Iedere avond , zoals gebruikelijk, weer de nodige barretjes bezocht. Gewoon gezellig wat drinken en ouwehoeren met de dames.
Gisteren had ik wel zin in een massage +. Hiervoor 2 dames een appje gestuurd. 1 was Zai, die ik al eerder heb laten komen. Echter gaf ze geen reactie. De ander was voor mij nieuw en en haar naam is Poopey. Zij kon pas morgen schreef ze. Ik had geen zin om verder te zoeken.
Dus dan maar weer gewoon op stap met mijn maat. Het werd weer soi 7/8. Weer begonnen in soi 8. Niet veel bijzonders te zien in de bars. Dan maar ergens gaan zitten en een Leo bestellen zeiden we tegen elkaar. Tegenover het Flipper Lodge hotel heb je de Hang Loose bar. Daar dronk ik vroeger vaak, maar nu al jaren niet meer. Er was niks te doen. Ach , zeiden we 1 Leo moet kunnen.
Slechts enkele dames in de bar. Leo besteld en die werd gebracht door een wat stevigere dame met een heel mooi gezicht. Met haar aan de praat geraakt. Natuurlijk de bekende openingszinnen. Ze zei dat haar naam Pink was. Oftewel de kleur roze. Ooo, zei ik ,your naam is Chompoo. Dat klopte. Ze kwam uit Kalasin en was 36 jaar jong met een dochter van 16. Haar een drankje aangeboden en ze kwam terug met een SML.
Het werd steeds leuker met haar en dus eens gevraagd naar de barfine. Die was 500 baht. Ze gaf aan wel met me mee te willen. LT zei ik , dan krijg je morgenvroeg 2.000 baht. Dat was snel accoord.
Nog samen in soi 7 en soi New Plaza wat gedronken. In tegenstelling tot veel dames dronk ze in een andere bar ook nog stevig door. Zelf ging ik over naar de cola light omdat mijn gezondheid een flinke alcohol inname niet meer toelaat.
Daarna op naar mijn hotel. Eenmaal op de kamer gingen haar kleren vlot uit. Geen valse schaamte bij haar. Samen onder de douche en daarna kon het beginnen. Ze had redelijk grote echte borsten en een kaal kutje. Ze was wel wat steviger dan de meeste dames, maar dat mocht de pret niet drukken. Ze pijpte prima en ook genoot ze van mijn beffen. 69 deed ook nog mee voordat het condoom tijd werd. Natuurlijk afgesloten met cowgirl.
Samen gaan slapen en in de ochtend gaf ze me nog een blowjob en kwam ik tussen haar borsten klaar. Hierna wilde ze naar haar kamer en gaf ik haar de afgesproken 2.000 baht. En als bonus nog een reep milka chocolade.