Recensie Paloma 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag zag ze me aankomen en ging gelijk de deur open, snel de kleertjes uit en ging ze lekker op bed liggen zodat ik
weer eens heerlijk die dikke lul met me mond kon verwennen, lekker slijmie daar houdt ik wel van .
Daarna heeft ze me lekker diep geneukt , en met me lul in haar hand samen een geil ritme gevonden tot ik het niet meer hield .
Blijft toch een analen verwennerij die mooie grote lul in je , tot morgen zei ze. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
In mei heb ik haar op haar kamer op de Wallen bezocht. 50 euro betaald en na wat opfrissen konden we los. Eerst ramde ze haar pik in mijn mond en moest ik haar pijpen. Haar apparaat kwam al snel in volle glorie en dan gaat het wel diep in de keel. Toen schoof ze een condoom om, kussen onder m'n kont en begon ze met die 22 (?) centimeter diep te neuken. Wat poppers er bij en het was heerlijk. Maar na een minuut of 10-15, nadat ze mij met haar hand had afgetrokken, was het feest over en kon ik de boel weer schoonmaken en mijn kleren aan doen. Beetje plichtmatig, maar voor gewoon lekker voor vroeg in de middag en voor 50 eurootjes.
 
Als ik Paloma zie zie ik dr standaard met een halve liter Heineken op de wasbak en later op de avond zie ik dr altijd helemaal lam door de straten zwalken.

Zal ze een drankprobleem hebben?
Paloma geniet van het leven! Volgens mij drinkt ze geen alcohol, als ze werkt. Maar als het einde werktijd is, dan wil ze nog wel eens alle remmen losgooien. :p
 
Ik kijk niet naar die advertentie. Ik weet, dat Paloma jonger dan 55 jaar is. Haar man is 65 jaar. De leeftijden op Kinky.nl kijk ik niet naar. Ben meerdere keren met Paloma wezen stappen, jaren terug. Totdat ze het in haar bol kreeg en me overal blokkeerde. Facebook en whattsapp. Was leuk, maar ben al tijden niet meer bij haar naar binnen gegaan, op de Wallen.
 
Ik kijk niet naar die advertentie. Ik weet, dat Paloma jonger dan 55 jaar is. Haar man is 65 jaar. De leeftijden op Kinky.nl kijk ik niet naar. Ben meerdere keren met Paloma wezen stappen, jaren terug. Totdat ze het in haar bol kreeg en me overal blokkeerde. Facebook en whattsapp. Was leuk, maar ben al tijden niet meer bij haar naar binnen gegaan, op de Wallen.
Ik was daar dus paar weken geleden en door de naambordjes vielen ze me op. Zo kwam ik ook bij Anna op de Ruysdaelkade. Je had er twee met een naambordje en wel Emilly en Paloma. Emilly zag eruit als 50+ en verkeerde gezichtscorrectie en Paloma zag eruit als tegen de 60 en onder haar stond er eentje die eruit zag als 60+
Ik weet niet wat hun leeftijden zijn maar Paloma zag er echt uit als bijna 60. Knap dat ze nog klanten hebben want voor mezelf sprekend ga ik niet naar een 50+ dvp. Misschien zijn ze goedkoop maar zelfs dan nog niet.
Voor de liefhebbers zal ik maar zeggen.
 
Onder Paloma in de Bloedstraat in de kelder aan de rechterkant, vanaf de gracht? Dat is Betina. Die is echt ouder dan 60 jaar, maar zij is de enige die lekker zoent. Uiterlijk is niet alrijd alles, hoor. Ook die spoort niet helemaal, want toen zij het op een donderdag teringdruk had, ben ik aan de andere kant bij Erika naar binnen gegaan. Toen ik uit haar kamer kwam, zag Betina mij en was ze boos. Toen ik een tijdje later weer door de Bloedstraat liep, maakte ze een wegwerpgebaar toen ze me zag lopen. Dus ben toen weer bij Erika naar binnen gegaan. Die werkt of werkte altijd schuin tegenover Betina in de Bloedstraat. Ben een tijdje niet geweest. Misschien donderdag eens kijken, of er nog wat leuks werkt. Als Betina niet gek doet dan stap ik trouwens zo weer bij haar naar binnen, hoor.
 
Oh is dat Betina!
Die spoort idd niet helemaal 😂

Maar waar kwam zij ineens vandaan? Ik had haar, tot een jaar of 3-4 geleden, nog nooit gezien?

Ze doet me altijd denken aan een Geisha. Nooit naar binnen geweest overigens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan