Recensie Saw, Tida Thai, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rednatep

Newbie
12
18/12/21
39
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.tidathaimassage.nl/nl/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd weer eens Saw bezocht bij Tida Thai in Rotterdam-Zuid. Saw blijft voor mij één van de betere masseuses, ook wat betreft het erotische gedeelte. Zij is vriendelijk en voelt goed aan wat je fijn vindt. Je mag haar borsten aanraken. Ze spreekt (gebrekkig) nederlands. Ze is ondertussen 50+, maar ziet er goed uit. 30 min. kost daar 55,--, maar ik geef altijd fooi als het goed was.
 
Genoemde Saw recentelijk bezocht omdat andere dames bezet waren. Was voor mij de eerste keer dat me masseerde, meestal ga ik voor Nancy (en in het verleden de onnavolgbare Miew die helaas is gestopt).
Saw inderdaad middelbare leeftijd, volgens mij is ze eerder in de 40, maar maakt verder niet uit.
Saw deed de massage vol overgave en eigenlijk helemaal geen klagen. Aanraken was geen probleem en ze heeft nog een leuke voorgevel.
Uurtje voor 70 euro inclusief douchen.

Ben in het verleden wel eens een zoektocht gestart naar de jongere thaise dames, maar de gouden tijden van weleer lijken wat dat betreft wel voorbij, net als trouwens bij de Chinese massagesalons. Wil je al een dame treffen van beneden de dertig, dan is het grote uitzondering.
 
Genoemde Saw recentelijk bezocht omdat andere dames bezet waren. Was voor mij de eerste keer dat me masseerde, meestal ga ik voor Nancy (en in het verleden de onnavolgbare Miew die helaas is gestopt).
Saw inderdaad middelbare leeftijd, volgens mij is ze eerder in de 40, maar maakt verder niet uit.
Saw deed de massage vol overgave en eigenlijk helemaal geen klagen. Aanraken was geen probleem en ze heeft nog een leuke voorgevel.
Uurtje voor 70 euro inclusief douchen.

Ben in het verleden wel eens een zoektocht gestart naar de jongere thaise dames, maar de gouden tijden van weleer lijken wat dat betreft wel voorbij, net als trouwens bij de Chinese massagesalons. Wil je al een dame treffen van beneden de dertig, dan is het grote uitzondering.
Bij MTT lopen er wel jongere dames rond. Maar onder de 30 inderdaad niet veel.
 
Ik was tot voor kort vaste klant bij Saw omdat ze echt goed kan masseren, zowel zacht plagend als stevig.
Helaas woon ik nu te ver weg, maar als je een wat oudere dame op de koop toeneemt, ze zal de 50 zeker gepasseerd zijn, dan krijg je nog altijd heel veel waar voor je geld!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan