Recensie Naan, Tida Thai, Rotterdam 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagefan1

Stamgast
252
06/02/22
151
13
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.tidathaimassage.nl/nl/#team
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent na lange tijd weer eens bij Tida Thai beland met weinig verwachtingen want nogal wisselende ervaringen (had geen tijd om naar MTT te gaan). Deze keer was ik zeer aangenaam verrast door deze dame (geen idee of ik haar naam zo goed heb gespeld). Ze is niet de jongste maar heeft nog een mooi gezicht en echt lekkere borsten.

De massage was echt heel goed en rustig opgebouwd waarbij technieken werden gebruikt die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Fijne b2b zowel aan de voor- als achterkant en aan het eind van buikligronde een fijne subtiele teasing. Toen omdraaien en klaar voor actie, echter ook hier eerst een rustige opbouw met eerst een been massage (behalve 3e been dan) en daarna op een teasende manier steeds meer aandacht voor de kleine vriend. Uiteindelijk eindigde dit in een ontlading die ik zelden heb meegemaakt (moet gezegd dat ik wel op springen stond). Wat een heerlijke massage was dit!

Ook nog een relaxte na-massage gehad van armen en daarna zittend van mijn rug en schouders.

PS
Ik heb redelijk geluk gehad deze keer want ik zag ook dames voorbij komen die echt over de houdbaarheidsdatum zijn… dus op de bonnefooi langsgaan is riskant.
 
Laatst bewerkt:
Ook 1e keer na corona weer eens langs geweest bij Tida. Helaas dit keer mindere en teleurstellende ervaring met Naan. Ze ziet er goed gevormd uit met mooie borsten. Massage is op zich ok, een klein beetje body to body en gehaast. Niet de setting voor extra's. Ik ben er welgeteld totaal 40 minuten binnen geweest voor een afgesproken massage van een uur. Toen ik er wat van zei gaf ze aan dat douchen bij de tijd inbegrepen zit, maw welgeteld een half uur massage gehad. Een adres wat bij mij van de lijst gaat ;-(
 
Ik schrijf deze "recensie" maar even onder Naan, omdat ik eigenlijk geen idee heb bij wie ik nu daadwerkelijk langs geweest ben en de foto's op de website totaal geen hulp bieden. Toch de beschrijving bij de originele recensie vind ik wel bij deze dame passen: ze was zeker niet de jongste meer, maar ze had wel erg lekkere grote mooie borsten, voor de rest zag ze er ook toch prima uit.

Dit was mijn eerste keer bij Tida Thai. Of ik hier vaker ga komen ben ik nog niet over uit. Na het adres gevonden te hebben heb ik aangebeld. Het grote groene hekwerk ging open en zo kon ik naar binnen. Bij binnenkomst vielen mij 2 dingen op: 1. De enorme steile trap recht voor mijn neus.. dat hier nog niemand zijn nek over heeft gebroken... 2. Helemaal bovenaan de trap zag ik het gezicht van een thaise dame en een hond of een kat naar beneden staren.
Eenmaal boven werd ik naar een kamer gebracht. De dame gaf gelijk informatie over wat er mogelijk was, en de prijzen en zo maakte we een afspraak voor een uur. Daarna heb ik gedoucht. Pas op met het gebruik van de aanwezige shampoo, ik ruik nu nog steeds naar appeltjes:ROFLMAO: Daarna kwam de dame de kamer weer binnen en begon zich uit te kleden. Een leuk aanzicht om te zien. Eenmaal naakt was ze ook zeker niet verkeerd om te zien, dit vanwege 2 mooie grote ronde borsten die mij ineens aankeken. Ik ben op bed gaan liggen en de massage begon.
Ik moet zeggen dat deze massage een van de beteren was. Ik heb al een aantal massages van verschillende dames in verschillende salons gekregen, maar deze voelde toch wel erg lekker aan de rug. Mijn favoriete was hoe zij met haar onderarmen over bepaalde spieren gleed, dit voelde erg ontspannend en prettig.
De massage was lekker, alleen voor een massagesalon die adverteert met "erotische" massages vond ik er vrij weinig spannends aan. Er werd heel soms wel eens over mijn ballen gestreeld en zij heeft veel met haar borsten tegen mijn rug gedrukt, maar erotisch? eh..
Daarna mocht ik omdraaien en begon zij zachtjes met aftrekken. Ik heb gevraagd of ik haar mocht aanraken, alleen voor meer geld. Bied je anders nog meer aan voor meer geld? En zo een afspraak gemaakt voor sex. Condoom erbij en eerst een prima pijpbeurt gekregen, daarna heb ik haar geneukt. Dit was wel erg lekker. ik heb mijzelf heerlijk tussen haar borsten begraven. Daarna klaargekomen en gedoucht. Tijdens het aankleden nog even leuk met de dame gesproken en daarna weer naar buiten via de steile trap.

Voor de massage zou ik zeker nog eens terug komen, alleen voor het "erotische" gedeelte niet per se. De extra's en happy ending zijn natuurlijk prima, alleen ik had wel meer erotiek, teasing en b2b verwacht.
 
Ik schrijf deze "recensie" maar even onder Naan, omdat ik eigenlijk geen idee heb bij wie ik nu daadwerkelijk langs geweest ben en de foto's op de website totaal geen hulp bieden. Toch de beschrijving bij de originele recensie vind ik wel bij deze dame passen: ze was zeker niet de jongste meer, maar ze had wel erg lekkere grote mooie borsten, voor de rest zag ze er ook toch prima uit.

Dit was mijn eerste keer bij Tida Thai. Of ik hier vaker ga komen ben ik nog niet over uit. Na het adres gevonden te hebben heb ik aangebeld. Het grote groene hekwerk ging open en zo kon ik naar binnen. Bij binnenkomst vielen mij 2 dingen op: 1. De enorme steile trap recht voor mijn neus.. dat hier nog niemand zijn nek over heeft gebroken... 2. Helemaal bovenaan de trap zag ik het gezicht van een thaise dame en een hond of een kat naar beneden staren.
Eenmaal boven werd ik naar een kamer gebracht. De dame gaf gelijk informatie over wat er mogelijk was, en de prijzen en zo maakte we een afspraak voor een uur. Daarna heb ik gedoucht. Pas op met het gebruik van de aanwezige shampoo, ik ruik nu nog steeds naar appeltjes:ROFLMAO: Daarna kwam de dame de kamer weer binnen en begon zich uit te kleden. Een leuk aanzicht om te zien. Eenmaal naakt was ze ook zeker niet verkeerd om te zien, dit vanwege 2 mooie grote ronde borsten die mij ineens aankeken. Ik ben op bed gaan liggen en de massage begon.
Ik moet zeggen dat deze massage een van de beteren was. Ik heb al een aantal massages van verschillende dames in verschillende salons gekregen, maar deze voelde toch wel erg lekker aan de rug. Mijn favoriete was hoe zij met haar onderarmen over bepaalde spieren gleed, dit voelde erg ontspannend en prettig.
De massage was lekker, alleen voor een massagesalon die adverteert met "erotische" massages vond ik er vrij weinig spannends aan. Er werd heel soms wel eens over mijn ballen gestreeld en zij heeft veel met haar borsten tegen mijn rug gedrukt, maar erotisch? eh..
Daarna mocht ik omdraaien en begon zij zachtjes met aftrekken. Ik heb gevraagd of ik haar mocht aanraken, alleen voor meer geld. Bied je anders nog meer aan voor meer geld? En zo een afspraak gemaakt voor sex. Condoom erbij en eerst een prima pijpbeurt gekregen, daarna heb ik haar geneukt. Dit was wel erg lekker. ik heb mijzelf heerlijk tussen haar borsten begraven. Daarna klaargekomen en gedoucht. Tijdens het aankleden nog even leuk met de dame gesproken en daarna weer naar buiten via de steile trap.

Voor de massage zou ik zeker nog eens terug komen, alleen voor het "erotische" gedeelte niet per se. De extra's en happy ending zijn natuurlijk prima, alleen ik had wel meer erotiek, teasing en b2b verwacht.
Wat heb je in totaal betaald
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.tidathaimassage.nl/nl/#team
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recensie
Hello
Afgelopen donderdag langsgegaan bij naan
70 euro betaald zoals eerder vermeld kleine taise met lekkere borsten.
Achterkant werd zo goed gemasserd met wat teasen bij ballen en tussen billen dat de helft van het kruit er al uit was voor ik omdraaide
Daarna voorkant waarbij de borsten vaak en veel lekker over de eikel werden gehaald
Steeds verder ging ze ook met teasen van de ballen en billen en daarna hield ze me met
Haar hj toch lang tegen het randje daarna geweldig over de rand geholpen
Ben er ruim een uur binnen geweest inclusive 2 keer douchen

Ga wel terug nancy en naan de 2 betere van deze locatie

Vraagje nog hoe maak ik recensie met titel recensie aan?
Oh ook gevraagd om extras maar begreep ze niet dus maar niet verder gevraagd
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.tidathaimassage.nl/nl/#team
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een hele degelijke massage.

Beginnend op je buik, redelijk goed gemasseerd alleen ging ze vrij snel van benen naar mijn schouders, terwijl het fijn is als je rug ook even goed wordt aangepakt.
Hoogtepunt was prima. Fysiek vind ik haar niet geweldig, maar ik snap wel dat mensen enthousiast zijn. De gemiddelde masseuse is toch wel een stuk gezetter en hangt het allemaal wat meer.

Minpuntje:
- Vond het jammer dat ze de hele massage met haar ogen dicht deed.
- 45 min geboekt, maar massage was effectief 30 min

ter info:
Extra's kosten 50 voor pmc 70 voor nmc
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben weer bij Naan langsgeweest en kan niet anders zeggen dat ik weer zeer voldaan naar buiten liep. Heel relaxte massage gevolgd door subtiel teasen en zeer uitgebreide b2b met haar mooie borsten van nek t/m bil. Geen laf en obligaat gewrijf maar echt serieus en langdurig. Heerlijk was dat. Daarna omdraaien en een rustige opbouw met massage van de onderbenen en dan de bovenbenen waarbij tussendoor de kleine vriend beroerd wordt. Vervolgens met fijne bewegingen door het midden (met ellebogen over de bovenbenen) subtiel de jonge heer verder beroerd waardoor ik op springen stond. Daarna kwam ze naast me liggen en met mijn arm om haar heen en haar lekkere borsten op mijn borstkas trok ze me rustig naar een heerlijk hoogtepunt. Fijne ervaring toch weer.
 
Laatst bewerkt:
Ben anderhalf jaar geleden ook bij haar geweest. De massage was redelijk tot voldoende.
Toen ik op m'n rug mocht keren ging haar aandacht gelijk naar m'n pretletter.
Mocht haar verder helaas niet aanraken. Dus was voor mij geen succes had ook verder niet echt een klik met haar. Gesprek was ook moeilijk opgang te houden. Had voor een uur betaald maar zat met 45min op de klok weer in de auto
 
Zo te zien wisselende ervaringen met Naan.
Heb dat persoonlijk ook met andere Thai-dames in andere salons mee gemaakt. De ene keer heel toegewijd en is er veel mogelijk, de andere keer afstandelijk, mag er niets en wordt je afgewerkt.
Diegene die naar intiem vragen moeten de thread maar goed lezen, bv. #9.
 
Moet zeggen dat de service bij mij altijd heel constant is bij Nang. Ze heeft wel vrijwel iedere keer hetzelfde programma, maar dat vind ik niet erg want dat is bij mij altijd erg goed en ik vind haar er prima uit zien voor haar leeftijd. Ze heeft echt heerlijke borsten. Ze communiceert niet veel en je mag helaas niet aan haar borsten zitten inderdaad, dat is wel jammer maar voor mij geen dealbreaker.
 
Weet iemand of Nang/ Naan nog bij Tida thai werkt zie geen foto's meer op kinky ? En heeft iemand al een intieme ervaring gehad

Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze er niet meer werkt. Op Kinky staan nu helemaal geen dames meer. Vroeger stond Nang er ook niet op maar werkte ze er wel.

Maar gewoon even bellen voor een afspraak dan weet je het zeker.

Even de reviews lezen, daarin wordt jouw vraag over intiem beantwoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan