Algemeen Oost-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee klopt, herinner me ook wel positieve dingen. Maar was toen wel Oost of West-Vlaanderen. Misschien van naam veranderd? Want op haar naam vind ik inderdaad ook niets
Bingo:
 

iemand enige ervaring?

iemand al langsgeweest
 
Laatst bewerkt:

iemand enige ervaring?


iemand al langsgeweest
Volgens mij is die Joke die elke keer onder andere namen in Lokeren adverteerde margnale dame ben er ooit ook geweest en ik denk dat @josdoordewind deze dame misschien zal herkennen is daar ooit ook eens geweest dacht ik
 
Volgens mij is die Joke die elke keer onder andere namen in Lokeren adverteerde margnale dame ben er ooit ook geweest en ik denk dat @josdoordewind deze dame misschien zal herkennen is daar ooit ook eens geweest dacht ik
Er zijn er plots een heleboel in lokeren sinds vandaag ???? Raar hè. Misschien met dat huis in de Stationstraat die kamers verhuurt aan meisjes ?
 
Volgens mij is die Joke die elke keer onder andere namen in Lokeren adverteerde margnale dame ben er ooit ook geweest en ik denk dat @josdoordewind deze dame misschien zal herkennen is daar ooit ook eens geweest dacht ik
Tja, zou kunnen, herken haar foto's wel niet meer, is even geleden. Adverteerde toen met tantra massage. als het dezelfde zou zijn; ... No thanks
 
Terug
Bovenaan Onderaan