Algemeen Oost Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met christina in roeselare? Ziet er fantastisch uit maar mss te goed om waar te zijn?

Dankje!
Is een latina dus zien er wel dikwijls goed uit, enkel in werkelijkheid wat ronder😁 enne...je mag je vrouw of vriendin meenemen maar moet wel een trans zijn dan, dit schrijft ze: Ik zuig graag een poesje, dus achter je vrouw zal ik haar lekker pijpen terwijl jij mij neukt

Iemand ervaring? Ontvangt zowel in Middelkerke als Veurne en Nieuwpoort(RL rubriek massage)???
Begon een paar jaar geleden ook in Roeselare daarna kust, dan dook ze overal al op tot tegen Luxemburg zelfs...Of dat een goed teken is? Hmm...

Beetje rare advertentie: ze biedt geen PZC aan, enkel pijpen met condoom, maar wel sperma slikken...

Beetje rare advertentie: ze biedt geen PZC aan, enkel pijpen met condoom, maar wel sperma slikken...
Ik vermijd meestal zo'n inconsistente profielen. En ook wanneer ze alles aanvinken en er niet naar verwijzen.

Ze vroeg eerst naar mijn achtergrond. Afkomst, leeftijd,...
En dan volgend bericht:

"Bedankt voor je info schat, ontvang prive bij mij thuis in Blankenberge vanaf 14 tot 00u, gwn eventjes op duiden dat ik niet zo meisje ben die continue op/af gaat zitten smsen met geile praatjes naar iedereen, dat is teveel werk en blabla, specifieke vragen over jou wensen zijn natuurlijk welkom, als wij daten is dat ter ontspanning zodat je in relaxte sfeer wat stoom af kan laten, eventueel ook een leuke babbel als je dat wil, maar uiteraard vooral om je lekker hard te doen spuiten :) ter info, mijn prijsjes zijn 30min 120 / 45min 170 / 1u 220. Ik pijp ook zonder condoom en dat kan voor +30 extra xx"

Vrij duur en toch wat streken. Wat denken jullie?

Vind ik toch ook wel,ze doet in sé álles beweert ze maar anaal wil ze dan weer niet,ook niet tegen de meerprijs die ik haar had voorgesteld,geen probleem zeg ik dan maar zeg dan ook niet dat je geen taboes kent en alles toe staat.

Had onlangs een mooi profiel gezien in Ingelmunster. Is ondertussen al weer weg. Louise noemde ze. Ik stuurde naar haar voor de prijzen. Antwoord met de prijzen en een adres in Herseaux. Ik stuur' I thought it was in Ingelmunster '. Stuurt ze daarna doodleuk een adres door van in Ingelmunster. Zo fake als wat dus. Zit er hier nergens een rijke wandelaar of een computer techneut. Zou anders zeggen, creëer eens een nieuwe website waar dvp's geverifieerd moeten worden met videocall. Ik ben Redlights echt strontzat!

Te mooi om waar te zijn zeker. Het filmpje doet mij altijd twijfelen.
Argentijnse die Nederlands schrijft en praat! Da's toch mooi (mee)genomen !

Nu ... je kan het toch makkelijk zelf controleren! Ze heeft WhatsApp én profiel met gezicht ... vraag haar een controlerende selfie ...

Terug
Bovenaan Onderaan