Een goede lingam-massage, dus alleen de voorkant, maar wel uitgebreid?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Utrjan

Newbie
9
06/11/21
5
Na een aantal B2B massages uitgeprobeerd te hebben, ben ik er achter dat het B2B gedeelte en de rugmassage me niet zoveel doen. Maar het teasen en het uitgebreid masseren van de voorkant vind ik wel hemels.
Volgens mij heet dat bij massagesalons een lingam-massage maar ik begrijp dat daar veel verschil in zit.
Weet iemand waar ik terecht kan voor een uitgebreid spel van teasen en uitstellen, dus niet gewoon een snelle trekbeurt?

Bedankt!
 
Ik heb een goede ervaring overgehouden aan mijn ervaring met Pamela, een zeer forse Latina die bij Korat Thai in Rotterdam werkt. Ik had niet specifiek gevraagd om een lingam-massage, maar haar opbouw richting mijn hoogtepunt was met veel meer gevoel en langzamer dan ik van de meeste Thaise dames gewend ben waardoor mijn ontlading verrassend intens was. Mocht ik zelf dus weer eens behoefte hebben aan een dergelijke massage zonder hier veel voor kwijt te zijn dan zou ik haar zo weer bezoeken, maar dan wel echt specifiek hiervoor want de rest van de massage vond ik eigenlijk helemaal niet zo goed.
 
Na een aantal B2B massages uitgeprobeerd te hebben, ben ik er achter dat het B2B gedeelte en de rugmassage me niet zoveel doen. Maar het teasen en het uitgebreid masseren van de voorkant vind ik wel hemels.
Volgens mij heet dat bij massagesalons een lingam-massage maar ik begrijp dat daar veel verschil in zit.
Weet iemand waar ik terecht kan voor een uitgebreid spel van teasen en uitstellen, dus niet gewoon een snelle trekbeurt?

Bedankt!

Alle masseuses bij Temptation in Deventer doen dit. De lingam daar is ook echt alleen lingam. Erg mooie salon.
 
@Utrjan: In dat geval weet ik er nog wel eentje, namelijk deze dame, die bij Salon 261 in Alphen aan den Rijn werkt. Kan uit eigen ervaring dat ze volledig waarmaakt wat er op haar website staat.
In mijn geval heb ik een lingam-massage met edging gekregen waarbij ik een groot deel van de tijd geblinddoekt was. Ik wist niet precies wat ik ervan moest verwachten maar het was werkelijk zalig en daarnaast is het een dame waarmee je een prima gesprek op niveau kunt aanknopen.
 
Ik ben bij één ervan geweest. Er staat ook een recensie hier op het forum van mij. Nee, dit is prima. Alleen, het is wat duurder dan bij de Thai of de Chinees. Maar wil je een uurtje oosterse en mystieke sferen om als afsluiting even te mogen ontploffen dan is dat wel wat daar.
 
Heb jij ervaring hiermee? Als ik de teksten lees dan is het klaarkomen allemaal niet zeker of per definitie iets waar naartoe gewerkt wordt.
Als ik ergens op afknap is om een uur met een strakke plasser op een matras te liggen en niet klaar te komen ?
Bij een echte tantramassage wordt de man geleerd om NIET klaar te komen, maar de energie door zijn lijf te laten circuleren. Een tantra massage richt zich niet op seks, maar op seksuele energie.
Zo werkt het ook echt bij de meeste tantramasseuses (trust me, ik heb er veel geprobeerd). Dat sommige je toch aten klaarkomen heeft meer met de vele vraag en het commerciële gewin te maken.
Het zijn overigens vaak absoluut bijzondere, sensuele massages, als ik niet geil ben, maar wel zin heb ik een paar warme handen die me overal raken, kies ik hiervoor. Alleen is het vaak wel een stuk(je) duurder..
 
Ik heb een goede ervaring overgehouden aan mijn ervaring met Pamela, een zeer forse Latina die bij Korat Thai in Rotterdam werkt. Ik had niet specifiek gevraagd om een lingam-massage, maar haar opbouw richting mijn hoogtepunt was met veel meer gevoel en langzamer dan ik van de meeste Thaise dames gewend ben waardoor mijn ontlading verrassend intens was. Mocht ik zelf dus weer eens behoefte hebben aan een dergelijke massage zonder hier veel voor kwijt te zijn dan zou ik haar zo weer bezoeken, maar dan wel echt specifiek hiervoor want de rest van de massage vond ik eigenlijk helemaal niet zo goed.
Daar heb ik dus wel interesse in Karma. Heb je wat meer details in PM ?
 
Heb jij ervaring hiermee? Als ik de teksten lees dan is het klaarkomen allemaal niet zeker of per definitie iets waar naartoe gewerkt wordt.
Als ik ergens op afknap is om een uur met een strakke plasser op een matras te liggen en niet klaar te komen ?


Deze dame staat ook op de site, ik vond het zeker een aanrader!
 
Zo'n edging handjob staat zeker nog op mijn verlanglijstje, maar helaas is ruim 1,5 uur rijden net iets te ver.
Iemand die zoiets weet in regio Rotterdam?
Gelukkig voor jou kom ik in het weekend soms ook op locatie thuis bij klanten 😉
Edging is mijn specialiteit en doe het met veel plezier. Stuur me gerust een berichtje 0687655053 xxx Senna
 
Terug
Bovenaan Onderaan