oost-europese dames meer waar voor je geld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pv2700

Wandelaar
78
21/11/22
92
6
Tot enige tijd geleden viel ik vooral op latina's. Door de steeds maar stijgende prijzen ben ik breder gaan zoeken. En heb de laatste tijd vaker afgesproken met Oost- Europese vrouwen. Dat bevalt prima. Ze zijn vaal goedkoper en bieden goede kwaliteit. Vaak is er ook veel mogelijk. Mogelijk ook een tip voor anderen om de overgewaardeerde markt weer wat te temperen.
 
Persoonlijk heb ik de beste ervaringen met Vlaamse dames.

Maar dat is ook omdat ik specifiek in dat segment zoek…

Denk dat een dvp die een vaste stek heeft en niet rondreist meer baat heeft om goede service te leveren om zo een trouw klantenbestand op te bouwen.

Maar zoals iemand al hier aanduidde, je zal in alle nationaliteiten toppers en floppers hebben.
Bekijk en beoordeel iedere dame op zichzelf zonder vooroordelen
 
Neen. De afkomst en nationaliteit van de dames zeggen helemaal niets over de kwaliteit van de service die ze aanbieden. 😊
Hoewel ook mijn meeste favoriete dames Oost-Europees zijn, heb ik ook goede ervaringen met Latina's en dames van andere afkomst. Maar ook slechte met enkele Oost-Europese dames.
Precies dit!
 
Oost Europese dames die goede kwaliteit bieden 😂😂😂 sorry ik moest hardop lachen om die 😂😂😂
ik ben het helemaal met je eens.
Maar ik denk dat er tussen de verschillende Oost Europese landen ook wel een verschil zit, en dan reken ik de balkan landen Roemenie en Bulgarije daar ook toe.
Met name de Roemeense en Bulgaarse dames met een zigeuner inslag staan in het algemeen niet bekend om hun goede service, hoewel daar ook wel eens een uitzondering op is.
 
Je weet niet wat je mist Lisa xena belle manon ella om er maar een paar te noemen.
ik geef de voorkeur aan een lekkere Colombiaanse met grote jetsers en lekkere kont en een gigantische sexdrive die lekker van die vunzige spaanse woordjes in je oor fluistert. Daar raak ik veel meer opgewonden van dan een Blonde Vlaamse of Nederlandse.
Maar ieder zijn ding.
Maar Enschede ligt bij mijn weten niet in Vlaanderen
nee, maar daar hebben ze wel een accent.
 
Iedereen heeft wel een accent. Zelfs hier in Limburg heeft iemand uit Tongeren een ander accent dan iemand uit Genk of Houthalen.

Maar vind het wel verbazend dat je iemand uit Enschede een Vlaams accent toedicht. Tenzij het een Belgische was die daar ontving, wat ook kan.
ik zei niet dat een dame uit Enschede een vlaamse accent had, ik zei dat een dame uit Enschede een accent had, een tukker accent.

Ik heb niks tegen een vlaams accent in zijn algemeenheid, het heeft ook wel wat aandoenlijks, maar is nou niet bepaald sexy, althans in mijn beleving.
 
Terug
Bovenaan Onderaan