Recensie Sylvie, Geraardsbergen (Lessen) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kijrel

Wandelaar
59
29/12/21
25
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sylvie-your-favorite-lover-43-years.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eerder deze week bezoek gebracht aan Sylvie die adverteert met Geraardsbergen als locatie maar in werkelijkheid enkele kilometers verder in Lessen ontvangt.
Is effectief de dame van de foto's. Ze wil dat je eerst een douche neemt (ze komt niet mee in de douche, enkel om je een mondspoelmiddel te geven)). Ze staat nogal op hygiëne, is positief.
Sylvie spreekt enkel Spaans, mijn Spaans is beperkt tot 20-30 woorden schat ik, maar goed ik was niet echt daar voor een diepgaand gesprek. Is wel een mooie, zeer vriendelijke dame. Eerst liet ze me kennismaken met haar mooie borsten en lichaam, dan op bed. In haar advertentie staat PZC, maar eens op bed ging condoom er meteen over. Tongzoenen doet ze niet. Verschillende standjes gedaan, klaargekomen in missionaris. Propere locatie en voldoende parkeergelegenheid meteen in de buurt.
Denk niet dat ik terug zal gaan, adverteren met mogelijkheden die je niet nakomt dan stopt het. Had nochtans specifiek gevraagd wat mogelijk was en ze bevestigde dat PZC mogelijk was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan