Gisteren was de 1e dag van het vuurwerk festival. In de middag al druk op beach road. Zoals gebruikelijk veel kraampjes met eten. In de avond met mijn maat gaan kijken naar het spektakel. Voor mij iets van de 4e keer, maar het blijft indrukwekkend.
We zaten bij Poppy 2. Dus konden het goed zien. Jaren geleden dit eens gezien vanaf het dak van het Flipper Lodge hotel.
Toen ik bij Poppy 2 dit aan het kijken was , bedacht ik me dat ene Nana van Thaiflirting ook weer in Pattaya was. Ze schreef me toen dat ze tot 27 november naar huis ging. Massage plus blowjob ging 1.200 baht kosten appte ze toen.
Ik haar dus een appje gestuurd of ze alweer in Pattaya was. Ja hoor schreef ze en ik heb morgen, vandaag dus, tijd. Wel in de middag want too much traffic in the evening. Dus straks om half 3 komt ze naar mijn kamer.
Haar naam op Thaiflirting is Prawnamthip.
Nana heeft zojuist mijn kamer verlaten. Hele mooie meid van 31 en ze heeft geen kinderen. Helaas hield ze haar kleren aan. Ze gaf een hele goede, stevige massage. Hierna vroeg ze of ik nog een happy ending wou. Dat wou ik wel, maar ook hierbij bleven haar kleren aan. Wel een goede, maar helaas te korte , blowjob. Ze maakte het handmatig af. Kosten voor ruim 1 uur bedroeg 1.300 baht.