Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hopelijk vind ik morgenavond een parkeerplaats . Mijn afspraakje is al vastgelegd met mijn vaste dame .
als je tien minuten wenst te wandelen zijn er parkings genoeg in de buurt , er zijn mensen die klagen dat ze even tien minuten moeten wandelen ,maar ze wandelen aan de ramen soms wel een half uur rond voor ze ergens binnen stappen ;)
 
Dan is er ergens op het bord een tikfout gemaakt, op het internet vind ik 13 november.

Of de tikfout is op internet.

Ik denk dat het om een detail verschil gaat. Op internet gaat het waarschijnlijk over de totale werken, en op de borden alleen over de Oude Leeuwenrui. Die zullen aangepast worden als ze aan de Brouwersvliet beginnen, en daar geplaatst worden.
 
Op internet staat echt dat de totale werken tot in december duren, dat de leeuwenkuil tot 13 nov duurt. Mogelijk dat tot 3 november de werken (inclusief niet parkeren en een rijbaan minder) aan de kant richting Schelde zijn en na die datum de werken richting andere kant zijn.
 
Op internet staat echt dat de totale werken tot in december duren, dat de leeuwenkuil tot 13 nov duurt. Mogelijk dat tot 3 november de werken (inclusief niet parkeren en een rijbaan minder) aan de kant richting Schelde zijn en na die datum de werken richting andere kant zijn.
Is allemaal mogelijk. Ik zal in het weekend nog een goed op de borden letten. De vorige keer heb ik alleen even snel in het voorbij rijden gekeken.
 
Snap het parkeerprobleem niet zo.
Parkeer zelf altijd mijne wagen bij Décathlon parking Luchtbal.
Daar zijn honderden vrije parkings. Daarna ff met bus of tram de stad in. Kost bijna niets en duurt minuutje of 10. Scheelt heel veel stress en ergernis!
 
Terug
Bovenaan Onderaan