Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
's Avonds vast wél! Maar... overdag?
En om daar dan met de wagen te geraken! Tegen gemiddeld 15km/uur wellicht! Bumper tegen bumper...
Je geraakt er probleemloos, en aan normale snelheid. Het enige probleem is dat je op die plaatsen overdag gewoon geen vrije parkeerplaats vind. Wel op de Brouwersvliet, Oude Leeuwenrui en/of Rijnkaai.

's Avonds vast wél! Maar... overdag?
En om daar dan met de wagen te geraken! Tegen gemiddeld 15km/uur wellicht! Bumper tegen bumper...
Je overdrijft. Ik kom er dagelijks een paar keer en ik vind niet dat ik meer problemen heb dan gelijk waar in of rond een stad. Wat wil je dan? Tegen 90 km/u over de kaaien razen?

Betaal 4,85 euro voor 1 uur 45 minuten dus ga niet naar linkeroever rijden voor een paar euro goedkoper en openbaar vervoer zal ook niet gratis zijn.
Wellicht dat de tarieven daar nog wat verschillen, maar ze lijken me lager dan in een niet nader te noemen stad (met een rosse buurt) waar de prijs per uur de pan uit rijst.
Je mag je afvragen door wie je harder leeggezogen wordt; door de dames of door de beheerders.

Wellicht dat de tarieven daar nog wat verschillen, maar ze lijken me lager dan in een niet nader te noemen stad (met een rosse buurt) waar de prijs per uur de pan uit rijst.
Je mag je afvragen door wie je harder leeggezogen wordt; door de dames of door de beheerders.
Dat dorp dat begint met een A en eindigt met een M zal je bedoelen , mij zal je daar nooit zien , heb er niks te zoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan