Oproep om reviews te blijven schrijven.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gevarieerde wandelaar hier. Maar niet veel recensies. Ik zou er meer willen schrijven want je schrijft voor groot publiek en je bewijst mensen een dienst ermee.
Het is geen grote moeite.
Maar ik bezoek meestal dames die op mijn advertentie reageren. Daar kan je niks over schrijven want zijn geen profs, En anders gaan t erorische verhalen lijken, en gaat niemand meer mij geloven.
Als ik.SKW bezoek, of een Gangbang of n enkele keer een privehuis dan schrijf ik altijd n recensie of sfeerbeeld.
Priveontvangst op Kinky of zo dat trekt mij niks aan. Te duur, of je hoort niks terug
 
ik krijg wel eens priveberichten over dames als ik een recensie heb geschreven..
(en inderdaad een dame waar ik na 2x iets over gezegd heb ,blijft constant in haar diensten ,doe ik ook geen moeite meer voor om te schrijven..als men het dan nog niet snapt?..tsja?)
is in de regel van gasten met een handvol berichten onder hun naam terwijl ze hier van begin af zitten..(soms ken ik de naam nog van Hookers)
en die ook in 'mijn' regio actief zijn..Zuid West Brabant..
ook ooit dat men in een topic 'wie heeft er ervaring met' schreef ..vraag maar aan Richard Snep..want die zal er wel geweest zijn zeker?..
affijn..in die PB's vragen ze me dan het hemd van het lijf over een dame..en dat verdomd me verder niks..maar ik vraag dan zelf altijd of dat ze ook iets over haar kwijt willen..
hoe meer invalshoeken hoe beter..ik kan een geweldig goede date met haar hebben gehad vanwege mijn karakter en omgang..maar iemand anders weer net niet..
zo krijg je een idee hoe een dame reageert op verschillende situaties..tijdstippen etc etc..
maar op een uitzondering na gebeurt dat nooit..
en ergens vind ik dat toch best minnetjes..zit je hier wel uren mee te lezen voor persoonlijk gewin..en verder zoeken ze het allemaal maar uit hier..
dat idee..
je bent al grotendeels anoniem ,dus de kans dat je in de AH iemand tegenkomt die gaat vragen 'Nicolle kan goed pijpen toch ?,of was dat Patty?'..die is niet aanwezig..
wat let je verder?
 
Ja, krijg ook weleens privé-berichten waaruit blijkt dat iemand wel vaak in een huis komt, maar er niets over schrijft. En dan nog nog via de prive berichten van alles extra te weten proberen te komen over dame X of Y.
 
Ja, krijg ook weleens privé-berichten waaruit blijkt dat iemand wel vaak in een huis komt, maar er niets over schrijft. En dan nog nog via de prive berichten van alles extra te weten proberen te komen over dame X of Y.
Ja ik heb dat ook, voor sommige leden hier wil ik best wat extra info geven. Berichten van mensen die zelf nauwelijks wat toevoegen aan dit forum negeer ik gewoon.
 
Ik heb hier de leukste tips gekregen en soms ook gegeven. Omdat er niks nieuws meer komt zijn mijn recensies opgedroogd. Ik ben blij met de dvp's die ik bezoek, maar die hebben al een recensie van mij gehad, dus geen reden meer om iets te plaatsen.

Van kinky en sj word ik alleen maar heel verdrietig.
Heeft weinig meer te bieden dan opgepompte tieten, volgespoten lippen, rare oogblikken en idiote prijzen.

Dus hou ik het bij de vertrouwde dames die overigens meer dan top zijn.
 
Bezoek vrijwel alleen raamdames en daar vindt ik zelf de recensies overbodig en ben jaren geleden op Hookers al gestopt met ze te schrijven en belangrijker nog ze vooraf te lezen. Is voor mij ook minder interessant want ik heb altijd een aantal "vaste" dames die ik vaak, tot zelfs honderden keren bezoek.

Vanuit de contacten met de vaste dames weet ik ook dat in elk geval de raamrecensies destijds op Hookers bij veel schrijvers vooral fantasie bevatten. Betaalde prijs, uitgevoerde handelingen, tijdsduur, eigen prestatie in bed .... tijdens het schrijven weten nogal wat wanderlaars zich de werkelijkheid slecht te herinneren.

Zelf ga ik helemaal af op de eerste indruk aan de deur en heb (gelukkig) zelden een misser. Heb zeer leuke dames leren kennen die ondanks prima service en leuke sfeer vernietigende recensies hadden op Hookers en daar veel last van hadden. Vooral startende dames kunnen snoeihard afgebrand worden voor de service. En als de eerste recensie slecht is dan duurt het vaak lang voor iemand durft te zeggen: He, deze dame is best ok.

Bij het raamwerk gaat het wat mij betreft vooral om de klik met de dame, nou dat kun je aan deur meestal redelijk inschatten en dat is voor mij 1000x meer waard dan welke recensie dan ook. En dan kan ik na een bezoek een pracht recensie schrijven, als volgende geen klik heeft zal hij een totaal ander verhaal hebben. En dat kan ook kloppen want van de vaste dames weet ik dat ze echt een pesthekel aan sommige klanten hebben, vaak vanwege gedrag, maar ja er moet wel brood op de plank dus ze laten ze wel binnen

Prive huizen en ontvangst: Daar kan ik me het nut van de recensies wel voorstellen.
Daar doe ik niet aan, want op het wel / niet klik moment kun je al niet meer terug.
En mijn vaste aanpak is: Bij twijfel over de klik: NIet doen! En dat vind ik in die omgevingen lastig zo niet onmogelijk

Maar dan nog zou bij deze dames wat mij betreft het voldoende info zijn als er staat: Foto's correct, sfeer goed, afspraken nagekomen. Ik ken de waarde van de rest van het verhaal over wat er allemaal gebeurd is, dus dat interesseert me niets.
 
Laatst bewerkt:
Negatieve berichten horen er eenmaal bij. Maar als er 10 negatief zijn. En een newbie is super positief.
Tja die moeten geweerd worden. Zie laatste tijd vaker rare newbies.
Of andersom. Zoals de vreemde review die ik hier in augustus kreeg van Dalf. Wiens profiel toevallig aangemaakt was na het verdwijnen van een lid wat heel erg anti Mila was. Never to be seen again na het schrijven van die recensie.
 
Die had ik gelezen, ik vond het geen vreemde review, hij was alleen niet zo enthousiast, dat kan gebeuren, zoals ik het begreep kende hij girlsreview niet maar had je hem erop gewezen
 
Of andersom. Zoals de vreemde review die ik hier in augustus kreeg van Dalf. Wiens profiel toevallig aangemaakt was na het verdwijnen van een lid wat heel erg anti Mila was. Never to be seen again na het schrijven van die recensie.
Anti Mila? Dan heeft die persoon zeker niet de Gangbang bij HaagseB meegemaakt. Als ik nu nog terugdenk aan die Gangbang bij HaagseB met Mila 🤭🥵🤭🥵🤭🥵🤭
 
Een tweede account is in strijd met de forumregels.
Even melden aan de mod met uitleg erbij en die zorgt voor de rest.

 
De laatste tijd date ik toch meer op zeker, dus bezoek ik min of meer mijn vaste dames, dan dat ik op zoek ga naar nieuwe dames met het risico op een minder leuke date. Een review van een 'herhaalbezoek' is dan een beetje overbodig, tenzij er iets veranderd is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan