Oproep om reviews te blijven schrijven.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ook wel eens een negatieve recentie geschreven op kinky met een lijstje aan afspraken die de dame niet na was gekomen.
Kreeg een bericht terug dat alles wat ik zei niet was afgesproken. Terwijl ik het zwart op wit heb op WhatsApp.
Dus blijkbaar is het hun woord tegen de jouwe en willen ze alleen maar 5 sterren recenties hebben op hun profiel.
Wat de 5 sterren natuurlijk niet echt betrouwbaar maakt.
Als je dan over de zelfde dame hier op girlsreview.nl gaat lezen dan zijn de recenties ineens een stuk minder lovend.
 
het is natuurlijk wel te begrijpen dat de dames geen slechte recensie willen hebben op dit forum. Ipv naar zichzelf te kijken wat ze kunnen verbeteren beginnen de meeste (helaas) om zich heen te slaan.

Kan me soms wel voorstellen dat bepaalde berichten verwijdert worden, zowel de als verkapte reclame herkenbare als persoonlijke aanvallen op de dames.

Heb niet de indruk dat negatieve recensies zomaar verdwijnen, als je een post maakt waarin je schrijft dat de dame niet fris rook, of dat het pijpen echt helemaal niets voorstelde blijft deze gewoon staan hoor.
 
Ik heb laatst zowel hier als op Kinky een slechte recensie geschreven.
Hier is die gewoon blijven staan maar op Kinky in eerste instantie goedgekeurd en een dag later afgekeurd, want er stonden subjectieve zaken in die "men/ze" niet konden verifieren. Eerst dus verwijderd en later heeft de dame de recensies uitgezet. Probleem opgelost.
Ik snap Kinky in zoverre dat de dames adverteerders zijn en geld in het laatje brengen en wij niks opleveren, en dus alleen positieve zaken mogen schrijven. Negatieve recensies zijn slecht voor het verdienmodel.
 
@Wallie64 daar heb je (deels) wel gelijk in. Op de lange duur is het natuurlijk onhoudbaar. Ze kunnen beter open en eerlijk zijn en de dame die veel negatieve recensies ontvangt van de site verwijderen, of haar een cursus "hoe om te gaan met hoerenlopers" aanbieden. Waardoor uiteindelijk de kwaliteit van de aangeboden dames verbeterd en wij meer genegen zijn om dames die op Kinky adverteren te bezoeken.
 
Ik schrijf hier weleens een recensie niet veel maar als ik er één schrijf krijg je soms van die vervelende reacties van mede forumleden, van heb jij weleens een positieve ervaring gehad of zijn je bezoekjes aan de dames alleen maar slecht want je bent zo negatief in je recensies.
Door zulke reacties raak je ontmoedigd en denk je bekijk het maar, ik probeer mijn negatieve ervaringen hier te delen om forumleden te behoeden voor slechte dvp's maar dat wordt je niet altijd in dank afgenomen.
 
Laatst bewerkt:
Dat gebeurt hier ook je leest weleens recensies in het Engels waarvan je denkt dat moet wel een concurrente van haar zijn die haar probeert zwart te maken.
Dat heeft in mijn ogen weinig tot geen invloed, als iemand niet meer kan adverteren dan is het een groter probleem
 
Wat ik heel erg mis is het feit dat er wel recensies worden geschreven over de bekendere dvp´s, maar niet over de minder bekendere dvp´s. Ik heb al diverse keren iets gevraagd bij ´wie heeft er ervaring met´ en daar komt bar weinig op terug. Wel wat reakties in de trand van ´ik ben ook wel benieuwd´ of ´leuke dame´ maar niemand die er een ervaring mee heeft.
 
Ik schrijf hier weleens een recensie niet veel maar als ik er één schrijf krijg je soms van die vervelende reacties van mede forumleden, van heb jij weleens een positieve ervaring gehad of zijn je bezoekjes aan de dames alleen maar slecht want je bent zo negatief in je recensies.
Door zulke reacties raak je ontmoedigd en denk je bekijk het maar, ik probeer mijn negatieve ervaringen hier te delen om forumleden te behoeden voor slechte dvp's maar dat wordt je niet altijd in dank afgenomen.
Ik baal ervan dat als je over iemand schrijft of een vraag stelt, er daarna reacties komen in de zin van "daar ben ik al heel vaak geweest en het is altijd toppie, of het was daar niks blijf weg"
Maar inderdaad de reactie dat ik/jij dat helemaal fout zien want bij hen was het altijd goed, is altijd balen.
Hebben die reageerders dan helemaal geen tijd om een korte recensie te maken?
Of is dit gewoon genieten van een dame zonder ze aan ons te verklappen, of in de zin van "ik ben erin getrapt en de rest zoekt het maar uit".

Heb dat jaren geleden meegemaakt met een TS in Bilzen. Ze was wel passief, maar bij mij type zeester. Zo van ik ga liggen en doe je ding en je mag nergens aanzitten.
Geen recensie geschreven, maar in de rubriek "wie heeft ervaring met" geplaatst. Volgens de spelregels mochten dames daar wel reageren, maar niet op recensie. Daarna eerst een paar collega's die de dame heel erg ondersteunden in de zin van niet zo afzeiken, die er wel waren geweest, maar zonder recensies, daarna de reactie van de dame dat ik het fout had.
Een vroegere slechte recensie van haar was ook verdwenen nadat de dame geklaagd had.
Dan gaat inderdaad de zin om te schrijven over.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens, maar helaas is het aantal bezoeken aan nieuwe dames bij mij tot een nulpunt gedaald. Het zou helpen als het aanbod ook wat beter en betrouwbaarder werd.
Bij populaire dames is het dan weer erg lastig om er uberhaupt tussen te komen. Hoop dat is snel iets kan schrijven.
 
Zei je dan ook dat het klopte of zei je dan toch dat je iemand anders was? Ik zou gewoon zeggen dat ik iemand anders ben
Ja hoor. Geen probleem mee. Ik vind het niet erg als een dame mijn nickname aan me weet te koppelen. Als ik op herhaling ben was het me kennelijk de vorige keer bevallen. Maar recensies schrijven kan dus minder anoniem zijn dan je wel eens zou denken
 
Positieve recensies zijn geen probleem en natuurlijk altijd welkom voor de dames; is toch gratis reclame en goed voor hun business. Negatieve recensies kan je beter inderdaad na een tijdje plaatsen en niet te gedetailleerd zodat ze het naar jou kunnen herleiden heb ik inmiddels aan den lijve ondervonden. Sommige dvp's zijn erg wraakzuchtig en proberen je terug te pakken door je onterecht in een kwaad daglicht te zetten zodat je moeilijker bij andere dames binnenkomt. Gelukkig heb ik een flinke lijst opgebouwd aan vaste dames die een goed woordje voor me willen doen dus ik hoef niet op een houtje te bijten. Collega wandelaars die uit hetzelfde potje snoepen kunnen trouwens ook een goed woordje doen bij een dame om binnen te komen. Dus help elkaar hierin. 💪🙏
 
Op Hookers zelfs ruzie gehad met een forumleider. Ik plaatste een recensie. De dame reageerde erop en forumleider vroeg of ik het effe wilde aanpassen ????... Die ging een beetje bemiddelen 😠😠😠 alsof hij aandelen had of haar pooier was.
Het ging over een handeling die wel of niet plaats had gevonden. Ik vertelde tegen deze "Krukkie" heette die geloof ik, dat hij er niet bij was en dat ik het niet op prijs stelde dat hij mijn recensie in twijfel trekt.. Ik had er al 30 plus geschreven.. Vaak positief.. Niet altijd. Waarop hij mij een block gaf van een week ofzo ??? Daarna nooit meer een recensie geschreven. En nog steeds huiverig.
 
Zal er ook mee te maken hebben dat er minder bezoeken worden afgelegd. Dure tijden nu.
Niet alleen de kosten. Er is ook een nieuw risico qua gezondheid. Dat speelt bij mij in elk geval ook mee sinds maart 2020. Wandelen gebeurt nog maar zeer sporadisch. En deze site ken ik nog niet zo lang en put vooral uit ervaringen uit het verleden als ik reageer op oproepjes.
 
Ik dacht dat deze site algemeen bekend was. Zeker na Hookers. Zelfs in Corona tijd ben ik blijven wandelen. Ik let wel meer op met wie.
Buitenlands spul laat ik eigenlijk links liggen.
 
Positieve recensies zijn geen probleem en natuurlijk altijd welkom voor de dames; is toch gratis reclame en goed voor hun business. Negatieve recensies kan je beter inderdaad na een tijdje plaatsen en niet te gedetailleerd zodat ze het naar jou kunnen herleiden heb ik inmiddels aan den lijve ondervonden. Sommige dvp's zijn erg wraakzuchtig en proberen je terug te pakken door je onterecht in een kwaad daglicht te zetten zodat je moeilijker bij andere dames binnenkomt. Gelukkig heb ik een flinke lijst opgebouwd aan vaste dames die een goed woordje voor me willen doen dus ik hoef niet op een houtje te bijten. Collega wandelaars die uit hetzelfde potje snoepen kunnen trouwens ook een goed woordje doen bij een dame om binnen te komen. Dus help elkaar hierin. 💪🙏
Jij moet vooral recensies blijven schrijven daar ben je echt goed in. De recensie van Valeria bijv. die vergeet ik nooit meer alsof ik er zelf bij was zo goed heb jij het geschreven. Door die recensie wil ik Valeria nu ook bezoeken.
 
Jij moet vooral recensies blijven schrijven daar ben je echt goed in. De recensie van Valeria bijv. die vergeet ik nooit meer alsof ik er zelf bij was zo goed heb jij het geschreven. Door die recensie wil ik Valeria nu ook bezoeken.
Bedankt voor het compliment: ik doe mijn best voor jullie. 😋

Ik zal verhaaltjes blijven typen maar iets voorzichtiger zijn met het plaatsen van negatieve recensies aangezien niet alle meelezende dvp's ermee om kunnen gaan.

P.S. check even Den Bosch. 😉
 
Bepaalde handelingen zoals tongzoenen en klaarkomen in de mond is ook geen garantie voor een ander, ik had over een dame geschreven dat ze aan tongzoenen doet en later lees ik bij iemand anders dat ie op basis daarvan langs was geweest en dat ze alleen met het puntje van haar tong zoende, dat soort handelingen is bij iedere klant anders
 
Bedankt voor het compliment: ik doe mijn best voor jullie. 😋

Ik zal verhaaltjes blijven typen maar iets voorzichtiger zijn met het plaatsen van negatieve recensies aangezien niet alle meelezende dvp's ermee om kunnen gaan.

P.S. check even Den Bosch. 😉
Negatieve recensies horen er ook bij en zijn net zo belangrijk als positieve recensies je kunt hiermee ook veel forumleden helpen. Ik vind dat dvp's met een slechte service niet ongestraft door kunnen gaan met nieuwe slachtoffer maken laat ze maar voelen misschien veranderen ze.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik heel erg mis is het feit dat er wel recensies worden geschreven over de bekendere dvp´s, maar niet over de minder bekendere dvp´s. Ik heb al diverse keren iets gevraagd bij ´wie heeft er ervaring met´ en daar komt bar weinig op terug. Wel wat reakties in de trand van ´ik ben ook wel benieuwd´ of ´leuke dame´ maar niemand die er een ervaring mee heeft.
Ja, herkenbaar maar niet onbegrijpelijk. Bij op het forum onbekende dvp's langsgaan blijft doorgaans een pure gok natuurlijk. Je kunt op basis van een advertentietekst en reverse image search wel een inschatting maken van de betrouwbaarheid maar of je een goede service gaat ontvangen weet je nooit. In mijn geval kan ik makkelijk een gokje wagen bij een nieuwe dame (bij een betrouwbare salon) want bij een Thaise massagesalon ben je geen vermogen kwijt. Maar om nu voor 200/150 per uur een gokje te wagen lijkt me wat gortig voor de meesten.
 
Voor recensies vind ik deze site het beste. Nog nooit iets gemerkt van censuur bij slechte recensies. Van sommige dames weet ik dat ze deze site in de gaten houden. Zo kunnen ze nog wat leren van de recensies.

kinky is me te commercieel dus daar plaats ik geen recensies.

Het is vind ik ook handiger als we allemaal zoveel mogelijk dezelfde site gebruiken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan