Sublimatist
Newbie
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2584972-pamela
- Totale kosten (in euro)
- 100
Op 4 oktober 2025 heb ik deze Colombiaanse vrouw bezocht in een appartement in Delft. Tijdens mijn bezoek hoorde ik dat er nog iemand anders in het appartement aanwezig, maar die heb ik verder niet gezien.
De vrouw die mij ontving is de vrouw van de foto's. Haar natuurlijke borsten zijn heerlijk en kan je lekker beetpakken. Hoewel tongzoenen als optie was aangevinkt, bleek dat niet mogelijk te zijn. Dat was een teleurstelling. Pijpen mc deed ze lekker, maar de rest vond ik tegenvallen. Ik werd er in ieder geval niet opgewonden van.
In mijn geiligheid had ik zin om haar te beffen, maar dat wilde ze niet. Jammer, maar dat had ik vooraf dan ook niet gecheckt. Aftrekken is niet haar sterkste punt. Ze rukte aan mijn lul zonder te weten wat ze aan het doen was. In missionarispositie heb ik mijn hoogtepunt bereikt en dat was waarvoor ik kwam.
Ze spreekt alleen Spaans.
Ik zal niet nog een keer een bezoek aan haar brengen.
De vrouw die mij ontving is de vrouw van de foto's. Haar natuurlijke borsten zijn heerlijk en kan je lekker beetpakken. Hoewel tongzoenen als optie was aangevinkt, bleek dat niet mogelijk te zijn. Dat was een teleurstelling. Pijpen mc deed ze lekker, maar de rest vond ik tegenvallen. Ik werd er in ieder geval niet opgewonden van.
In mijn geiligheid had ik zin om haar te beffen, maar dat wilde ze niet. Jammer, maar dat had ik vooraf dan ook niet gecheckt. Aftrekken is niet haar sterkste punt. Ze rukte aan mijn lul zonder te weten wat ze aan het doen was. In missionarispositie heb ik mijn hoogtepunt bereikt en dat was waarvoor ik kwam.
Ze spreekt alleen Spaans.
Ik zal niet nog een keer een bezoek aan haar brengen.