Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze 2 zien er wel super lekker uit. Iemand ervaring?


 
Deze 2 zien er wel super lekker uit. Iemand ervaring?


Als je wil genaaid worden, moet je idd. eens met hen afspreken. Je ziet toch zo dat dit niet koosjer is ?
 
Als je wil genaaid worden, moet je idd. eens met hen afspreken. Je ziet toch zo dat dit niet koosjer is ?
Ziet er toch niet loucher uit dan deze bvb:


En hier hoor ik super ervaringen over. Hoe weet je dan het verschil?
 
iemand ervaring ?
deze aziatische heeft toch andere soort advertentie dan alle andere chinezen

 
Met alle Chinezen, maar niet met den dezen.
Ik vertrouw die toevloed van Chinese dames op Redlights niet zo.
 
Dunno about you, maar mijne wordt direct weer slap als ik een advertentie vol spellingsfouten lees... Zegt niet veel goeds denk ik... Zit duidelijk heel weinig moeite in, of het nu van haar of de pooier is.
Ik hou wel van zo nu en dan een simpele meid te neuken. Het moet voor mij niet altijd high end zijn.
 
Mss volgende week. Ben mijn keuze nog aan het maken wie en waar het gaat worden. Ik schrijf wel iets als het luna is geworden.
Ze heeft eindelijk terug wat foto`s op haar profiel geladen, njam njam ze staat zeer hoog in m`n prioriteitenlijstje...
 
Hallo!
Is er iemand die reeds ervaring heeft met onderstaande dame?
 

Hallo ,
Iemand ervaring met deze knappe dame ? mag privé antwoorden ook . zeer benieuwd ga volgende week es boeken ;)
vorige week langs geweest voor prive was matig tongzoen met de top van de tong pijpen juist niet ondermaats liet haar wel beffen intiem was ook maar zo
hoe het waxing is weet ik niet.
 

betrouwbaar of niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan