Recensie Pamela, Korat Thai, Rotterdam 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagefan1

Vaste klant
248
06/02/22
147
13
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.koratthaimassage.nl/dames--massages.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben een tijd terug op de bonnefooi naar binnengegaan zonder verwachtingen gezien de wisselende reviews over deze salon.

Ik werd aangenaam verrast. Bij de line up werden een aantal dames voorgesteld en ik dacht, laat ik eens gek doen en kiezen voor de enige niet Thaise en volle dame. Dit bleek Pamela te zijn, een latina dame.

De massage was goed, rustig opgebouwd en lekker stevig. Daarnaast veel teasen en b2b. Lekker zacht en glibberig zo'n volle dame over je heen. Ik stond behoorlijk op springen en na een tijdje mocht ik eindelijk omdraaien. Het teasen en de massage ging daarna rustig verder evenals de b2b over mijn kleine vriend en borstkas. Fijn dat ze niet meteen als een dolle eraan ging sjorren zoals ik bij sommigen heb meegemaakt. Pas na een behoorlijke tijd ging ze voor de afronding en kwam het uit mijn tenen. Man wat was dat lekker. Daarna nog een prima na-massage gehad en ik ging ik zeer tevreden en ontspannen de deur uit.
 
Fijn dat ze niet meteen als een dolle eraan ging sjorren zoals ik bij sommigen heb meegemaakt. Pas na een behoorlijke tijd ging ze voor de afronding en kwam het uit mijn tenen. Man wat was dat lekker.
Dit heb ik ook zo ervaren bij haar. Redelijk zeldzaam zo'n goede penismassage, zeker bij een Thaise salon. Zie evt. ook mijn post hier in dit topic.
 
Inmiddels ben ik al een paar bij haar geweest en iedere keer is het weer erg geil en lekker. Heel veel teasen en sensuele b2b vanaf het begin waardoor je op springen staat bij het omdraaien. En daarna rustig met massage, teasen en veel b2b opbouwen naar het hoogtepunt. Daarna een prima na-massage. Omdat we een goede klik hebben wordt ieder bezoek geiler. Man wat een fijne vrouw.
 
Inmiddels ben ik al een paar bij haar geweest en iedere keer is het weer erg geil en lekker. Heel veel teasen en sensuele b2b vanaf het begin waardoor je op springen staat bij het omdraaien. En daarna rustig met massage, teasen en veel b2b opbouwen naar het hoogtepunt. Daarna een prima na-massage. Omdat we een goede klik hebben wordt ieder bezoek geiler. Man wat een fijne vrouw.
Doet zij ook extra's?
 
Denk het wel. Ze heeft bij mij weleens pijpen aangeboden. Allicht dat ze ook bereid is tot meer als je ernaar vraagt. Ik doe dat zelf eigenlijk nooit omdat ik er niet zo behoefte aan heb en ik de prijs-kwaliteit-tijd verhouding niet in balans vind.
Ze heeft mij neuken aangeboden voor 70 euro .... Ook ik heb het niet gedaan want zoals medewandelaars zeggen: de (penis) massage is geweldig maar voor intiem is het allemaal iets te afstandelijk en staat het inderdaad niet in verhouding prijs- kwaliteit-tijd. Deze vrouw heeft een heerlijk vol lichaam waarmee ze je verwent met B2B en je mag haar overal aanraken, ook op de intieme plekken.. Maar het moet gezegd... ze heeft vooral handen van goud.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een wat tegenvallend bezoek bij een andere dame in Den Haag, onlangs maar weer eens langs geweest bij Pamela bij Korat Thai Massages in Rotterdam. Het was niet de eerste keer bij haar, eerder al een aantal keer een afspraak met haar gehad.
Pamela is niet meer de jongste en sommige zullen haar ook niet de mooiste vinden, maar ik vind haar nog steeds aantrekkelijk en opwindend en ze levert een hele goede dienst. Naast een lekkere massage weet ze mij ook optimaal erotisch te prikkelen en ze doet heel erg haar best om het naar je zin te maken. Ik krijg ook de indruk dat ze het zelf ook een prettig bezoek vond, maar misschien heeft ze alleen die indruk willen wekken. Het was in ieder geval fantastisch, voor mij een toppertje!
Kortom het was een overheerlijke massage en ze heeft mij ook optimaal verwend. Zeker de moeite waard en ik kom zeker nog een keer terug.
 
Na een wat tegenvallend bezoek bij een andere dame in Den Haag, onlangs maar weer eens langs geweest bij Pamela bij Korat Thai Massages in Rotterdam. Het was niet de eerste keer bij haar, eerder al een aantal keer een afspraak met haar gehad.
Pamela is niet meer de jongste en sommige zullen haar ook niet de mooiste vinden, maar ik vind haar nog steeds aantrekkelijk en opwindend en ze levert een hele goede dienst. Naast een lekkere massage weet ze mij ook optimaal erotisch te prikkelen en ze doet heel erg haar best om het naar je zin te maken. Ik krijg ook de indruk dat ze het zelf ook een prettig bezoek vond, maar misschien heeft ze alleen die indruk willen wekken. Het was in ieder geval fantastisch, voor mij een toppertje!
Kortom het was een overheerlijke massage en ze heeft mij ook optimaal verwend. Zeker de moeite waard en ik kom zeker nog een keer terug.
Mooi man, voor mij ook een topper. Zeldzaam goede service biedt ze.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/566931-pamela#photos&gid=1&pid=15
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op basis van de reviews recentelijk een afspraak gemaakt met Pamela. Vriendelijke dame. Gewone massage was goed maar daar bleef het bij. Ik verwachtte een erotische b2b massage maar van erotiek was geen sprake. De weinige b2b die ik kreeg ging te snel en als ik dan toch nog een beetje opgewonden begon te worden ging ze weer over tot 'gewone' massage. Ze is niet mijn type qua uiterlijk maar dat is op zich niet erg want ik wist dat ik een voluptueus type moest verwachten en ik heb eerder een geweldige ervaring gehad met een volslanke dame die echt een waanzinnige b2b massage gaf wat echt heel dicht bij normale seks kwam (Janice uit Rotterdam). Maar de ervaringen beschreven in de reviews hier kan ik geheel niet onderschrijven. De foto's op Kinky komen ook zeker niet overeen. Misschien dat ze in de tussentijd heel veel veranderd is, maar ik weet het niet :unsure:. Voor mij zeker geen herhaling
 
Op basis van de reviews recentelijk een afspraak gemaakt met Pamela. Vriendelijke dame. Gewone massage was goed maar daar bleef het bij. Ik verwachtte een erotische b2b massage maar van erotiek was geen sprake. De weinige b2b die ik kreeg ging te snel en als ik dan toch nog een beetje opgewonden begon te worden ging ze weer over tot 'gewone' massage. Ze is niet mijn type qua uiterlijk maar dat is op zich niet erg want ik wist dat ik een voluptueus type moest verwachten en ik heb eerder een geweldige ervaring gehad met een volslanke dame die echt een waanzinnige b2b massage gaf wat echt heel dicht bij normale seks kwam (Janice uit Rotterdam). Maar de ervaringen beschreven in de reviews hier kan ik geheel niet onderschrijven. De foto's op Kinky komen ook zeker niet overeen. Misschien dat ze in de tussentijd heel veel veranderd is, maar ik weet het niet :unsure:. Voor mij zeker geen herhaling
Janice van de lingam massage, bedoel je….?
 
Korat kan beter wat aan de dienstverlening doen. Dames hebben er maar weinig zin en zo gaan ze in rap tempo klanten verliezen.

Ja, ik ben nu een aantal x bij Korat geweest...vind het erotische deel van erotische massage maar matig eerlijk gezegd. Als je dan die ene salon id stad bent die 80pu vraagt, zorg dan dat je service er ook uitspringt (zoals bij de welbekende tegenhanger van duurste, maar ook beste salon in Den Haag).
 
Afgelopen week bij Pamela geweest n.a.v. bovenstaande recensies. Ik had gevraagd voor alleen een penismassage en dat vond ze prima, ook hou ik van soft/sm-massage maar daar wilde ze wel extra voor rekenen. Totaal 130 euro betaald voor 1 uur (normaal 80 euro). Het uur werd vol gemaakt en vanaf minuut 1 was er aktie! Pamela is een heerlijke dame, deed alles met aandacht. Ze is wel veel voller dan op de foto's maar niet dik. Al met al een heerlijk uur gehad en voor mij zeker voor herhaling vatbaar!
 
Ja, ik ben nu een aantal x bij Korat geweest...vind het erotische deel van erotische massage maar matig eerlijk gezegd. Als je dan die ene salon id stad bent die 80pu vraagt, zorg dan dat je service er ook uitspringt (zoals bij de welbekende tegenhanger van duurste, maar ook beste salon in Den Haag).
Ben een beginner..wat is de beste in Den haag ?
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Mollig
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben bij Pamela langsgeweest. Er zijn flink wat kilo's bijgekomen sinds de foto's zijn gemaakt. Ik vind volle vrouwen niet erg, maar het is wel een beetje misleidend om de foto's niet up te daten. De massage op zichzelf was prima. Gebruikt ook haar lichaam. Alles is voldoende. Heb ook nog 20 euro betaald voor een beetje extra prostaatmassage (met latex handschoen). Herhalingsgevaar niet zo groot, maar leuk om een Latina voor de afwisseling te hebben.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben gistermiddag geweest, was volgens haar de 1e klant om 16.00 uur...kan je nagaan ,verdien je toch niks.
Maar goed ik dacht ik ga voor Pamela maar beetje spijt van.
Dacht recensies over dat pamela veel teast maar niks helemaal niks. Dus viel beetje tegen.
Nee ze is niet echt slank. Gelukkig maar een half gedaan en niks extra's. Voor mij geen herhaling.
Had beter Soda kunnen nemen....
 
Zou het kunnen dat ze nu bij Siwa Thai zit? Ben daar vandaag geweest en ze vertelde dat ze net een week bij Siwa zat nu. Der Nederlands is verder prima, maar ik kreeg der niet helemaal duidelijk waar ze nu hiervoor gewerkt had. Ze Den Haag, maar deed er een beetje vaag over. Massage was verder dik ok en lijkt wel op de beschrijvingen zoals eerder gegeven. Opwindend op een vreemde manier, zou er gerust nog terug gaan voor de massage incl. HE,. Echter het is voor mij geen geile bedoeling dat ik een stap verder zou nemen. En dat heb ik bij andere dames in het land soms weer wel maar daar is het dan vaak niet mogelijk. #firstworldproblems

Als we weten welke Pamela het is maak ik eventueel een review.

Iemand tips voor een goede massage van een lekkere dame?
 
Zou het kunnen dat ze nu bij Siwa Thai zit? Ben daar vandaag geweest en ze vertelde dat ze net een week bij Siwa zat nu. Der Nederlands is verder prima, maar ik kreeg der niet helemaal duidelijk waar ze nu hiervoor gewerkt had. Ze Den Haag, maar deed er een beetje vaag over. Massage was verder dik ok en lijkt wel op de beschrijvingen zoals eerder gegeven. Opwindend op een vreemde manier, zou er gerust nog terug gaan voor de massage incl. HE,. Echter het is voor mij geen geile bedoeling dat ik een stap verder zou nemen. En dat heb ik bij andere dames in het land soms weer wel maar daar is het dan vaak niet mogelijk. #firstworldproblems

Als we weten welke Pamela het is maak ik eventueel een review.

Iemand tips voor een goede massage van een lekkere dame?
Nee, dit is niet de Pamela van Korat: https://www.kinky.nl/advertenties/6161085-pamela.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan