Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen enkel probleem. Deze middag tijdens de parade slechts een paar honderd meter verder moeten parkeren. Alle andere festiviteiten zijn elders in de stad, en zullen totaal niet voor parkeerproblemen zorgen.
 
Het ligt juist daaraan, vroeger kon je gemakkelijk en gratis parkeren aan de kaaien bijvoorbeeld, zoveel ruimte was er, nu hebben ze er een zinloos breed betonnen wandelpad van gemaakt waar niemand om vroeg, of aan de vlaamsekaai, nog dichter bij het centrum, kon je parkeren, nu een zinloos raprap in elkaar geplakt parkske van gemaakt met ja ja ja onze mafia vriendjes van de qpark hebben er hun parkingske eronder gezet
Het zat er elk weekend gewoon bomvol
Nu? ge moogt er van dromen, niemand wil nog komen, niemand wil de woekerprijzen van die parkingmafiabedrijven betalen als je gewoon online kan shoppen.
Gebruik gewoon je eigen ogen, zie je meer winkels opengaan of zie je meer winkels sluiten?
Antwerpen heeft met opzet alle gratis parkeerplaatsen weggebouwd om meer geld uit de automobilist te melken, meer niet.
 
Het ligt juist daaraan, vroeger kon je gemakkelijk en gratis parkeren aan de kaaien bijvoorbeeld, zoveel ruimte was er, nu hebben ze er een zinloos breed betonnen wandelpad van gemaakt waar niemand om vroeg, of aan de vlaamsekaai, nog dichter bij het centrum, kon je parkeren, nu een zinloos raprap in elkaar geplakt parkske van gemaakt met ja ja ja onze mafia vriendjes van de qpark hebben er hun parkingske eronder gezet
Het zat er elk weekend gewoon bomvol
Nu? ge moogt er van dromen, niemand wil nog komen, niemand wil de woekerprijzen van die parkingmafiabedrijven betalen als je gewoon online kan shoppen.
Gebruik gewoon je eigen ogen, zie je meer winkels opengaan of zie je meer winkels sluiten?
Antwerpen heeft met opzet alle gratis parkeerplaatsen weggebouwd om meer geld uit de automobilist te melken, meer niet.
Volledig mee eens, mij (en heel mijn vriendenkring trouwens ook) zien ze nooit meer in Antwerpen
 
Overal moeten winkels sluiten omdat iedereen online gaat shoppen. Ikzelf shop juist nog graag in fysieke winkels Dat heeft dus niets met het parkeerbeleid te maken.

Overal wordt parkeren betaald. Heeft dus ook niets met Antwerpen te maken.

Het is allemaal gewoon de algemene tendens.

Er zijn veel steden die het nog veel gekker maken. Neem Den Haag bvb, daar kun je in hele gebieden alleen nog parkeren met een dagkaart aan €50.

Ik kom nog steeds heel graag in Antwerpen. Is nog steeds een heel prettige stadom te verblijven.
 
Ik ging regelmatig shoppen In de Meir toen die 2 grote gratis parkeerplaatsen er nog waren aan de Kaaien en iets verder op dat pleintje aan de boog bij het hof van beroep daar....

Nu enkel online. De winkels op de Meir hebben geen meerwaarde meer, in tegendeel, online hebben ze meer aanbod.... 3 stuks bestellen, 2 retouren....soms 3 retouren....

Maar godzijdank ademen we FRISSE EN ZUIVERE LUCHT IN ANTWERPEN 🤩🤩🤩 🍀🍃🌳 Geen vieze vuile zwarte roet in de lucht meer. Bedankt allen
 
Terug
Bovenaan Onderaan