Op zoek naar een rijpe/oudere dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Razor86

Newbie
15
12/10/22
5
Heeft iemand nog tips waar ik rijpe Nederlandse raam dames kan vinden? Ik kom veelal buitenlandse dames tegen maar ben specifiek op zoek naar een leuke Nederlandse dame, liefst 40 a 50 +.
 
In de Hunsestraat zit er doordeweeks overdag ook altijd een blonde Nederlandse dame, lekker rijp met heerlijk grote borsten. Weet geen exact nummer, meestal een paar ramen links naast de ingang van de passage
 
Die twee zussen van 80 jaar die wereldberoemd zijn op de Wallen......
Weet niet of ze nog actief zijn.
Je hebt pech, @Razor86

 
Ik loop al een tijd met een fantasie over een lekkere oudere dame. Leeftijd vanaf 40 jaar.

Wie o wie weet een goed adres?
(Aangepast) Regio maakt niet uit

Groetjes!
Wat wil je doen met die vrouw? Bij Alkmaar zit Era, loopt tegen de 60 doet alles wat je maar wilt en ze heeft ook een grote zwarte voorbinddildo , zorg dat jouw auto voor haar deur staat want lopen gaat een poosje lastig
 


https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/77992-sandra


Ik heb goede dingen gelezen over hun op dit forum.

Ik had Eva een bericht gestuurd, ze beantwoordde niet eens mijn vragen en zei oppeens dat ze op de witte lijn zit, ze stuurde wat foto's en video's.

Synthia ziet er best goed uit voor een 40+ plus dame.

https://www.girlsreview.nl/threads/lillith-rotterdam.26409/

Advertentie van Lillith staat nu uit, maar je kan het in de gaten houden.
 
Ik loop al een tijd met een fantasie over een lekkere oudere dame. Leeftijd vanaf 40 jaar.
Regio maakt niet uit

Groetjes!
Als je je zin acuut wilt laten overgaan.

Dame, 48, 156, 68.
PZC, CIM, slikken en als toetje Bare.
Spreekt wel alleen Frans.

 
Wat wil je doen met die vrouw? Bij Alkmaar zit Era, loopt tegen de 60 doet alles wat je maar wilt en ze heeft ook een grote zwarte voorbinddildo , zorg dat jouw auto voor haar deur staat want lopen gaat een poosje lastig
Ik weet er nog wel een, Marian dik in de 50 ,ze zegt dat ze masseuse is ,en dat doet ze ook eventjes maar als je haar kut aanraakt squirt ze ,en steeds opnieuw uiteindelijk laat ze zich op jou pik zakken en tijdens het neuken squirt ze opnieuw , bef haar niet want je verzuipt,
Voor het plaatje moet je het niet doen want mooi is ze niet, wel bloedgeil
 
Kwam ze gisteren "toevallig" op RL tegen.
Voor iemand van 75 ziet ze er nog redelijk uit, maar ja als je nog elke dag uren sport.
Moet je wel je Frans oppoetsen.

Ja Marianne ziet er inderdaad nog goed uit. Haar foto's zijn misschien al wel een paar jaar oud, maar ze zijn nog best zoals ze nu is. "What you see is what you get." Op die leeftijd verander je zo snel niet meer. En de meesten onder ons zijn toch wel tot hun 18 naar school geweest, dus met dat Frans zal het ook nog wel lukken denk ik.
Ik bezoek haar een paar keer per jaar en ben telkens heel tevreden met onze dates.

Voor de geïnteresseerden, ze ontvangt op hotel in Luik en enkel op afspraak. Haar prijs is hotelkamer inbegrepen, de kamer reserveert ze zelf. Dus daar moet je je geen zorgen over maken.
Ik hoorde dat ze soms moeilijk te bereiken is, en dat klopte wel een tijdje geleden. Ik heb het zelf ook af en toe, ondervonden. Maar de laatste tijd krijg ik haar wel veel gemakkelijker aan de lijn. Verder info vind je op haar advertentie op Quartier Rouge https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/jolie-mature-a-liege-2.html
Let op ze adverteert NIET als Marianne, maar als Belledejour.
 
Laatst bewerkt:
Heeft Marian ook een advertentie? Klinkt wel lekker!
Alvast bedankt!
alles per mail bij haar, wel een keurig mailtje schrijven anders reageert ze niet.
Als ze begint te masseren gewoon even haar kut bewerken en dan komt de rest vanzelf
Maar nogmaals, ze is ongeveer 60 en zeker geen schoonheid

En een advertentie heeft ze niet, zij reageerde ooit op een advertentie van mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:
alles per mail bij haar, wel een keurig mailtje schrijven anders reageert ze niet.
Als ze begint te masseren gewoon even haar kut bewerken en dan komt de rest vanzelf
Maar nogmaals, ze is ongeveer 60 en zeker geen schoonheid

En een advertentie heeft ze niet, zij reageerde ooit op een advertentie van mij
Hoi Jaap, klinkt erg geil! Hou erg van squirtende vrouwen. Wil je mij haar e-mail sturen? Thanks!
 
Weet iemand nog een leuke dame van 35+ in de randstad ? Liefs nederlands sprekend... Kinky geeft wel resultaten maar veel zonder review.. Ben wel veel bij GB's geweest maar een priveontvangst heb ik nog nooit gedaan.. Dus ben een beetje onervaren hierin..
 
Weet iemand nog een leuke dame van 35+ in de randstad ? Liefs nederlands sprekend... Kinky geeft wel resultaten maar veel zonder review.. Ben wel veel bij GB's geweest maar een priveontvangst heb ik nog nooit gedaan.. Dus ben een beetje onervaren hierin..
Lees dit topic eens van bovenaf tot hier door. Zit vast een DVP tussen die zal bevallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan