Oudejaarsavond in Oostende

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hangt er vanaf rond welk uur natuurlijk, er waren ongeveer 12 meiden gisteravond . Er is wel redelijk wat vers bloed de laatste maand uit Bulgarije en Hongarije.

Gisteren zaten er een paar die de moeite wel waren, ben naar Layla geweest die aan het tweede raam zit in de Vooruitgangstraat 2B denk ik dan. Zwart haar, Hongaars, tatoeage sleeve rechts, 1m60 vermoed ik. 100 euro betaald voor het gebruikelijke pijpen en missio. Ze zei dat ze ging werken vandaag en is een beetje een GFE, het was mijn eerste bezoek en kuste me enkele keren vol op de mond. Stond open voor heel veel als ik het zo hoorde. Ze ziet me zeker terug.

Aan het eerste raam zit Julia wat ook niet zo slecht is. Hoewel als het je eerste keer bij haar is kan het als fabriekswerk aanvoelen en ze staat niet open voor extra's zoals kussen en pzc. Is wel erg hygiënisch wat niet altijd kan gezegd worden


Waar de befaamde Melissa zat/zit waren 2 nieuwe Bulgaarse meisjes Sofia & Lucy. Ze zijn te vinden voor trio, was er woensdag rond 19-20u. Heb 200 betaald en de meiden begonnen me samen te pijpen, afwisselend eentje met de ballen in haar mond en de ander met de soldaat in haar mond. Heb het niet lang volgehouden haha maar na het hoogtepunt hebben ze de tijd gerespecteerd en nog wat geknuffeld en geteased. Sofia is brunette en Lucy is mss 1m50 blondje. Het was Lucy gelukt om me klaar te pijpen, volgens mij hielden ze een wedstrijd maar soit.

Ik ken ook nog de blonde bulgaarse Violeta die aan het laatste raam zit, kan goed pijpen maar een echte ice-queen.

Mijn favoriet is Vivien maar ze is op reis en Melissa na veel zoeken en proberen nog altijd niet bijgeraakt ...

Hopelijk helpt dit je een beetje
 
Jup, ga liever naar deze meiden dan ergens een relatie te beginnen. Ik wandel al 10+ jaar in Oostende. Gisteren weer langsgeweest bij mijn favoriet Vivien die terug is van Hongarije. ;)
Ik zou toch duizendmaal liever een intieme, diepgaande relatie willen hoor. Meer en meer besef ik de oppervlakkigheid van het blussen/dempen van onze lusten. Dat zullen veel wandelaars wel hebben vermoed ik als ze eerlijk zijn met zichzelf.
Waarschijnlijk is het vele geld dat je er aan kunt spenderen iets waardoor je die gevoelens kunt blijven wegduwen.
Maar voor anderen met weinig/minder middelen om het vuur te blussen is het op termijn lastiger.
Zo voel ik het toch aan na al die jaren...
Echt rijker/diepgaander maakt het je leven toch niet hé....
 
Ik zou toch duizendmaal liever een intieme, diepgaande relatie willen hoor. Meer en meer besef ik de oppervlakkigheid van het blussen/dempen van onze lusten. Dat zullen veel wandelaars wel hebben vermoed ik als ze eerlijk zijn met zichzelf.
Waarschijnlijk is het vele geld dat je er aan kunt spenderen iets waardoor je die gevoelens kunt blijven wegduwen.
Maar voor anderen met weinig/minder middelen om het vuur te blussen is het op termijn lastiger.
Zo voel ik het toch aan na al die jaren...
Echt rijker/diepgaander maakt het je leven toch niet hé....
Neen dat is waar. Ik persoonlijk heb geen nood aan een vaste relatie, heb er twee gehad en in eentje bedrogen geweest terwijl ik ook alles deed voor haar. Na die tweede relatie heb ik financieel wat geluk gehad en ik werk nog altijd vast dus vandaar.

In de 10+ jaar dat ik wandel heb ik al vanalles meegemaakt met meiden daar. Daarom dat ik ook sinds enkele jaren gewoon een vaste dvp bezoek want veel meiden worden jaloers als je switcht, ze zeggen wel van niet maar haha ... En dat ligt niet aan mij want er is niks speciaals aan mij het is puur het geld, mijn vorige vaste dvp is ermee gestopt en terug vertrokken naar haar thuisland.

Elke week bezoek ik Vivien, ik vind ze zeer knap en na die 3 maanden kunnen we echt over alles praten, ik ga niet enkel om mijn lust te blussen. Ik ga ook naar haar thuis soms en ik voel me goed als ik bij haar ben en ik denk zij ook bij mij, ik ken haar echte naam en heb haar echte nummer. En ik besef wel dat ze mijn vriendin niet is en dat ik waarschijnlijk gewoon een klant ben op het eind van de dag voor haar, maar zo'n vrouw kan ik niet krijgen zonder geld!

Maar als ze er niet is dan ga ik weer op pad zoals de laatste twee weken en dat weet ze, toegegeven ik heb veel geld verdaan maar het was leuk.:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan