Partyplayers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gstar

Vaste klant
110
18/05/22
41
Iemand ervaring in de parenclub partyplayers op een vrijdag avond heren of dames ! Zou het enorm waarderen als jullie je ervaring zouden delen mvg
 
Wat wil je weten?
Het is niet iedere week hetzelfde publiek natuurlijk. Het is een parenclub, geen "hoerenhuis"!
Ik vind het ook een fijne en gezellige club. Persoonlijk is voor mij de woensdag een leuke dag, maar ook dat verschilt ....
Wat wil je weten?
Het is niet iedere week hetzelfde publiek natuurlijk. Het is een parenclub, geen "hoerenhuis"!
Ik vind het ook een fijne en gezellige club. Persoonlijk is voor mij de woensdag een leuke dag, maar ook dat verschilt ....
hi Nance bedankt vóór je berichtje ! Ik zou dolgraag eens op een vrijdag met heerlijk weer naar PP Gaan lekker zonnen een heerlijke chill dag van maken , komen er veel mensen als paren of alleenstaande dames vrijdagen en hoe is het sfeer dan ? wens jou alvast een hele fijne weekeinde toe mvg
 
Over deze club wordt maar weinig geschreven. Wij komen hier samen af en toe, en ik ben er ook een enkele keer alleen geweest, maar al een tijdje niet meer. De club zelf is een beetje rommelig gebouwd, maar let daar gewoon niet op. Het personeel en de ontvangst zijn supervriendelijk. Je voelt je hier meteen welkom. Het is een grote club met verschillende grote ruimtes, en veel kamertjes en hokjes. Er is ook een hottub en een bubbelbad binnen. Er is een massagekamer, een sauna, en een sm kamer. Bijvoorbeeld op een woensdag gaan ze om 11 uir open en blijven open tot 01.00 u. Eten is prima. Buiten is een zwembadje met aan weerskanten een heleboel ligbedden. Echt veel. Met mooi weer is het hier heerlijk vertoeven en vaak is het uitzicht geweldig, overal sex....Bij binnenkomst krijg je een kaartje, het kaartje is 10 euro waard, als je het naderhand terug geeft. Maar je mag het ook aan een vrouw geven om haar te bedanken. Sommigen willen alleen maar sex met je als je een kaartje geeft. Op bijvoorbeeld een woensdag kunnen er makkelijk 50 stellen zijn, en wat single dames ook. Natuurlijk is niet altijd iedereen actief en natuurlijk mag je niet zomaar met iedereen meedoen. Hier moet je echt contact maken.
Ik/wij vinden het een hele gezellige club en voor een zomerse dag een prima plek om te chillen en te sexen.
 
Heeft iemand ervaring met de gangbangs op donderdag? Zijn huisdames aanwezig of niet? Is het over het algemeen druk tijdens deze evenementen? wat is de gemiddelde leeftijd?

En hoe zit het met vrijdagavond? Is het een drukke club?
 
Iedere dag is verschillend, geen vrijdag hetzelfde. Maar meestal supergezellig. Donderdagen met gangbang hebben we geen ervaring mee.
Op de website vind je ook een gastenboek, kan je een beetje polsen wat er naartoe gaat.
Verder zou ik zeggen, probeer het gewoon een keer!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan