Recensie Ornela, Aken, Antoniusstraße 13 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gelukkig dat smaken verschillen...mooiste van de straat uhum. Beter gezegd de bitch van de straat. Staat ook niet bekend om haar uitmuntende dienstverlening, eerder dat je met een lege beurs en volle zak weer snel buiten staat.
Dat bedoel ik ook met wisselende ervaringen.
Mooiste vd straat is idd smaak, maar mijn mening is gebaseerd van voor Corona. Zeg maar 2019 ongeveer
Toen was ze 4 jaar jonger en waarschijnlijk nog wat strakker dan vandaag de dag
 
Gelukkig dat smaken verschillen...mooiste van de straat uhum. Beter gezegd de bitch van de straat. Staat ook niet bekend om haar uitmuntende dienstverlening, eerder dat je met een lege beurs en volle zak weer snel buiten staat.
Kan ik tot 2 keer beamen helaas. Ziet er idd lekker uit en top hygiëne maar de service is belabberd.
 
Afgelopen zaterdag kwam ik Ornella in het Centrum van Aachen tegen. W"e hebben een ijsje gegeten en zijn naar haar kamer gegaan. Alweer 2 super uren
Na die 2 uren was buiten weinig volk en ik mocht nog 15 minuten blijven. Ze vertelde dat als een man 1 uur blijft zij pas iets verdient.
 
Afgelopen zaterdag kwam ik Ornella in het Centrum van Aachen tegen. W"e hebben een ijsje gegeten en zijn naar haar kamer gegaan. Alweer 2 super uren
Na die 2 uren was buiten weinig volk en ik mocht nog 15 minuten blijven. Ze vertelde dat als een man 1 uur blijft zij pas iets verdient.
Logisch haar kamerhuur is al meer als 150 euro dus die moet ze eerst terug verdienen 1 uur zal ongeveer gelijk staan aan haar kamerhuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan