Algemeen Oost Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aangezien je al jaren ervaring hebt met Latina's , dan heb ik een vraag voor je. Een jaar of twee terug ontving in Kortrijk een Colombiaanse dame. Haar naam was Luisa( werknaam waarschijnlijk). Het is nog steeds de mooiste dvp waar ik al ooit bij geweest ben .Goeie service ook. Later doorgetrokken naar de omgeving van Gent en dan nooit meer terug gezien. Enig idee over wie ik spreek en waarom ze er zo vroeg de brui aan gegeven heeft? Ze had verschillende video's op haar profiel. Op 1 ervan was ze heel sexy aan het dansen.
Eva? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/terug-eva-25-perfect-nederlandstalig.html

iemand ervaring VIVI te Gent?

😉

En nu de hamvraag: is Wine(aka June) aan te raden?
Ik denk dat June toch nog een andere dame is, ik heb ze gezien in Izegem toch al wel 3 jaar geleden. Als het dezelfde is heeft ze een plekje (pigmentvlek) op haar bovenbeen, de enige zekerheid... Als het de June is die ik bedoel ga je geen spijt hebben? Na een harde massage was ze zonder het gemerkt te hebben naakt en kwam ze na het pijpen mij berijden, veel te vlug geschoten die dag :)

Best de zoekfunctie gebruiken, werkelijk 2 seconden werk.

Iemand ervaring met deze dvp ?

Ze doet veel voor een zeer betaalbare prijs.
Ik heb er een hele tijd terug eens contact mee gehad, maar kwam toen behoorlijk marginaal over.
Hou ons op de hoogte als je geweest bent. 😉

Zou graag eens chinese duona , 32 jaar (voor zover de leeftijd klopt) in Nieuwerkerken bezoeken. Heeft iemand hier al bij geweest en hoe was de service ?
Ik weet uit ervaring dat de Aziatische dvp's met 4 tot 6 foto's vaak fake zijn.
Persoonlijk zou ik voor een Aziatische dame niet te ver om rijden. Te vaak bedrogen uitgekomen.
Maar, er zullen er hopelijk wel nog zijn die lijken op hun foto's en de diensten aanbieden die ze aanduiden op RL.

Terug
Bovenaan Onderaan