Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand?
 
Laatst bewerkt:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girl-stella.html

Iemand ervaring mee? Ziet er wat te goed uit om waar te zijn helaas. Als ik nu korter had gewoond, ging ik wel even kijken..
 

Ik zal er niet meer gaan.
Nochtans potentieel de beste GFE-service. Verstandige meid, die zich presenteert vanuit een slachtofferrol, maar eigenlijk zelf op zoek is naar (fin. ??) slachtoffers.
In elk geval was het de eerste dame die mij zelf (telefonisch) contacteerde na een eerste bezoek. "Hey, ik ben uitzonderlijk deze week op woensdag in Wetteren, .., kan je komen, ... ik hou het hier niet meer vol .." Ik ben dus op deze invitatie ingegaan ..., was de laatste keer voor mi (bij haar).
Wat bedoel je ermee dat ze zich presenteert vanuit een slachtofferrol? Haar manier van spreken?
 

Bedankt Waffelaar! Afgaande op jouw recensie twijfel ik, maar wil ik het hoogstwaarschijnlijk wel proberen. GFE is minder belangrijk voor mij, de extra kilootjes zijn wel een tegenvaller..
 
Had gevraagd voor facetime to verify. Wou ze helaas niet.. Laat me weten mocht je geweest zijn aub :)
Dit is omdat het contact via iemand anders verloopt.

Ik had ook laatst contact met haar en aan het adres kon ik zien dat deze dame ook in dit netwerk werkt. Heb redelijk veel dames bezocht die afwisselend in dat appartement verblijven en slechts 2/10 ervaringen waren slecht tot redelijk, de andere 8/10 waren matig tot goed en 2 ervan waren echt toppers naar mijn mening.

Ze gebruikten allemaal echte fotos alleen soms waren de fotos wel extreem bewerkt en dat ze er dan wat anders uitzag in het echt.
 
Iemand?
Deze dame ken ik persoonlijk. Nooit bezocht als klant en ik kan dus niks zeggen over de service, maar kan bevestigen dat de foto's echt zijn en dat ze aangenaam is in de omgang. Wel is ze een paar jaar ouder dan aangegeven, maar nog steeds onder de dertig.
 
Iemand die al een bezoek bracht in denderleeuw bij 1 van onderstaande dames?


 
Iemand die al een bezoek bracht in denderleeuw bij 1 van onderstaande dames?



De tweede is zeker fake
Deze worden volgens mij voor verschillende dames gebruikt
 
iemand ervaring met deze dame?


Iemand recommandaties voor oost Europese dames?
 
Iemand die al een bezoek bracht in denderleeuw bij 1 van onderstaande dames?



Ik ben deze week bij Rafela geweest. Aan de telefoon werd gezegd dat pzc en tongzoenen mogelijk was. Toen ik daar was bleek dat niet mogelijk en ook beffen kon niet. Ze bleef ondertussen de hele tijd het spel onderbreken omdat ze berichten moest beantwoorden op haar gsm die de hele tijd signalen gaf.
Afrader dus, het is echt extreem triest gesteld in die regio.
 
Wat bedoel je ermee dat ze zich presenteert vanuit een slachtofferrol? Haar manier van spreken?
Geenszins haar manier van spreken, in tegendeel, een zeer wel bespraakte en verstandige vrouw.
Maar zij contacteerde mij op een 'blauwe' woensdag, ze vroeg zelf of ik bij haar langs wou komen, op een woensdag dat ze normaal niet aanwezig was in Wettteren (ze woont in Ukkel). En toen ik mij die dag liet overhalen (na een eerste leuke ontmoeting een week voordien), schakelde ze over naar een verhaal? ze zag deze job niet langer zitten, in corona-tijden, ze had hulp nodig, eigenlijk had ik het gevoel dat ze beetje per beetje mij wou manipuleren, binnen halen, pluimen ..., ik ben het hierop afgestapt.
 
Geenszins haar manier van spreken, in tegendeel, een zeer wel bespraakte en verstandige vrouw.
Maar zij contacteerde mij op een 'blauwe' woensdag, ze vroeg zelf of ik bij haar langs wou komen, op een woensdag dat ze normaal niet aanwezig was in Wettteren (ze woont in Ukkel). En toen ik mij die dag liet overhalen (na een eerste leuke ontmoeting een week voordien), schakelde ze over naar een verhaal? ze zag deze job niet langer zitten, in corona-tijden, ze had hulp nodig, eigenlijk had ik het gevoel dat ze beetje per beetje mij wou manipuleren, binnen halen, pluimen ..., ik ben het hierop afgestapt.
ik ben het ook al afgestapt bij freya
 
Goedemorgen medewandelaars,
Heeft er iemand van jullie al langs geweest bij deze meid?

 
Iemand ooit al gedate met deze Milf/Sarah/geil stoeipoesje enz... uit Menen?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sarah-geilstoeipoesje.html

Komt al jaren regelmatig op de redlights chat maar 'k heb er nog nooit ergens een recensie van gezien.

Ze heeft altijd zwaar gefilterde foto's en veel mascara op...
Ze heeft ook iets androgyn, soms meer dan anders....
Ben nogal benieuwd of ze wel 100% vrouw is en of ze de moeite is om een uurke voor te rijden...
Ja hoor .
Is haar geld waard .
Ze is wel wat ouder dan de foto´s laten uitschijnen.
Pijpen is heel goed . Neuken komt niet veel klank uit maar liever zo dan gefake kreun.
 
  • Leuk
Waarderingen: Some
Is haar geld waard .
Ze is wel wat ouder dan de foto´s laten uitschijnen.
' k Heb toch vooral twijfels wanneer ze soms eens onbewerkte foto's plaatst, dan ziet ze er heel afgeleefd en marginaal uit. Plus dat ze tot de vaste kring van de RL chat dames behoort, wat heel zelden iets goeds belooft.
 
Nog niemand deze mooie deerne bezocht?
Haar borsten zien er geweldig uit, maar zelf de stap nog niet durven zetten, wegens geen recensies

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan