Recensie Malee, Mystique Thai Thai 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HotCEO

Vaste klant
130
29/11/21
160
36
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/seksbedrijven/erotische-massage/den-haag/504049-manouw#ladies
Totale kosten (in euro)
80 (+€10 fooi)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren zonder afspraak binnengelopen bij mijn favoriete massage salon.
Ik was er al voor 11 uur dus er werd mij gevraagd om even te wachten, vervolgens werd ik opgehaald door Malee(?) en ze vertelde me dat de (olifanten) kamer gereed was.
Omdat ik geen afspraak had kon ik niet kiezen maar ik wilde me graag laten verrassen door deze vrolijke, knappe meid.
Ze vertelde dat ze ook nog een andere baan heeft en zodoende alleen op woensdag werkt bij Mystique thai thai.

Na het douchen op het bed plaatsgenomen en ze begon met het masseren van mijn kuiten en voeten en ging langzaam naar boven. Bij mijn bovenbenen begon ze al voorzichtig met teasen en daarmee ging ze vrolijk verder tijdens het masseren van mijn rug.
De massage was behoorlijk goed, ze vertelde me dat ze dit in Bangkok heeft geleerd van de masseuses aangezien ze zelf regelmatig een traditionele massage nam.
Na zo'n 40 minuten ging ze steeds meer teasen en hield ik het niet meer, dit had ze in de gaten dus ze vroeg of ik wilde draaien.
Met een grote glimlach heeft ze mij naar een heerlijk hoogtepunt gebracht.
Na het klaarkomen en het schoonmaken heeft ze nog even mijn benen gemasseerd en daarna heb ik nogmaals gedoucht.

Tijdens de massage mag je overal aanzitten maar je vingers mogen niet naar binnen, ze heeft geen extra's aangeboden en ik heb daar ook niet naar gevraagd.
Ik weet niet of ik de naam goed schrijf maar ik weet vrijwel zeker dat ze Malee zei bij het voorstellen.
Ze heeft een mooi figuurtje met zachte borsten en een paar kleine tatoeages. Leeftijd schatten blijft lastig maar aangezien dat ze ruim 10 jaar geleden een appartement heeft gekocht in Bangkok moet ze toch 30+ zijn.
Voor mij 100% kans op herhalingsgevaar, er was absoluut een klik en bovendien spreekt ze een aardig woordje Engels.
 
Malee staat wel genoemd in de algemene tekst op Kinky, geen foto. Weet iemand of ze nog werkt bij MTT? En zo ja, nog steeds alleen op woensdag?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben gisteren opnieuw bij haar geweest.
Het blijft een prachtige dame met een hele lieve uitstraling.

Ze heeft hele bijzondere massagetechnieken en ook het naar een hoogtepunt brengen doet ze op een bijzondere manier.
Ze gebruikt haar nagels om je balzak te strelen terwijl ze je laat klaarkomen.
Behalve dat ze er prachtig uitziet en een fijne massage kan geven is ze ook nog een hele prettige gesprekspartner.

Voor de liefhebbers, volgend jaar is ze fulltime beschikbaar :love:
Haar foto/profiel wordt dan ook toegevoegd aan Kinky.

Extra's wederom niet naar gevraagd en ook niet door haar aangeboden.
 
Ik ben gisteren opnieuw bij haar geweest.
Het blijft een prachtige dame met een hele lieve uitstraling.

Ze heeft hele bijzondere massagetechnieken en ook het naar een hoogtepunt brengen doet ze op een bijzondere manier.
Ze gebruikt haar nagels om je balzak te strelen terwijl ze je laat klaarkomen.
Behalve dat ze er prachtig uitziet en een fijne massage kan geven is ze ook nog een hele prettige gesprekspartner.

Voor de liefhebbers, volgend jaar is ze fulltime beschikbaar :love:
Haar foto/profiel wordt dan ook toegevoegd aan Kinky.

Extra's wederom niet naar gevraagd en ook niet door haar aangeboden.
Nice dat ze er fulltime aan de slag gaat! Kan ik ook een leertje langs.
 
Gisteren bij Malee geweest. TOP!
Mooie dame, ouder dan 30 jonger dan 35, goed figuur, goed lachs en praat makkelijk.
Ze kronkelt over je heen, heeft veel aandacht voor mr. pielemans. Eindigde reverse cowgirl ( boven op mij zittend met prachtige billen naar mij toe), dichter bij sex komt een massage niet. Extra's niet gevraagde en niet nodig ook.

Ze werkt nu 5 dagen in de week.
 
Gisteren bij Malee geweest. TOP!
Mooie dame, ouder dan 30 jonger dan 35, goed figuur, goed lachs en praat makkelijk.
Ze kronkelt over je heen, heeft veel aandacht voor mr. pielemans. Eindigde reverse cowgirl ( boven op mij zittend met prachtige billen naar mij toe), dichter bij sex komt een massage niet. Extra's niet gevraagde en niet nodig ook.

Ze werkt nu 5 dagen in de week.
Top, op welke dagen? Op Kinky staat dat ze alle 7 dagen werkt.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Ik ben recent bij Malee geweest. Zij is echt een mooie Thaise dame die je niet vaak ziet. Malee spreekt Engels. Qua lichaam valt ze tussen categorie slank-normaal. De massage vond ik redelijk, niet echt bijzonder moet ik eerlijk vermelden. Wel is t lekker als ze met haar nagels mijn ballen streelde. Naar handmatig hoogtepunt brengen vond ik zeer matig. Malee deed t gewoon niet goed, jammer. Het is een beauty om te zien maar of t herhalingsvatbaar is, nee.
Heb voor uur geboekt en incl vooraf douchen was t einde al bij 45 min. De overige 15 minuten is speling douchen en aankleden. Belachelijk.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van de recensies en de foto's op kinky besloten een afspraak te maken (ivm reistijd) wilde ik haar niet missen.
Malee is een zeer mooie verschijning, ba het financiële gedeelte afgehandeld en gedoucht op het matras gaan liggen.
Ze begint met je voeten en kuiten en af en toe een streling naar de ballen. Na de acterkant totaal onder handen te hebben gehad begon ze te teasen met haar nagel, ze vroeg of ik er van hield en dat deed ik wel 😜. Uiteindelijk omgedraaid begon ze met een heerlijke b2b waarbij je ze mocht strelen, uiteindelijk naar een heerlijk hoogtepunt gekomen, waarna ze nog armen en benen masseerde.

Geen extra's geboden, maar ook niet gevraagd.
 
Vorige week, met enige hoge verwachtingen, bij Malee geweest. Helaas was ik toch wat teleurgesteld.
Ontvangst was goed, leuke dame om te zien en na de financiële handelingen ging ik snel douchen. Malee kwam terug met de wisselgeld en ging zelf daarna ook douchen. waren ondertussen al een kwartier verder..

Gedurende de hele massage bleef ze maar naar de klok kijken en alles ging erg gehaast.. Vond de massage zelf maar matig (het is zeker geen Way, die voor mij het best kan masseren bij Mystique), weinig variatie, geen opbouw, ze bleef de hele tijd maar hoesten en vond haar eigenlijk best wel bot overkomen, helemaal als je haar met de andere dames daar vergelijkt. Na het omdraaien was de focus toch al snel richting het einddoel wat overigens wel ok was.

Wellicht ben ik te veel verwend door de (ervarenheid van de) andere dames daar maar ik vond Malee maar tegenvallen
 
Vandaag ook eens de stoute schoenen aangetrokken en naar Den Haag gereden om Malee te bezoeken! Mooie schone plek, erg mooie kamers en prettige sfeer en ontvangst. Klein drankje genomen en op Malee gewacht...

Toen kwam ze me ophalen...WOW wat een mooie vrouw en goede vibe. Mega spontaan, mega knappe vrouw van midden 30 en enorm goed lichaam. Ze sport bijna iedere dag en dat is te zien! Meteen goede klik en lachen met elkaar en uiteraard was de rest van de date geweldig. Het uur is voorbij gevlogen en ze teast en streelt en geweldig afgemaakt. Denk dat ik 1 van de gelukkigen was die niet hoefde te eindigen met een handmatig hoogtepunt.

Malee thank you very much! Greetings "the grey guy" 😆😆🥰
 
Ook ik heb afgelopen week een heerlijk uurtje met Malee beleefd. Ik vind het een prachtige en leuke vrouw. Ze kan zowel masseren als ondeugend spelen.

Wel moet ik een paar kanttekeningen plaatsen. Ze heeft weliswaar een heerlijk lichaam en ik zou er voor tekenen als ik het de rest van mijn leven met haar moest doen, maar ze is niet superslank. Ze heeft wat veel vrouwen hebben: een lichaam met 2 delen die niet helemaal consistent bij elkaar passen. Namelijk een heel mooi slank bovenlichaam en dan een behoorlijk dikke kont met dikke benen. Ik heb alles uitgebreid mogen masseren dus het is een objectieve vaststelling. Wat me verder opviel is dat ze een pukkel op haar linker schaamlip heeft. Ik weet niet of het een tijdelijke of een permanente is. Ik ga het binnenkort maar even weer checken voor de zekerheid..
 
Ook ik heb afgelopen week een heerlijk uurtje met Malee beleefd. Ik vind het een prachtige en leuke vrouw. Ze kan zowel masseren als ondeugend spelen.

Wel moet ik een paar kanttekeningen plaatsen. Ze heeft weliswaar een heerlijk lichaam en ik zou er voor tekenen als ik het de rest van mijn leven met haar moest doen, maar ze is niet superslank. Ze heeft wat veel vrouwen hebben: een lichaam met 2 delen die niet helemaal consistent bij elkaar passen. Namelijk een heel mooi slank bovenlichaam en dan een behoorlijk dikke kont met dikke benen. Ik heb alles uitgebreid mogen masseren dus het is een objectieve vaststelling. Wat me verder opviel is dat ze een pukkel op haar linker schaamlip heeft. Ik weet niet of het een tijdelijke of een permanente is. Ik ga het binnenkort maar even weer checken voor de zekerheid..
Heerlijk toch juist een beetje booty 😉. Voor mij juist een aanbeveling haha. En het zal wel relatief zijn als ik kijk naar de foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan