Parkingsex

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt, maar de term Romeo's wordt tegenwoordig regelmatig (ten onrechte) gebruikt om een agent in burgerkleding aan te duiden.
Een échte romeo is van een ander kaliber dan uw lokale wijkagent in een onopvallend jasje
 
De Romeo's is een Vlaamse muziekgroep, bestaande uit Chris Van Tongelen, Davy Gilles en Gunther Levi. De groep brengt een Nederlandstalige mix van eigen nummers, covers en hit-medleys. :ROFLMAO:

Een aanhoudingseenheid (AE) is een eenheid van de Nederlandse politie en bestaat naast geüniformeerde agenten soms ook uit zogenaamde Romeo's. Deze naam komt uit het NAVO-alfabet en staat voor de letter R, die codeert voor aanhoudingseenheid.
Dat de Romeo's een Vlaamse muziekgroep zijn is dat was me wel bekend. Maar niet bepaald mijn favoriete genre, en ik verwachtte ook niet dat die hier bedoeld werden. Ik dacht inderdaad eerder aan ofwel van die ongemanierde opdringerige homo's, of anders iets in de richting van de politie. Dus het was dat laatste, de Politie. Dat weten we dus ook weeral.
Bedankt voor de info.
 
Laatste keer dat ik er voorbij kwam heb ik ze niet gezien.

Vanaf de 40 komende op de Wankumer Landstrasse in een zijstraatje aan de rechterkant. Hingen/hangen rode hartjes en zo. De oplettende voorbijganger ziet het wel.
Ik heb jaren geleden aldaar een DVP van Roemeense afkomst bezocht die achter het stuur zat in een bestelbus en klanten ontving achterin op een goede tweepersoons matras, was een geile ervaring, zou het zo weer doen als ik in de buurt kom.

Tall
 
Terug
Bovenaan Onderaan