oost-europese dames meer waar voor je geld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk dat een dvp die een vaste stek heeft en niet rondreist meer baat heeft om goede service te leveren om zo een trouw klantenbestand op te bouwen.

Maar zoals iemand al hier aanduidde, je zal in alle nationaliteiten toppers en floppers hebben.
Bekijk en beoordeel iedere dame op zichzelf zonder vooroordelen
Ik sluit me hier bij aan.

Ik heb geweldige en teleurstellende ervaringen met zowel onder andere Oost-Europese, Latina's, Aziatische en Nederlandse dames.
Wat mij vooral opgevallen is, is dat het me over het gemiddelde een stuk beter bevallen is bij dames die een vaste stek hebben en (tenminste een beetje) Nederlands spreken.
De afkomst of nationaliteit lijkt dan weer geen fluit uit te maken.
 
Echt onzin deze stelling. Hetzelfde niveau als 'blondines zijn het knapste'. Er zijn rotte en goede appels in alle categoriën (de teller staat bij mij op meer dan 100 dvp's.). Naar mijn mening is wandelen ook iets waarbij je een soort instinct voor moet ontwikkelen, en behandel de dames met respect, dit komt de ontmoeting alleen maar positief ten goede!
 
Tot enige tijd geleden viel ik vooral op latina's. Door de steeds maar stijgende prijzen ben ik breder gaan zoeken. En heb de laatste tijd vaker afgesproken met Oost- Europese vrouwen. Dat bevalt prima. Ze zijn vaal goedkoper en bieden goede kwaliteit. Vaak is er ook veel mogelijk. Mogelijk ook een tip voor anderen om de overgewaardeerde markt weer wat te temperen.
@pv2700 wie heb je bezocht dan?
 
Oost Europa is groot. Mijn favoriete dames komen uit Oost Europa maar er zitten een paar landen tussen die ik liever oversla. Op de meeste latina's of aziaten ga ik niet goed op maar heb een paar op mijn lijst staan die ik regelmatig bezoek. Er zijn altijd wel uitzonderingen te vinden; is het leuke aan deze hobby.
 
Oost Europa is groot. Mijn favoriete dames komen uit Oost Europa maar er zitten een paar landen tussen die ik liever oversla. Op de meeste latina's of aziaten ga ik niet goed op maar heb een paar op mijn lijst staan die ik regelmatig bezoek. Er zijn altijd wel uitzonderingen te vinden; is het leuke aan deze hobby.
Precies!
En... als het dan verrassend goed meevalt... is het dubbel leuk!
 
Veralgemenen is uit den boze, ik heb zowel zeer goede ervaringen met Oost Europese dames als Belgische of Afrikaanse en Zuid Amerikaanse dames.
Voor hetzelfde geld had ik ook slechte ervaringen met dames uit deze regio's.
Er zitten in alle delen van de wereld goeie en minder goeie dames en dat is met alles zo!
 
Tot enige tijd geleden viel ik vooral op latina's. Door de steeds maar stijgende prijzen ben ik breder gaan zoeken. En heb de laatste tijd vaker afgesproken met Oost- Europese vrouwen. Dat bevalt prima. Ze zijn vaal goedkoper en bieden goede kwaliteit. Vaak is er ook veel mogelijk. Mogelijk ook een tip voor anderen om de overgewaardeerde markt weer wat te temperen.
Ik snap wat je wilt doen je wilt ons doen geloven dat oost europese dames beter zijn dan de Latina's zodat de Latina's minder klanten krijgen en hun prijzen dan laten zakken en jij goedkoop aan je trekken komt bij de Latina's, leuk geprobeerd.😄
 
Laatst bewerkt:
En m'n voorkeur gaat aan dames tussen 25 a 40 jaar. Liefst 40km + van m'n woonplaats.
Vanwege m'n werk rijk ik 10-12u per dag met m'n wagen. Ik kan dus verschillende dames op verschillende plaatsen bezoeken 😁.
 
maakt eigenlijk niet zoveel uit..
war ik wel inmiddels weet dat Oost Europa wel 'zakelijker' is ..
en als je een klik hebt met een meisje de sex heel goed kan zijn..
moet ze wel redelijk Engels kunnen en ietwat ervaren in alles..
de Roma zigeunertjes die NZC aanbieden die draaien meestal op niks uit..zijn hier enkel voor de knaken..
je moet op je onderbuikgevoel afgaan..dat is alles..als het te mooi lijkt ,of juist niet..dan is het dat ook
Latina's zijn over het algemeen meer sexgerelateerd..voeren niet gauw lange gesprekken over afkomst en beweegreden etc...
je kunt er dikwijls ook meer mee..anaal bijvoorbeeld..
maar je merkt wel dat ze beter op de hoogte zijn met SOA's..zijn weinig latina's die nzc doen
ik noem maar iets..
nou zoek ik meestal wel bijna 'blanke' latina's uit..de donkere types trekken me (letterlijk en figuurlijk)niet
 
maakt eigenlijk niet zoveel uit..
war ik wel inmiddels weet dat Oost Europa wel 'zakelijker' is ..
en als je een klik hebt met een meisje de sex heel goed kan zijn..
moet ze wel redelijk Engels kunnen en ietwat ervaren in alles..
de Roma zigeunertjes die NZC aanbieden die draaien meestal op niks uit..zijn hier enkel voor de knaken..
je moet op je onderbuikgevoel afgaan..dat is alles..als het te mooi lijkt ,of juist niet..dan is het dat ook
Latina's zijn over het algemeen meer sexgerelateerd..voeren niet gauw lange gesprekken over afkomst en beweegreden etc...
je kunt er dikwijls ook meer mee..anaal bijvoorbeeld..
maar je merkt wel dat ze beter op de hoogte zijn met SOA's..zijn weinig latina's die nzc doen
ik noem maar iets..
nou zoek ik meestal wel bijna 'blanke' latina's uit..de donkere types trekken me (letterlijk en figuurlijk)niet
Helemaal waar wat je zegt bij de oost europese dames gaat het puur om de knaken te zakelijk je voelt geen connectie met ze. Zuid amerikaanse dames daarintegen zijn aardiger genieten ook meer van de seks voor mij een zekerheid die je bij oost europese dames vaak niet hebt zeker als het om Roemeense of Bulgaarse dames gaat. Ik heb het hier wel over de gemiddelde oost europese dame niet alle dames zijn slecht maar de kans op slechte service bij een oost europese is duidelijk groter dat lees je ook vaak terug in de recensies hier op het forum.
 
Klopt. En als je ervan uitgaat dat een groot aantal onder geforceerd regime werkt (pooierschap) is het niet verwonderlijk dat elke vorm van GFE ontbreekt en de dienstverlening gemiddeld waardeloos is. Ik sla Oost
-Europese advertenties over, tenzij er hier een geloofwaardige recensent positief is
Helemaal waar wat je zegt bij de oost europese dames gaat het puur om de knaken te zakelijk je voelt geen connectie met ze. Zuid amerikaanse dames daarintegen zijn aardiger genieten ook meer van de seks voor mij een zekerheid die je bij oost europese dames vaak niet hebt zeker als het om Roemeense of Bulgaarse dames gaat. Ik heb het hier wel over de gemiddelde oost europese dame niet alle dames zijn slecht maar de kans op slechte service bij een oost europese is duidelijk groter dat lees je ook vaak terug in de recensies hier op het forum.
 
En als je ervan uitgaat dat een groot aantal onder geforceerd regime werkt (pooierschap) is het niet verwonderlijk dat elke vorm van GFE ontbreekt en de dienstverlening gemiddeld waardeloos is.
En die latina's die werken niet met pooiers natuurlijk :rolleyes:

Ik denk dat je te veel Matroesjka's gekeken hebt, want het is juist andersom...
 
Popcorn al op 😂

In alle dienstverlenende beroepen dien je goede service te verlenen als je goede zaken wilt doen. Zo niet krijg je slechte review.
Als afnemer van diensten wil je een goede / perfecte service.

Maakt niet uit wie of wat je bent en al helemaal niet waar je vandaan komt.
 
Tot enige tijd geleden viel ik vooral op latina's. Door de steeds maar stijgende prijzen ben ik breder gaan zoeken. En heb de laatste tijd vaker afgesproken met Oost- Europese vrouwen. Dat bevalt prima. Ze zijn vaal goedkoper en bieden goede kwaliteit. Vaak is er ook veel mogelijk. Mogelijk ook een tip voor anderen om de overgewaardeerde markt weer wat te temperen.
Ik zeg niet dat latina's niet okay zijn. Of Nederlandse dvp's , of Vlaamse dvp's. Mijn eerste constatering is dat de prijzen stijgen. Mee eens?
Als gierige Nederlander ga je dan op zoek of het goedkoper kan. Tip Voor de niet gierige Nedrlanders: lees niet verder, voor jou is het geen probleem :).

Als je dan meer naar prijze gaat kijken, zie je veel Oostblok dames die hun diensten aanbieden voor prijzen aan de onderkant van de markt. Ongetwijfeld zullen daar goede en minder goede tussen zitten. In elk geval viel me op ze vaak meer in het standaardpakket hebben zitten. En dat ze niet voor pijpen zonder, tongzoenen, etc allerlei extra kosten in rekening brengen. Mogelijk is dat ook een kwestie van cultuur dat dat soort dingen er gewoon bij hoort.

En ik trof, maar mogelijk is dat toeveal, een Oekraïense, die heel royaal was met haar dienstverlening, eigenlijk kon alles wel. We hadden een klik en kwamen zelfs samen gelijk klaar.

En dat was aanleiding om mijn medewandelaars te tippen om eens te kijken naar deze dames. Dat is alles :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan