Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Betaal 4,85 euro voor 1 uur 45 minuten dus ga niet naar linkeroever rijden voor een paar euro goedkoper en openbaar vervoer zal ook niet gratis zijn.
Wellicht dat de tarieven daar nog wat verschillen, maar ze lijken me lager dan in een niet nader te noemen stad (met een rosse buurt) waar de prijs per uur de pan uit rijst.
Je mag je afvragen door wie je harder leeggezogen wordt; door de dames of door de beheerders.

Wellicht dat de tarieven daar nog wat verschillen, maar ze lijken me lager dan in een niet nader te noemen stad (met een rosse buurt) waar de prijs per uur de pan uit rijst.
Je mag je afvragen door wie je harder leeggezogen wordt; door de dames of door de beheerders.
Dat dorp dat begint met een A en eindigt met een M zal je bedoelen , mij zal je daar nooit zien , heb er niks te zoeken.

Ik ook liever niet, maar ik moet er wel dóórheen met een andere bestemming.
Voor bijvoorbeeld fietsers is het nog erger, want tijdens wat ze noemen de Sail-in varen de ponten over het Noordzeekanaal niet, dus moet je maar zien hoe je aan de overkant geraakt.

Je rijdt natuurlijk gewoon -vanuit het landelijk gebied- met je eigen wagen naar één van de vele P&R... waar je 24 uur kan parkeren voor 1 EUR nog wel! En van daaruit neem je gewoon het vlot aansluitend openbaar vervoer!

Kijk gewoon op "Vlot naar Antwerpen"!
Kom je om twee uur 's avonds dan nog bij je auto terug?

Opeens een hele rits parkeerberichten in stamcafé. Is natuurlijk ook wel iets waar je in een stamcafé best op moppert maar goed er is een parkeardraadje dus ik parkeer het maar weer hier (wat ben ik weer grappig met woordspelingen hè).

Vergeef me mij tukfouten die nog meer zuleln zijnn dan normaal, gister een mes in twee vingertopppen gekregen (ik ben kok) en tik met verband om de dikkere dan normaal vingeres.

Dat klopt, en ook op zon- en feestdagen is het gratis.

Betalen met de kaart is het meest voor de hand liggend. Het kan ook per sms (wel vooraf in het systeem aanmelden) en er bestaat zelfs een sbonnementsysteem waar je vooraf je parkeersessie kan ingeven. Maar de prijs blijft hetzelfde. En met cash kan je helaas niet betalen. Dat was in een ver verleden, dat zoiets nog kon.

Volgens mij kun je ook met een aantal parkeer apps terecht. Ik ben ooit begonnen met Parkmobile, nu Easypark, en die werkt gewoon op de Brouwersvliet/Oude Leeuwenrui, ook de NL app.

Er zijn meer en goedkopere apps maar in tegenstelking to easypark zijn die vaak landgebonden Zo kan ik met mij NL Q-park app op heel veel plaatden ook langs de straat parkeren en gewoon een Q park garage in en uit rijden, maar helaas kan dat niet in BE, als ik bv naar de Godefriduskaai ga moet ik dat vooraf reserveren, kan niet zomaar naar binnen rijden. Omgekeerd kun je meen ik ook niet met een BE Q park app zomaar bij ons parkeren. Ik ben nog aan het studeren op makkeljkere internationale mogelijkheden en als iemand verbeteringen of aanvullingen heeft, graag

Volgens mij kun je ook met een aantal parkeer apps terecht. Ik ben ooit begonnen met Parkmobile, nu Easypark, en die werkt gewoon op de Brouwersvliet/Oude Leeuwenrui, ook de NL app.

Er zijn meer en goedkopere apps maar in tegenstelking to easypark zijn die vaak landgebonden Zo kan ik met mij NL Q-park app op heel veel plaatden ook langs de straat parkeren en gewoon een Q park garage in en uit rijden, maar helaas kan dat niet in BE, als ik bv naar de Godefriduskaai ga moet ik dat vooraf reserveren, kan niet zomaar naar binnen rijden. Omgekeerd kun je meen ik ook niet met een BE Q park app zomaar bij ons parkeren. Ik ben nog aan het studeren op makkeljkere internationale mogelijkheden en als iemand verbeteringen of aanvullingen heeft, graag
Die internationale mogelijkheid bestaat zo'n ruime 20 jaar en heet muntgeld, in de de vorm van de €.
Het is alleen een beetje jammer dat de beheerders het betalen ermee stukken lastiger hebben gemaakt, voor mensen in een relatie zou het zelfs de beste manier zijn om geen sporen achter te laten.

Volgens mij kun je ook met een aantal parkeer apps terecht.
Ja, maar ik denk dat je qua prijs daar geen voordeel mee doet. Ik ga er mijn hoofd niet op verwedden. Maar MPA, de parkeerfirma, is nogal stug in het aanrekenen van 'hun' prijs. Zelfs hun eigen abo levert je bij mijn weten geen korting op. Enkel het 'voordeel' dat je vooraf alles kan regelen en niet naar een parkeermeter hoeft te lopen of aan te schuiven als er anderen voor jou bezig zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan