Passionele geile sex met... Wie zal m'n volgende 'stoeipoes' zijn? Jullie stemmen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wie wordt mijn volgende sexdate?

• Akemi, Etterbeek

Stemmen: 5 5,4%
  • Jessica, Emanuella's Angels, Temse

Stemmen: 4 4,3%
  • Holly UK, Leuven

Stemmen: 21 22,6%
  • Nora, Private Dreamgirls, Hasselt

Stemmen: 6 6,5%
  • Silvia, Leuven

Stemmen: 4 4,3%
  • Yumi Moon, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 14 15,1%
  • Vina, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 20 21,5%
  • Andere (verklaar je nader in de tekst)

Stemmen: 19 20,4%

• Totaal aantal stemmers
    93
Top Marco! Wat doe jij eigenlijk aan voorbereiding voor een bezoekje aan een geile dvp? Ik moet echt goed geil zijn maar weet van jou eerdere berichten dat jij meer van de flow bent en het allemaal laat gebeuren enz toch?

Ik doe sowiezo de nodige 'research' vooraf! Vandaar dat ik ook een behoorlijke 'shortlist' van DVP's heb!

Dan besteed ik echt voldoende tijd en werk aan een eerste kennismakingstekst. Je kan maar één keer een goede eerste indruk maken. Al m'n bezoekjes zijn trouwens vooral geboekt!

Dan de dag zelf... de hygiëne tot in de puntjes verzorgd... en dan -voorbereid- én behoorlijk 'zen', maar natuurlijk wel met een gezonde anticiperende spanning naar de afspraak!

Lukt tot hietoe best aardig... moet ik zeggen!

Ja! Tuurlijk! Ik ga sowiezo de 'Top 3' met een bezoekje vereren!
Ik zou ze allemaal bezoeken, ze staan immers niet zomaar op jouw lijstje mits de reviews ook goed zijn natuurlijk 😜

Bij mij komen alleen dames op mn lijstje met een uitstekende service en in de raambuurten probeer ik wel graag nieuwe dames uit om te kijken of ik toch verrassend een leuke klik heb (maar uiteraard eerst GR checken om de TMM'ers te vermijden)

Ik doe sowiezo de nodige 'research' vooraf! Vandaar dat ik ook een behoorlijke 'shortlist' van DVP's heb!

Dan besteed ik echt voldoende tijd en werk aan een eerste kennismakingstekst. Je kan maar één keer een goede eerste indruk maken. Al m'n bezoekjes zijn trouwens vooral geboekt!

Dan de dag zelf... de hygiëne tot in de puntjes verzorgd... en dan -voorbereid- én behoorlijk 'zen', maar natuurlijk wel met een gezonde anticiperende spanning naar de afspraak!

Lukt tot hietoe best aardig... moet ik zeggen!
Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar welke dames heb je al bezocht uit de top8?

Terug
Bovenaan Onderaan