Reisverslag Overwinteren in Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na in de Time bar wat gedronken te hebben met Mari liepen we terug richting soi Buakaw markt. Daar een lekkere masaman curry gegeten.
In de avond naar soi8 de number nine bar bezocht. Hierna in soi 7 nog wat gedronken bij ladyboy Nancy. Nog een afzakkertje bij de boomboom bar en lekker gaan slapen.
Vandaag in de middag naar soi 13 gelopen om bij Das Berliner een laat ontbijt te nemen. Later die middag naar soi Lengkee gelopen en daarna soi pothole in. Bij de Jiejie bar de eerste Leo besteld. Bijna allemaal ladyboys. Nog vlakbij het hotel een lekkere fish and chips op. Eens kijken war de avond brengt
Voor het avondeten nog wat gedronken bij de Friendship bar. Daar werkt een dame genaamd Chom. Vroeger vaak gebarfined, maar ze heeft nu een vriend uit Nieuw Zeeland.

Bijlagen

• 20221231_160010.jpg
    20221231_160010.jpg
    201,6 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Een paar dagen weer rustig aan gedaan, maar wel iedere avond ergens wat gaan drinken. In Nederland drink ik vrijwel nooit meer bier, maar in Pattaya iedere dag.
Gisteren was het weer tijd voor soi 7/8. Eens gaan kijken bij de vroegere Sky bar. Gaan zitten bij de Ting tong bar tegenover het Sunbeam hotel. Daar was een dame uit Engeland behoorlijk opvallend aanwezig. Victoria was haar naam. Ze was er samen met haar man die rustig wat aan het poolen was. Zij danste er lustig op los.
Hierna soi 7 ingelopen. Weer bij de Aussie bar gaan zitten. Natuurlijk Ei meteen bij me. Leo en een ladydrink besteld. Ik kreeg wel zin om Ei te barfinen en Ei had wel zin om 2.000 baht te verdienen. Ei is 40 jaar jong en komt uit Kalasin. Nog samen wat gedronken en tegen middernacht afgerekend en de barfine van 500 baht voldaan.
Samen naar mijn hotel waar Ei, zoals alle dames, haar i.d. moest geven. Op naar mijn kamer.
Daar begonnen we meteen te tongzoenen. Iets wat ze aan de bar niet deed. Samen onder de douche, waar ze al mijn lul in haar wilde hebben. Effe geduld meid. Sinds lange tijd weer een ongeschoren dame. Zelfs een behoorlijke bos haar.
Naar het bed en effe later kwam zij er ook aan. Ze kwam meteen bovenop me liggen en met die behaarde poes op mijn gezicht. Effe een weg door dat oerwoud zoeken en ik begon haar te beffen. Dat kon ze wel waarderen. Op een gegeven moment haar op haar rug gelegd en daar genoot ze verder van mijn tong.
Rubbertje aangebracht en in missie begonnen. Na een tijdje zelf naast het bed gaan staan en haar zo doggy hard geneukt. Tijd om klaar te komen. Normaal in cowgirl, maar ze had me nog niet gepijpt, dus besloten om in haar mond klaar te komen. Rubbertje eraf en haar laten pijpen totdat ik haar mondje volspoot.
Zij naar de badkamer om alles uit te spugen, ik om mezelf af te spoelen. Na een lap dii sawat samen in slaap gevallen.
Om half 7 werden we wakker en Ei vroeg of ze terug naar haar kamer mocht gaan. Geen probleem meid. Haar de verdiende 2.000 baht gegeven en zij tevreden naar huis. Helaas geen foto van haar genomen.

Terug
Bovenaan Onderaan