Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerst gewoon Oude Leeuwenrui en Brouwersvliet proberen. Mocht daar geen plaats zijn, dan naar 't Eilandje of parkeergarage Godefriduskaai.

Ik had vanmiddag weer geen enkel probleem om op de Oude Leeuwenrui te parkeren.
 
k vermoed dat er op za 30 en zeker op zo 31 maart een parkeerverbod zal zijn op ' Brouwersvliet' en omgeving.
'Vlaanderens' mooiste op zaterdag voor de wielertoereisten en op zondag voor de profs.

Ook de bushaltes worden niet bediend door de LIjn.

Doc
 
Dat zou zomaar eens kunnen ja.

Is Paasmaandag (1 april) een officiele feestdag overigens en daardoor gratis parkeren in Antwerpen?

Ik las overigens ook dat je je bij gratis parkeren alsnog moet registreren via de app of de parkeerautomaat. Iemand die dat kan bevestigen?
 
Ik was van plan zaterdagavond naar het SKW af te zakken maar vrees idd dat Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui verboden parkeren zal zijn. Wat zouden de alternatieven zijn?
 
Ik was van plan zaterdagavond naar het SKW af te zakken maar vrees idd dat Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui verboden parkeren zal zijn. Wat zouden de alternatieven zijn?
Er is geen probleem voor zaterdagavond. De Rond van Vlaanderen rijdt dit jaar niet via Brouwersvliet/Oudeleeuwenrui, dus er geldt geen parkeerverbod! Ze rijden vanuit de Italiëlei rechtstreeks de Waaslandtunnel in.
 

Bijlagen

  • 19401165_1_18_RVV_PlanMobiliteit_detail.jpg
    19401165_1_18_RVV_PlanMobiliteit_detail.jpg
    106,1 KB · Weergaven: 13
Info van de SlimNaarAntwerpen website , op zondag :

Verschillende parkings in het centrum zijn niet toegankelijk gedurende de Ronde, zowel voor in- als uitrit (parkings Scheldekaaien, parking Grote Markt, Kooldok, Oudaen, Godefriduskaai en Opera).

Doc
 
"Gedurende de Ronde" klinkt lekker vaag. Is dat als de ronde uit Antwerpen is vertrokken? Na de finish? Of "we zien wel of we op zondag de poort nog open gooien".
En maandag is 1 april dus niks is te vertrouwen.
 
"Gedurende de Ronde" klinkt lekker vaag. Is dat als de ronde uit Antwerpen is vertrokken? Na de finish? Of "we zien wel of we op zondag de poort nog open gooien".
En maandag is 1 april dus niks is te vertrouwen.
Ik denk dat alle afsluitingen van wegen zullen duren tot laat in de avond ,het zijn trouwens de stad diensten die alles terug open moeten gooien of de afsluitwegen terug moeten open stellen ,en de stad diensten zijn niet te vlugste werknemers :ROFLMAO: dus op paasmaandag werken ze trouwens ook al niet !
 
Terug
Bovenaan Onderaan