Het blijft in Pattaya heerlijk om de barretjes af te lopen. In de avond koelt het af en is het voor ons heel aangenaam, maar de Thai rillen van de kou want slechts 20 graden.
Eergisteren weer soi 8 ingelopen. Bij de Hang Loose bar was Chompoo aan het poolen met een andere klant. Dat is dan ook haar werk. Ongesteld of niet. Of gelogen. Dat zal mij een worst zijn.
Hierna soi 7 in en weer bij de Aussie bar gaan zitten. Deze keer een oudere dame bij me. Geen bed materiaal, maar een drankje voor haar kon wel. Afgesproken met mijn maat om naar de ting tong bar te gaan. Daar zat vorig jaar de Sky bar.
Plots kwam er een wel erg mooie meid aanlopen. Ze was nog maar 1 week in Pattaya en kwam uit Buriram. Normaal wel een type voor mij om te barfinen, maar ik had al teveel gedronken. Dat drinken werd nog meer samen met haar. Ondanks twijfel toch alleen gaan slapen.
Gisteren was het weer eens soi Diana tijd. Begonnen bij de Bells Inn love bar. Veel dames in dat kleine barretje. Enkele knappe.
Natuurlijk daarna weer naar de Heartbeat bar. Dat was weer als vanouds heel gezellig. Leuke avond die ik weer alleen in mijn hotelkamer afsloot.
Tja, mijn seks drive is behoorlijk geslonken, maar desondanks vermaak ik me nog prima in Pattaya.