Recensie Paloma 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paloma is en blijft een van de besten. Die lul is ongeëvenaard. Het moment dat die lul in je schuift is een van de lekkerste momenten die er zijn. Ik ben al meer dan 10 jaar verslaafd aan die lul en ik kom wekelijks bij haar. Mooiste lul in de markt
 
Iemand enig idee of Paloma nog steeds aanwezig is op de wallen. Aangezien het laatste bericht van oktober 2022 is. Ik zou namelijk graag eens door haar enorme pik genomen worden.
 
Dinsdag is ze terug. Samen met haar man naar Ecuador gegaan. Ze is al meer dan 20 jaar met die man getrouwd. Volgende week dus waarschijnlijk weer aan het werk in de Bloedstraat of misschien terug naar haar oude kamer in de Gordijnensteeg. De verbouwing van die kamer is klaar, heb ik gezien.
 
Paloma werkt nu weer in 'haar' kamer in de Gordijnensteeg. Die kamer is gerenoveerd. Vanaf de Bloedstraat de 1e kamer in de Gordijnensteeg. Als ze werkt, dan heeft ze een kaartje met haar naam voor het raam hangen. Dus ook, als ze de gordijnen dicht zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/591883-paloma
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geweldige ervaring met Paloma. Prachtig apparaat en lekkere ronde kont.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan