Algemeen Oostenrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pauljanzi

Wandelaar
53
11/04/23
17
Beste collega 's wandelaars en automobilisten,

ik zie dat er geen algemeen forum is voor Oostenrijk..wel voor specifieke plaatsen waaronder Wenen natuurlijk.

Aangezien ik eerdaags meerdere keren naar Oostenrijk zal reizen graag ervaringen met dvp in club , prive en op straat( auto)...ik hoor graag van u.

Een tip, Laufhausen in Oostenrijk zijn ook heel makkelijk via google te vinden! Laufhausen gevolgd door de stad waar je een Laufhaus wilt bezoeken! Zo heb ik vorig jaar tijdens mijn vakantie ook meerdere Laufhausen gevonden in Graz! Prijzen daar waren gemiddeld 100 euro per half uur standaard inclusief pzc. Daarnaast heb je in Oostenrijk ook nog een website vergelijkbaar met deze site, dat is erotikforum.at

Laatst bewerkt:
Hi all,
Volgende week zit ik een week in Villach, iemand nog een tip om thuisontvangst te vinden of zijn het alleen laufhausen waar je DvP kunt vinden?
Voor thuisontvangst in Villach en omgeving zou je ff op erotikforum.at moeten kijken. Daar staan veel recensies en links naar de dames op die thuisontvangst doen. Die site is een beetje vergelijkbaar met deze site maar dan over Oostenrijk!

En nog een site gevonden met reviews: ohne-service.com.

Gisteren naar Laufhaus Paradis in Klagenfurt geweest en afgesproken met Nina. By far De mooiste meid waar ik sex mee heb gehad 🤗
De foto's zijn echt en ze is superlief, eigenlijk veel te lief voor dit vak. Voor een uur €160 betaald maar echt een topdate gehad!
Ik zou haar zo mee willen nemen naar huis haha.

Meer dan 30min gebeft, wat ze erg kon waarderen.

Mocht je in de buurt zijn: dit is een toppertje!!

En nog een site gevonden met reviews: ohne-service.com.

Gisteren naar Laufhaus Paradis in Klagenfurt geweest en afgesproken met Nina. By far De mooiste meid waar ik sex mee heb gehad 🤗
De foto's zijn echt en ze is superlief, eigenlijk veel te lief voor dit vak. Voor een uur €160 betaald maar echt een topdate gehad!
Ik zou haar zo mee willen nemen naar huis haha.

Meer dan 30min gebeft, wat ze erg kon waarderen.

Mocht je in de buurt zijn: dit is een toppertje!!

Ja, de service in die Oostenriijkse Laufhausen is over het algemeen veel beter dan bij zowel raamhoeren als privéhuizen in Nederland! Ik wandel graag in Oostenrijk, dat is echt een geweldig land voor onze hobby!

https://www.wikisexguide.com/wiki/Austria

Verbaas me toch maar steeds weer over de uitstekende level van optiek en diversiteit in die Oostenrijkse laufhauser.
Prijs is redelijk dus niet zoals in Zwitserland dat het enkel daar mee te maken kan hebben.
Jammer dat hier alles alleen achteruit lijkt te gaan de afgelopen jaren :(

Verbaas me toch maar steeds weer over de uitstekende level van optiek en diversiteit in die Oostenrijkse laufhauser.
Prijs is redelijk dus niet zoals in Zwitserland dat het enkel daar mee te maken kan hebben.
Jammer dat hier alles alleen achteruit lijkt te gaan de afgelopen jaren :(
Optisch ook prima, ja. Maar dat is daar in saunaclubs ook het geval. In tegenstelling tot Nederland en Duitsland waar je het moet doen met de restjes van de gouden jaren.

Beste medewandelaars,
In Januari reis is af naar het skigebied Saalbach - Hinterglemm voor een week in de sneeuw. En, zoals misschien velen van jullie, zou ik in de avonduren heel graag een goede erotische massagesalon in duiken om mij heerlijk te laten verwennen.
Omdat ik nog nooit in deze regio geweest ben weet ik hier helaas de weg niet.
Wie kan mij verder helpen want ik loop nogal vast.
Iedere reactie en/of tip is welkom.
Bedankt alvast. ;)

Beste medewandelaars,
In Januari reis is af naar het skigebied Saalbach - Hinterglemm voor een week in de sneeuw. En, zoals misschien velen van jullie, zou ik in de avonduren heel graag een goede erotische massagesalon in duiken om mij heerlijk te laten verwennen.
Omdat ik nog nooit in deze regio geweest ben weet ik hier helaas de weg niet.
Wie kan mij verder helpen want ik loop nogal vast.
Iedere reactie en/of tip is welkom.
Bedankt alvast. ;)
Niemand?

"Google is your best friend", maar dit zal niet meevallen 😬.
In die skigebieden valt over het algemeen weinig te beleven op erotisch gebied, zit ik zelf ook mee.
Je zou naar Salzburg kunnen rijden ofzo, maar dan zit je 3 uur in de auto (heen en terug) voor weinig kans op iets geweldigs… 🤷‍♂️.

Je kan hier nog kijken of er iets dichterbij is:
Bedankt voor je reactie Assman.
Het is eigenlijk raar dat er niets in die directe omgeving is om na het skiën lekker te ontspannen in de olie met glijdende naakte dame over je heen om vervolgens en een top orgasme 💦 te krijgen, dat zou namelijk echt wel de dikke vette kers 🍒 op de taart 🎂 zijn na zo'n daggie in de buitenlucht ⛷️.
Volgens mij hebben een gat in de markt ontdekt voor deze regio. 😅
Ik ga eens kijken op je link.
Is er wel wat te doen in Salzburg wat aan te raden is, maken we er gewoon een avondje uit van. 😇
Zou het dan toch waar zijn dat in de wintersportcentra enkel de ski-leraars kans hebben om een dame aan de haak te slaan?
Haha, maar die willen zelf gemasseerd en verwent worden.
Ik wil juist relaxen op mijn 50-ste en niet kei hard aan de bak moeten gaan.
Het is tenslotte vakantie he... 😉

Saunaclub Wellcum Villach: Upsell en Optiek Fick club

Tsjonge wat een tegenvaller gisteren. Daar rij je dan 1106 km voor vanuit het lelijke Tilburg. Ik heb een hekel aan "alles was vroeger beter", maar qua dames was dat helaas voor mij zo gisteren. Kon ik vorige keer (2021) met de bloedmooie Nadira en mooie Ambra aan de gang zonder meerprijs en meer dan volledige service (TZ, beffen, PZC, vingeren) lange sessies maken voor de standaardprijs, nu heb ik gisteren 100 keer gehoord dat de dame in kwestie niet aan TZ doet. En er stonden maar 71 dames op de AWL!

OK even een lijstje van namen van dames die niet aan TZ deden voorzover ik de namen onthouden heb: Andrea, Nayla, Bambi, Bianca, Katarina, Julia, Rosee, Tylor, Lexy, Nicole en Dea. Maar er waren er veel meer.

Over het uiterlijk van de dames niets dan lof. 2 echte stunners: Bambi en Dea. 1 dame met net zo'n lekker lijf als "The Body" in Sixsens (maar dat is persoonlijk). 60% zou in de top 10 komen in de clubs die ik regelmatig bezoek (niveau Isabel, Evelyn en Mary in Babylon). 30% net onder dat niveau en de overige 10% is echt minder (bijvoorbeeld Eva, Aurora en Haziram). Veel jonge dames ook. Ik schat dat zo'n 25% onder de 24 is. En 2 GMC kleine dames waarvan de bovenarmen nog dunner waren dan de Barokkar van W5. Wel heel veel siliconen borsten. Als dat niet je ding is dan valt 50% van de dames hier af. En dan zijn er nog een hoop over! 71 dames op een maandag en dan stonden nog 2 Cubaanse en 1 Domenicaanse dame (alle 3 matig qua uiterlijk, Diamond had wel mooie latina billen) niet op de AWL, kortom perfect.

In het weekeinde is Wellcum teveel een neukfabriek naar mijn zin had ik vorige keer gemerkt. Vandaar dat ik voor maandag FKK dag had gekozen. Zondag naar Villach gereden en daar in een hotel een half uur vóór Wellcum geslapen en maandagochtend naar Wellcum.

Al dat moois kwam langzaam binnendruppelen en ik werd er erg blij van. Totdat ik bij de ene na de andere dame bot ving over het tongzoenen en tegen een muur van upselling aanliep bij de rest. OK, W5 reality check, dit gaat niets worden als je niet bijbetaalt. Russische Eva maakte het erg bont door €200 te vragen voor een half uur incl TZ. En dat is qua uiterlijk ook nog een wat mindere dame. Dan waren er ook nog een aantal dames die €50 extra vroegen (bijvoorbeeld Ariana, uiterlijk ook geen hoogvlieger) en een paar dames die €20 extra vroegen, zodat een half uur €100 zou zijn.

Tussen alle dames door die zeiden niet aan TZ te doen sprak ik Sandy. Zij deed wel aan TZ, ook een leuk gesprek, maar helaas gaf ze aan tot de KKC te horen. Ik raakte al een beetje gefrustreerd totdat ik wat drinken ging halen en Kimberlina (volgens mij zei ze Kimberly, maar op de AWL staat nog een wat langere naam) tegen het lijf liep.
IMG_1730.jpeg
Amore riep ze met een stralende lach en spreidde meteen haar armen om mij een knuffel te geven. Geen geweldig lijf, maar zo'n stralende lach dat ik er helemaal blij van werd. We gingen buiten zitten, zodat zij kon roken en we het gesprek voort konden zetten. En we besloten tot een kamergang. We spraken af dat ze een fooi van €20 zou krijgen als het goed was. Ik werd gevraagd om te douchen en er werd gecontroleerd of ik min voorhuis wel ver genoeg naar achteren trok, dat was al zo, maar toch moest het nog verder van haar. Dat ging dus niet, maar toen was het wel goed genoeg naar haar zin. Vervolgens kreeg ik mondwater naar binnen gegoten (half langs mijn mond) en moest ik 10 seconden spoelen. Allemaal prima, een DVP met goede hygiëne standaard. Toen ik op bed lag ging er nog 1 of ander ontsmettingsmiddel over mijn jongeheer en een extra doekje. Heb ik weer, een DVP met smetvrees. OK het feest kon beginnen. Ze begon te tongzoenen, echt zeer matig. Amper lipcontact en de tong naar buiten op standje heen en weer. Na een tijdje haar gewezen op wat andere erogene zones maar al snel wilde ze gaan pijpen. Omdat het tot nu toe matig was, vond ik dat een prima idee. Het pijpen was redelijk, maar niet meer dan dat. Omdat het mijn eerste kamer was kreeg ik een erectie en zij besloot om er reverse cowgirl bovenop te gaan zitten. Ik vroeg nog om een ander standje, maar dat weigerde zij. Ze had haar eigen programma en ze was heel goed, ze wist wel wat ze deed en ik moest blijven liggen en het ondergaan. Toen had ik er echt genoeg van en brak ik de kamer af. Dat kwam mij op een fikse preek te staan. Ik heb haar gelijk gegeven, gezegd dat ze de beste DVP ooit was en dat het helemaal aan mij lag. Pfft als ik dit jaar niet een hele slechte kamer had gehad met Bella in SS, zou dit mijn slechtste kamer van het jaar zijn geweest.

Ik ging verder met mijn speurtocht naar de 10% dames die wel tongzoenen en ik kwam uit bij Diana.
IMG_1731.jpeg
Een aardig gesprek en gelukkig geen smetvrees. Haar tongzoenen was redelijk, maar ze liet maar een kleine opening tussen haar lippen. Bij het pijpen hing meteen het condoom erom. Daar had ik het van tevoren niet over gehad, dus daar kon ik ook geen probleem van maken. Ik vermoed dat een vraag naar PZC tot een meerprijs had geleid, maar ik vind dat niet zo belangrijk, dus ik liet haar maar. Toen het tijd werd om te neuken kregen we helaas mijn barokkar niet naar binnen. We hebben het allebei echt geprobeerd, maar helaas. Al met dus niet klaargekomen en een zesje voor Diana.

Maar W5 geeft niet zomaar op! Dus met Katja naar de kamer. Optisch ook 1 van de mindere dames. Die zou dan toch we goede service verlenen? Ze deed aan TZ, dus wij naar de kamer. Op de kamer wilde ze meteen gaan pijpen, maar ik wilde eerst zoenen. Toen zei ze ineens dat ze dat niet deed. In ieder geval niet zonder bijbetaling. Ik zei dat ze dat beneden had moeten zeggen toen we het erover hadden en dat ik dit niet correct vond en ik heb de kamer verlaten. Uiteraard zonder betaling, waar zij niet blij mee was.

Pfft €95 voor de hotelkamer, €90 voor de entree en 2x €80 voor een slechte en een matige kamergang en een afgebroken kamergang en nog niet eens klaargekomen. De moed zonk me in de schoenen. Ik besloot een pilsje te gaan drinken, mijn verlies te nemen en de rest van de dag maar een beetje van de wellness gebruik te gaan maken. Het "sanarium" is overigens buiten gebruik.

Toen ik aan de bar zat kwam de 33 jarige Gabriella (ziet eruit als 25) naast mij staan.
IMG_1732.jpeg
Een knappe dame en ze deed aan tongzoenen! Zal ik dan toch nog 1 poging wagen? Haar meerprijs (€20) was redelijk, dus wij naar de kamer. Zij ging nog een sigaretje roken, terwijl ik mijn pilsje op dronk en nog veel dames af moest wimpelen. Sorry, maar ik heb al een afspraak. Toen we naar boven wilden gaan, sprong kattige Katja er ineens tussen. Haar gebaren maakten duidelijk dat ze vond dat Gabriella niet met mij naar de kamer moest gaan. Wat ze in het Roemeens zei verstond ik niet. Gelukkig trok Gabriella zich er niets van aan en gingen wij naar boven. Daar hadden we een prima kamer. Een 7 tot 8 voor alle onderdelen (TZ, PZC en NMC). Ze liet verder ook veel toe en probeerde het mij naar de zin te maken. Maar niets spannends en geen reden om de kamer langer te maken. Gelukkig toch nog klaar gekomen. Tijd voor wat wellness en avondeten en later terug de bar in. Daar kwam op een gegeven moment Sunshine uit Polen bij mij zitten.
IMG_1733.jpeg
Zo Roemeens als maar kan natuurlijk. Normaal gesproken zeg ik dan: Sorry, maar ik ga alleen met Roemeense en Bulgaarse dames naar de kamer. Maar ze bracht het wel met de nodige humor. Dus ik besloot het spelletje mee te spelen. Ze kwam lekker tegen me aan gekropen en ze zei aan TZ te doen met €20 meerprijs. Mijn tweede vraag is altijd of ze problemen hebben met een wat grotere jongeheer. Toen keek ze wel even moeilijk en vroeg "Hoe groot". Gabriella stond vlakbij, dus ik heb haar meegenomen zodat ze kon vragen hoe groot. Ik zei tegen Gabriella dat ze het maar in het Roemeens moest zeggen. Ze gaf het formaat accuraat aan met haar vingers en ze zei er van alles bij. Kennelijk waren dat goede berichten, want Sunshine wilde wel mee naar de kamer. Ik zei nog tegen haar dat Gabriella wel erg goed Pools sprak en toen moest ze lachen. Ze haalde haar tasje en ik vroeg aan Gabriella hoe ze heette. Ik had het genoegen met Talia van doen te hebben. 32 jaar en iets minder knap dan Gabriela. En deze kamer werd een 8. Goed tongzoenen, service gericht, erg goed pijpen, waarbij mijn ballen niet vergeten werden en heerlijk neuken. Zo kreeg deze dag die zo slecht begon toch nog een happy end!

Om dan ook positief te eindigen: Het eten was nu wel duidelijk beter dan destijds en ik heb een tijdje kunnen bubbelen in de jacuzzi van de VIP room (tot ik er uitgegooid werd :) . Vandaag ga ik Andiamo proberen in plaats van nog een dag Wellcum, ondanks dat er daar maar de helft van het aantal dames is. Een man vertelde mij dat het service niveau daar hoger ligt. Of dat echt zo is? Wellcum is helaas een upsell en optiek Fick club geworden. Prima voor mensen die puur voor het uiterlijk gaan en al blij zijn met een goede pijpbeurt. Niet (meer) voor W5. Ik koester mijn vaste dames in Venus, Babylon en Sixsens meer dan ooit tevoren :).

Heel mooi leuk verslag W5 vooral ook met de foto's komt het verhaal meer tot leven.
Erg jammer om te horen dat het hier ook al zo karig met de service gesteld is maar wel (redelijk) forse prijzen.
Ik zie op deze manier de betere raamzones weer langzaam een opleving krijgen want daar bieden ze je dezelfde service als veel dames in de clubs tegenwoordig dus.
Alleen een stuk goedkoper en je weet wat je te wachten staat qua service.

Terug
Bovenaan Onderaan