Pand in Berchem waar kwetsbare sekswerkers verbleven tijdelijk gesloten (Antwerpen - BE)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Denk je te kunnen achterhalen op welke plekken DVP's uitgebuit worden en vermeid je deze locaties ?

  • Neen, hier heb ik geen aandacht voor.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Neen, dit kan je uiteindelijk niet weten.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, als ik het op het forum of elders lees dan blijf ik er weg.

    Stemmen: 3 75,0%
  • Ja, als ik dit bij een eerste bezoek merk dan blijf ik er verder weg.

    Stemmen: 1 25,0%
  • Overige (plaats een comment).

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

Jongeman007

Vaste klant
108
27/11/21
65
5
Zo te lezen een geval van uitbuiting van buitenlandse sekswerkers in Berchem (regio Antwerpen):

"
Twee sekswerkers verklaarden dat ze een kamer met gedeelde badkamer huurden op de tweede verdieping. De ene betaalde hiervoor 500 euro per week, de andere 50 euro per dag. Een derde sekswerker, die een kamer met een privé-badkamer op de eerste verdieping huurde, betaalde hiervoor 600 euro per week.
Uit de huurovereenkomst tussen de pandeigenaar en de verhuurder bleek echter dat de huurprijs 1750 euro per maand bedraagt. De verhuur leverde de verhuurder dus een aardige som geld op. De verhuurder had overigens geen toestemming van de eigenaar om het pand onder te verhuren.

"

Kan de vraag doen opkomen, wie is aandachtig voor zo'n details vooraf een bezoek en mijd je actief plaatsen waar zoiets zou kunnen plaatsvinden ? Niet dat dit altijd te achterhalen is ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan