• De problemen lijken voorbij, we houden de situatie in de gaten. zie hier voor meer informatie.

Opsporing verzocht. Overval op 2 prostituees in Rijswijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recent soortgelijks vernomen van een dvp dat het hun ook bijna was overkomen. Ook van het gekleurde type, maar dat wil niet zeggen dat ze veilig zijn bij europese mannen. Het blijft een risico.
 
Tuurlijk... 10 gevallen...9 getinte personen....ik had daar eens een discussie over met een Marokaan.....hij vertelde mij..dat de programmaleiding/ Politie/ O.M speciaal gevallen laat zien met getinte verdachten, hahahahaha ik heb hem gezegd we zijn uitgepraat...fijne dag verder.
Daarna nog wel gecontroleerd of je je horloge nog om had? :ROFLMAO:
 
Tuurlijk... 10 gevallen...9 getinte personen....ik had daar eens een discussie over met een Marokaan.....hij vertelde mij..dat de programmaleiding/ Politie/ O.M speciaal gevallen laat zien met getinte verdachten, hahahahaha ik heb hem gezegd we zijn uitgepraat...fijne dag verder.
Marokkanen komen zes keer vaker in aanraking met de politie inzake een misdrijf dan autochtone witte Nederlanders, bij antilianen is dat zelfs zeven keer vaker.

Surinamers en Turken doen het wat dat betreft nog "goed "bij hun is het " maar " 4 keer vaker.

Let op, Links nederland willen maar wat graag dit soort cijfers onder het tapijt vegen.
 
Niet alleen Utrecht, maar het hele land gaat dat doen en maar beter ook want gelukkig is die afschuwelijke Christen Unie verdwenen uit het kabinet na 20 jaar meegeregeerd te hebben en altijd maar het legaliseren van de wiet en de prostitutie tegengehouden te hebben!
THuiswerksters moeten aan regels voldoen bij legalisering, en dat willen de meeste niet dus verandert er weinig
 
dames die thuis werken zijn een makkelijke prooi omdat men weet dat de kans op veel cash geld aanwezig is, ze willen illegaal werken omdat ze geen belasting wille betalen of een kamerhuur, dan nemen ze een risico, natuurlijk moeten de overvallers dat tuig gewoon hard aangepakt worden. Dat lijkt mij volkomen logisch.
 
Of je nu overdag werkt of 'savonds, legaal of illegaal, alleen of met anderen, tegen iemand met een wapen doe je niet veel. Samen met anderen is een bordeel en dan krijg je geen vergunning, dat geeft overlast. Een beschermer is een mensenhandelaar en ook een hulpje die het geld wegbrengt. Ze hoeven maar even op Kinky te kijken en weten waar geld is. Dat is nog makkelijker dan een supermarkt. Ze hebben zitten roeren in een stabiele vijver, niet ideaal maar stabiel. Ze hadden het moeten laten zoals het was.
 
Is die gewelddadige overval recent gebeurd? Helaas worden vele zaken pas na een half jaar of langer in zulke media behandeld. Na zoveel tijd zoekt de politie nog naar getuigen.
Hoe sneller je na zo'n misdrijf hulp van het publiek inroept hoe effectiever. Camerabeelden van particulieren en bedrijven worden immers niet eeuwig bewaard.
 
THuiswerksters moeten aan regels voldoen bij legalisering, en dat willen de meeste niet dus verandert er weinig
Of ze het willen of niet is niet de stelregel. De stelregel is dat wanneer je het legaal maakt, je als overheid ook daadwerkelijk een rede hebt om binnen te vallen, een boete op te leggen, voor de rechter te slepen etc. Nu is het beleid onduidelijk en wordt er hier en daar gedoogd, waarschuwingen gegeven etc.
 
En dat thuiswerken gaat Utrecht legaliseren, zo dom en naief
Maar wat houdt legaliseren eigenlijk in betekent dat er geen controle meer nodig is en iedereen als dvp mag werken zonder gepakt te worden? Of moeten de dvp's ingeschreven staan bij de gemeente en netjes belasting betalen? Ik ga er dan vanuit dat de politie wel moet controleren althans zo hoort het in mijn optiek wel te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ze moeten ingeschreven staan op het adres en er wonen, max 1 dame per woning met bsn nr en belasting afdragen en dat willen de meesten niet of hebben geen bsn nr of ingeschreven op dat adres. Zedenpolitie is weggesanneerd bij prostitutie en gemeentes hebben hiervoor amper handhavers. In gemeentes waar het legaal is zijn amper dames die volgens die regels werken dus 95% werkt thuis nog steeds illegaal het is symboolpolitiek.
 
Het vuile werk doen ze al heel lang niet meer. Wat ze wel doen weet ik niet. Maar zie ze wel rijden in hele Dikke Mercedessen en BMWs
Pas nog zon 20 achter elkaar.
Een hing er half uit het raam met hun nationale vlag.
Dat waren geen instapmodellen maar echt de duurdere speciale uitvoeringen.
 
Wel pijnlijk, dat gaat natuurlijk niet om de omzet van 1 dag maar van weken of zelfs maanden, wat dat betreft kunnen ze beter een gewapende pooier hebben die op het geld let
 
Marokkanen komen zes keer vaker in aanraking met de politie inzake een misdrijf dan autochtone witte Nederlanders, bij antilianen is dat zelfs zeven keer vaker.
Met "witte" Nederlanders bedoel je wellicht blanke mensen ? Laten we de rijkdom van onze taal niet opofferen aan de woke ideologie.
 
Laatst bewerkt:
Vind het erg voor de dames in kwestie!
Wens ze sterkte en hopen dat die schoften gepakt worden!
En dan nog te bedenken dat de Marokkaanse gemeenschap zwaar in de minderheid is in Nederland. En toch voeren ze de lijst aan...ook in de gevangenis..
Klopt! Mijn laatste detentie was ik samen met nog 1 jongen de enige nederlander😲 voor de rest Noord Afrikanen, en people of color.....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan