Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat jij gelooft boeit me niet, ben er meestal laat in avond of sons tussen 17 en 19.30 uur, altijd oo Brouwersvliet of straatjes er achter bij de restaurants, denk laatste jaar 1 of 2 parkeerboetes, en op de snelweg ca 5 snelheidboetes in totaal
Wat jou boeit, boeit mij dan weer niet.

Het gaat hier gewoon over eerlijke informatie waar de mensen die dit hier lezen iets aan hebben.

Als jij altijd laat in de avond komt, wil je dat dan daar aub bij vermelden? Na 22 uur is het gratis parkeren op de Brouwersvliet en uw 'straatjes aan de restaurants (Adriaan Brouwersstraat dus). Rond 20 uur is de kans nog reëel dat ze je te strikken hebben als je niet betaalt. Nadien is de kans kleiner. Maar niet onbestaande.

Als een nietsvermoedende toevallige wandelaar eens in het SKW zou willen komen lopen, en hij leest in jouw origineel bericht dat je haast nooit beboet wordt als je niet betaalt, maar hij komt gewoon overdag, dan vindt die stakker (of zijn vrouw...) binnen enkele dagen een leuke omslag in de brievenbus, met een rode A op, van Antwerpen. En dan mag hij 44 euro ophoesten.

Ik denk niet dat het dit soort desinformatie is waar het forum zit op te wachten. Ik parkeer daar al jaren. Meestal meer dan 1 keer per dag. Ik heb eens een heel jaar totaal niks betaald aan de parkeermeter. En geen enkele boete. Maar dat was dus wel voor dat er schanwagens reden.
heb ook de proef op de som genomen , vanaf 1 januari niet betalen en kreeg pas in augustus de eerste boete terwijl ik er haast wekelijks ben smiddags tussen ongeveer 17 en 20 uur.
Ja, ik gooide al 20 keer de dobbelsteen en ik heb nog steeds geen '6' gegooid, terwijl die kans 1/6 zou moeten zijn...

Waarom toch die onnozele en in dit geval totaal zinloze discussies?

Is het zo moeilijk om mensen te geloven die daar alle dagen zijn?

Is het om zelf als 'held ' uit het verhaal te komen? Doe de proef op de som gewoon verder. Je zal wel merken hoe het verloopt. Een tip: kom eens een uurtje vroeger. :ROFLMAO:

Moeten we de mensen die hier lezen valse informatie geven? Zo typisch... Ik kom "haast" elke week 1 keer daar en ik weet het beter.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan