Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Winkeliers klagen meestal dat hoge parkeertarieven klanten kost maar uit talloze onderzoeken blijkt dat zoiets helemaal niet het geval is. Klanten hebben andere zaken die ze veel belangrijker vinden dan het parkeertarief. Dat ergens onderaan bungelt. Vooral het zo dicht mogelijk bij de winkels parkeren vinden ze belangrijk. Bovendien komt een groot gedeelte te voet, met het OV of met de fiets.
 
In totaal zijn er nu tien (10)! P&R beschikbaar rond de stad... met een totale capaciteit van 5074 voertuigen!

20220117_PR_fietsenstallingen-72dpi.png
Vanwaar je vlot met het openbaar vervoer verder kan...
 
In België ben ik daar zéér sceptisch over. De treinen zijn nog vooroorlogs en de laatste keer dat ik daar op een bus zat, hadden die ook bv geen schermen met de haltes, zoals dat in NL wel gangbaar is.
 
Is er vandaag de dag nog een mogelijkheid om gratis te parkeren in Antwerpen, maximaal 2 a 3 km van het Schipperskwartier vandaan, dan wel een optie om ergens betaald te parkeren, waarbij je contant kunt betalen?
 
Bedankt voor de input, maar voor mij is uitsluitend overdag een optie, gelet op de werktijden van de betreffende dames en dat het onder werktijd zal moeten gebeuren.
 
Is er vandaag de dag nog een mogelijkheid om gratis te parkeren in Antwerpen, maximaal 2 a 3 km van het Schipperskwartier vandaan, dan wel een optie om ergens betaald te parkeren, waarbij je contant kunt betalen?
yep die aan de sluisstraat altijd gratis parkeren is ook net buiten de Lez zone,al staat het de laaste tijd aardig vol daar,maar dat zal met de zomerbars temaken hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan