Algemeen Oost-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mocht je meer info of bezocht hebben 😉
Ik denk jammer genoeg niet dat ze nog zal antwoorden aangezien ik had vermeld dat ik een 23 jarige belg van Marokkaanse origine ben… ik heb dat gedaan omdat ik weet dat bij vele vlaamse dames Marokkanen niet welkom zijn. Een afspraak boeken mijn dag vrijmaken en dan voor de deur afgewezen worden had ik nu eenmaal geen zin in, jammer was een knappe dame
 
Ik denk jammer genoeg niet dat ze nog zal antwoorden aangezien ik had vermeld dat ik een 23 jarige belg van Marokkaanse origine ben… ik heb dat gedaan omdat ik weet dat bij vele vlaamse dames Marokkanen niet welkom zijn. Een afspraak boeken mijn dag vrijmaken en dan voor de deur afgewezen worden had ik nu eenmaal geen zin in, jammer was een knappe dame
Wat naar dat je zo iets moet mee maken!

Heb haar ook een berichtje gestuurd, maar ook niks, haar advertentie is ook verdwenen.

Wss wilt ze enkel reageren wanneer ze daadwerkelijk actief is/zijn.
 
Wat naar dat je zo iets moet mee maken!

Heb haar ook een berichtje gestuurd, maar ook niks, haar advertentie is ook verdwenen.

Wss wilt ze enkel reageren wanneer ze daadwerkelijk actief is/zijn.
Bedankt voor je compassie, en wss heb je gelijk en werkt ze gwn (effe) niet meer en is dat ook de reden waarom ze niet antw. Hoe dan ook zal ik haar sws in de gaten houden indien haar profiel weer opduikt zag er de moeite uit
 

Zou deze betrouwbaar zijn?
In haar tekst zegt ze Italiaans te zijn, in de details Spaans. Opmerking van YvesD is ook terecht.
Alles is ook mogelijk. Toch ook verdacht.
Komt allemaal niet zo goed over.
 
Hier al iemand langsgeweest

In deze link staat de locatie: Beveren-Waas. Geen ervaring ook geen review gevonden... Dus ja ff wachten zeker 😋
 
Hier al iemand langsgeweest

In deze link staat de locatie: Beveren-Waas. Geen ervaring ook geen review gevonden... Dus ja ff wachten zeker
In haar tekst zegt ze Italiaans te zijn, in de details Spaans. Opmerking van YvesD is ook terecht.
Alles is ook mogelijk. Toch ook verdacht.
Komt allemaal niet zo goed over.

In haar tekst zegt ze Italiaans te zijn, in de details Spaans. Opmerking van YvesD is ook terecht.
Alles is ook mogelijk. Toch ook verdacht.
Komt allemaal niet zo goed over.
Misschien eens bellen. Er staan ook geen prijsjes en dan vooral hoe de betaling dient te gaan... dat zal wel veel verduidelijken of het echt verdacht is of juist niet meer....
 
Iemand ervaring met deze slanke Ebony?
Toch al positief dat ze haar tarieven publiceerd. Is niet groot van persoon maar wel een fijn lichaam. Als ze een aardig karakter heeft en GFE ervaring zou geven, is daar mogelijks veel pret mee te beleven. Als als dus moet zich nog bevestigen. 😛
 
Iemand ervaring met deze dame?
Mooie latina, fotogeniek dat wel. Staan geen prijsjes vermeld dus vermoed dat dat niet haar grootste troef is om zich extra aantrekkelijk te maken. En of haar nederlands zo goed is dat dit als nr 1 staat..mmm... zal haar spaans zijn.... we geven het toch een kans... ben benieuwd naar de eerste review 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan