Opgelicht door Esther Heerenveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DKBOY2

Vaste klant
118
18/03/22
33
Goedemorgen Heren

Ik heb al enkele dagen contact met een vrouw die zich voordoet als Esther.
Ze zou online content doen en ik zou komende zaterdag met haar afspreken. Het gevoel was goed en heb ook met haar gesproken.
Ik heb 50 euro overgemaakt via een tikkie en nu ben ik geblokkeerd. (Ja ik weet dat je eigenlijk geen geld over moet maken) maar het gevoel was goed.
En heb verificatie dingen gedaan alvorens ik geld heb overgemaakt.

Info van de oplichtster

Deze mevrouw doet zich voor als Esther


Kent iemand deze vrouw en of is iemand dit ook overkomen?

Ik hoor het graag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik had een advertentie op Sexjobs staan en hier reageerde zij op.

Bericht wat ze mij stuurde:

Hoi hoi met Esther, Ik mag met medeweten van mijn man zo af en toe eens lekker betaald vreemdgaan. Wij kicken hier beiden op, ik vooral op het betast en bemind worden door de andere man en mijn man kickt op de gedachte maar ook op de foto\'s die ik maak en verstuur. Mijn man is er uiteraard niet bij maar zou wel graag de door jouw, met mijn telefoon gemaakte foto\'s en filmpjes zien als ik thuiskom. Jij zelf hoeft hier uiteraard niet herkenbaar op. Misschien voor jouw een heel rare gedachte maar voor ons een hele fijne fantasie die we regelmatig laten uitkomen. Ik ben dus Esther, 34 jaar oud en woonachtig in Heerenveen. Ik ben 1.68m lang, volle cup c met mooie ronde billen, echt vrouwelijk en laat vaak de hoofden draaien op straat. Ik hou van pijpen, gebeft worden, heerlijk diep en hard geneukt worden maar ook als je me rustig neukt in missionaris kan ik heerlijk klaarkomen. Pijpen zonder, intiem met en anaal is niet bespreekbaar. Sexting is mogelijk, evenals daten. Prijzen in overleg. Dit is absoluut niet tijdgebonden, gewoon een middag/avond volop samen genieten. Ontvangen kan ik helaas niet maar mogelijkheden genoeg.
 
Beschouw het als een dure wijze les, wel even je bankrekening in de gaten houden of daar geen vreemde dingen mee gebeuren.
Klopt zo zie ik het ook wel maar dacht wil het toch melden. Ik gebruik een aparte rekening altijd voor zoiets. Dus mijn eigen rekening hebben ze niet. Staat er geen geld op kan er ook geen geld af. Zo heb ik het ingesteld. Zorg altijd dat alleen het bedrag erop staat wat ik dan moet betalen,.
 
Zodra er weer een advertentie van haar te vinden is, graag de link hier delen, zodat andere mensen weten waarmee ze te maken hebben.
Ook als ze onder een andere naam adverteert.
 
Zonder de topic starter een trap na te willen geven.....
Als je (als man) zelf een advertentie plaatst op Sexjobs dan vraag je er toch wel een beetje om? Dat is een bullseye op je voordeur tekenen met als boodschap "ik wil geld geven"
 
Marktplaats stuurt naar iemand die in de "gezocht" rubriek iets plaatst een waarschuwing alert te zijn op oplichters.
Je bent inderdaad kwetsbaar.
Daarnaast staan er veel advertenties van meiden die webcamdiensten aanbieden, ook dan moet je maar afwachten of en wat je krijgt.
 
Zonder de topic starter een trap na te willen geven.....
Als je (als man) zelf een advertentie plaatst op Sexjobs dan vraag je er toch wel een beetje om? Dat is een bullseye op je voordeur tekenen met als boodschap "ik wil geld geven"
Ik denk dat het meer iets is van:

"Als je als man een advertentie zet op Sexjobs dan moet je rekening houden met een uitzonderlijk hoog percentage timewasters en ander uitschot, waarbij de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen je kunnen beschermen."
 
Vaak als je een advertentie op SJ hebt krijg je veel spam of oplichtingmailtjes.
Als je Midhold erover tipt met het mail adres waarmee ze het doen, doet Midhold niks want het is immers een gesprek tussen jou en diegene die mailt (blokkeer dan die mail adressen die worden opgestuurd denk ik dan...).

Maar als ze om rekeningnummer enzo gaan vragen of direct over geld (ligt er aan wat voor advertentie je hebt en wat erin staat) kan je er wel vanuit gaan dat er iets niet klopt.

Toen ik nog advertenties daar had zei ik altijd dat ik even wilde bellen voor in foto's zou sturen, desnoods facetimen. Als ze dat niet wilde wist ik veelal al met wat ik te maken heb.
 
Ja oke hier was ik me opzich al wel van bewust. Ik heb ook met haar gebeld en gesproken. Dat is het hem dus juist. Ze zij ook steeds van ja je hoeft niet eerder te betalen dan dat we met elkaar gesproken hebben. Ik heb 4 dagen contact gehad voordat ik dus vanochtend iets heb betaald. Ze stuurde ook wel steeds foto's van haarzelf en video's met mijn naam erin.

Komt dus super geloofwaardig over. Totaal geen rode vlag in dat opzicht. Geld werd ook overgemaakt naar haar man haar rekening Dirk Kerkhoven. (met rekeningnummer wat ik eerder al gaf) stond ook gewoon een vinkje bij tijdens de afschrijven dus naam en rekening klopt. Heel vaag en jammer verhaal. Kijk die 50 euro ben ik uiteindelijk al lang wel weer vergeten. Lig er totaal niet wakker van, maar van het totaalplaatje uiteindelijk wel. Vindt het super raar dat het zo is gelopen.
 
Ja oke hier was ik me opzich al wel van bewust. Ik heb ook met haar gebeld en gesproken. Dat is het hem dus juist. Ze zij ook steeds van ja je hoeft niet eerder te betalen dan dat we met elkaar gesproken hebben. Ik heb 4 dagen contact gehad voordat ik dus vanochtend iets heb betaald. Ze stuurde ook wel steeds foto's van haarzelf en video's met mijn naam erin.

Komt dus super geloofwaardig over. Totaal geen rode vlag in dat opzicht. Geld werd ook overgemaakt naar haar man haar rekening Dirk Kerkhoven. (met rekeningnummer wat ik eerder al gaf) stond ook gewoon een vinkje bij tijdens de afschrijven dus naam en rekening klopt. Heel vaag en jammer verhaal. Kijk die 50 euro ben ik uiteindelijk al lang wel weer vergeten. Lig er totaal niet wakker van, maar van het totaalplaatje uiteindelijk wel. Vindt het super raar dat het zo is gelopen.
Die naam Dirk Kerkhoven komt me bekend voor.
Deze heb ik in het verleden vaker voorbij zien komen bij oplichting via seks/dating site's.

Maar dat je opgelicht bent is wel duidelijk, anders voortaan alleen zeggen ik betaal cash, tenzij je diegene al jaren kent en dat je dan eens via tikkie doet.
Maar cash is altijd het beste, als ze dan nog gaan aansturen op geld overmaken weet je in de meeste gevallen wel dat het oplichting is (kan zijn dat het niet zo is maar de oplichters hebben het verpest voor de echte eerlijke dames).
 
Die naam Dirk Kerkhoven komt me bekend voor.
Deze heb ik in het verleden vaker voorbij zien komen bij oplichting via seks/dating site's.

Maar dat je opgelicht bent is wel duidelijk, anders voortaan alleen zeggen ik betaal cash, tenzij je diegene al jaren kent en dat je dan eens via tikkie doet.
Maar cash is altijd het beste, als ze dan nog gaan aansturen op geld overmaken weet je in de meeste gevallen wel dat het oplichting is (kan zijn dat het niet zo is maar de oplichters hebben het verpest voor de echte eerlijke dames).
Kijk dit wekt mijn interesse. Ik had inderdaad al even gegoogled op Dirk Kerkhoven maar kwam daar niet echt iets tegen waar ik iets aan had. Weet jij ongeveer waar je dat bent tegengekomen. Ik ben benieuwd of ze daar de zelfde werkwijze gehanteerd hebben als dat ze nu bij mij gedaan hebben.

Ik heb nu net met een nieuw nummer (Ja heb ze op de plank liggen) naar dat andere nummer geappt en daar accepteren ze ook cadeukaarten in plaats van geld overmaken. Dat accepteerde ze bij mij op het andere nummer dus niet. Terwijl beide nummers onder de zakelijke wa bussiness vallen.
 
Kijk dit wekt mijn interesse. Ik had inderdaad al even gegoogled op Dirk Kerkhoven maar kwam daar niet echt iets tegen waar ik iets aan had. Weet jij ongeveer waar je dat bent tegengekomen. Ik ben benieuwd of ze daar de zelfde werkwijze gehanteerd hebben als dat ze nu bij mij gedaan hebben.

Ik heb nu net met een nieuw nummer (Ja heb ze op de plank liggen) naar dat andere nummer geappt en daar accepteren ze ook cadeukaarten in plaats van geld overmaken. Dat accepteerde ze bij mij op het andere nummer dus niet. Terwijl beide nummers onder de zakelijke wa bussiness vallen.
Whatsapp bussiness zegt niets want dat gebruik ik ook.
Maar die naam is volgens mij 1,5 jaar geleden bij een aantal oplichters wel voorbij gekomen.
Kreeg je een rekeningnummer met die naam, dus lijkt wel of die naam populair is om te misbruiken.
Deze beste man bestaat ook niet dus al goed om te weten.

Met cadeaubon betalen is vaak al een red flag, want voor de date vragen ze je de kraslaag weg te halen en dan alle codes op te sturen, en tenslotte hoor je erna niks of wordt je geblokkeerd.
Wat ik destijds heb gedaan is een oude cadeaukaart opgezocht die toch al leeg was en die opgestuurd met een middelvinger erop.
Konden ze vaak niet in dank afnemen en kreeg veelal bedreigingen toen
 
WhatsApp Image 2024-01-03 at 16.31.37.jpeg
Dit is het betaalverzoek wat ik kreeg.
Dirk Kerkhoven.png
Daarnaast bestaat de beste man Kerkhoven wel als ik de naam google. Dus of die identiteit is gestolen of het is een ex van iemand die hem of haar nu te kakken wil zetten. Wie weet.


Maar dat van die oplichting is wel interessant. Heb je daar nog wat gegevens van toevallig??
 
Kreeg je een rekeningnummer met die naam, dus lijkt wel of die naam populair is om te misbruiken.
Deze beste man bestaat ook niet dus al goed om te weten.
Dan rijst toch de vraag hoe het mogelijk is om in dit land een rekening te openen met een valse naam of tenminste een andere naam.

Met cadeaubon betalen is vaak al een red flag, want voor de date vragen ze je de kraslaag weg te halen en dan alle codes op te sturen, en tenslotte hoor je erna niks of wordt je geblokkeerd.
Wat ik destijds heb gedaan is een oude cadeaukaart opgezocht die toch al leeg was en die opgestuurd met een middelvinger erop.
Konden ze vaak niet in dank afnemen en kreeg veelal bedreigingen toen
Slechte verliezers.
 
Dan rijst toch de vraag hoe het mogelijk is om in dit land een rekening te openen met een valse naam of tenminste een andere naam.
Als je via Bunk doet kan het veelal makkelijk of ze gebruiken iemands rekening.
Het kan ook een organisatie zijn die meerdere rekeningen opent of (spaar)rekeningen onder dezelfde naam.

Tot zover ga ik het zelf niet onderzoeken, daar hebben de banken meestal zelf hun mannetjes voor al wil Bunk niks doen in elk geval
Slechte verliezers.
Tja ik vind het wel humor.
Hun denken kassa, ik lach uit eindelijk het hardste
 
Dan rijst toch de vraag hoe het mogelijk is om in dit land een rekening te openen met een valse naam of tenminste een andere naam.
Formeel: niet.
De WWFT maakt dat onmogelijk. Iedere bank (feitelijk iedere onder toezicht vallende financiële instelling) dient te weten wie de klant is.

Uiteraard zijn er omwegen, katvangers bijvoorbeeld, mensen die hun rekening ter beschikking stellen van derden. Uiteraard is dit niet toegestaan (en als de bank er achter komt dat je het doet betekent dat einde bankrelatie, 8 jaar zwarte lijst en een hoop ellende) maar reken maar dat het gebeurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan