Algemeen Oost Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met katy uit stekene
Hey ik wou ook weten hoe katy uit stekene goed is of niet want ik heb morgen een afspraak met haar iemand die het mij kan zeggen zij doet recent prive ontvangst in stekene ik denk dat ze nieuw is iemand die mij kan zeggen hoe goed ze is

Hey ik wou ook weten hoe katy uit stekene goed is of niet want ik heb morgen een afspraak met haar iemand die het mij kan zeggen zij doet recent prive ontvangst in stekene ik denk dat ze nieuw is iemand die mij kan zeggen hoe goed ze is
Heb ook al eens een afspraak gemaakt zou me adres geven 1 uur van te voren geen reactie en al een paar keer gebeurd dus hopelijk heb jij prijs succes 🤞🏻

Iemand ervaring met deze colombiaanse sylvie in gent-brugge

Op een vorig forum nog een review geschreven over deze dame. Eén van mijn slechtste ervaringen ooit. Dienstverlening nihil en doet alles opzettelijk slecht om je zo snel mogelijk buiten te krijgen. Stond gekend als Mayara Bum Bum (de Braziliaanse wedstrijd waar ze zogezegd aan mee gedaan heeft). Voor diegenen die denken ze heeft tenminste een mooi lichaam bespaar je de moeite, haar lichaam is zeker niet zo mooi in het echt.

Maakte ook valse profielen aan om klanten te lokken nadat anderen haar ook slechte reviews hadden gegeven. Een gewaarschuwd man is er twee waard.

Jan
Vraagt ondertussen ook €250 per uur en €250 extra voor anaal.

Karla. Ik dacht dat er al een recensie was maar vindt die niet terug. Ben op zoek naar meer info. Alvast bedankt.

Iemand al in BRUGGE in het HOOGSTE VAN BRUGGE straatje afgesproken?

Ik kreeg dat onlangs voor een 2e keer als adres van een (andere) Russische dame ...
Deze wou jammer genoeg ook geen selfie sturen als check ... raar, al haar foto's in de ad zijn met gezicht, dus ik snap het probleem niet. Vandaar alarm nr 1 ...

Laatst bewerkt:
Iemand al in BRUGGE in het HOOGSTE VAN BRUGGE straatje afgesproken?

Ik kreeg dat onlangs voor een 2e keer als adres van een (andere) Russische dame ...
Deze wou jammer genoeg ook heen selfie sturen als check ... raar, al haar foto's in de ad zijn met gezicht, dus ik snap het probleem niet. Vandaar alarm nr 1 ...
Ja ik ben er een keer geweest is een klein straatje heb daar 15 minuten zitten zoeken. Is een hotel met kleine mooie kamers.

En hoe was de ervaring met de dame?
Klopte het een beetje volgens de ad?
Mag ik ev haar naam? 🤔🙂
Mag ook altijd via privé bericht.
Was een Braziliaanse een van de mooiste vrouwen bij wie ik al geweest was een Isabella maar is al lang geleden dat ik nog een advertentie van haar heb gezien.
Je zal goed moeten zoeken en vertrek op tijd want mijn gps stuurde me niet direct in de goede richting en ook parkeerplaats was daar ook niet direct in de buurt.
Meer info kan ik je spijtig genoeg niet geven. Had een review gemaakt op de vroegere hookers site.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan