestation aan de autostrade of alrond langs de Kleistraat?
En is er een receptie of kan je rechtstreeks naar de kamer?
Thanks
Best is langs de kleistraat. Die poort heb ik nog maar 1 keer zien openstaan van de 4 keer dat ik naar daar geweest ben. Terug keren is sowieso langs de kleistraat. Geen receptie. Eens je op de parking staat gewoon vragen welk raam het is en de dame laat je zo binnen. Heel discreet. Nog nooit een mens tegengekomen daar. Ook al is er daar een barke/cafeetje maar die is nooit open.
 
Je kan altijd via de parking, als slagboom toe is druk je op knop en je krijgt een ticket, je hebt dit niet nodig want je moet direct links naar motel. Wegrijden langs de kleistraat
 
Dat E40 motel in Wetteren, hoe rij je daar best naartoe? Via het benzinestation aan de autostrade of alrond langs de Kleistraat?
En is er een receptie of kan je rechtstreeks naar de kamer?
Thanks
Als je parkeert aan het tankstation is het 5 minuten te voet, via de Kleistraat is een beetje omweg maar je kan letterlijk op de parking van de hotelkamers/huisjes komen.
 

iemand enig ervaring?
 

iemand enig ervaring?
Ja, je ziet van ver dat dit 'dik' in orde gaat komen toch. ..... euh, ironisch bedoeld voor alle duidelijkheid.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan