- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/girl-next-door-zoekt-jou_9783428
- Totale kosten (in euro)
- 100
Ik ben langsgeweest bij Simone. Kon jammer genoeg geen review vinden, dus ik heb er eentje voor het team genomen.
Afspreken gaat redelijk makkelijk. Spreekt af in een dorp in de buurt van Heerhugowaard. Voldoende gratis parkeergelegenheid.
Ze ziet er geleefd uit. Haar lichaam is strak, maar heeft wel wat littekens op de buik. Die verhuld ze met haar pakjes die je ook in de advertentie ziet. Die laat ze tijdens de date ook aan. Ze zoent niet op de mond, terwijl ze wel aangaf dit te doen, behalve tongzoenen. Het is alleen eigenlijk pmc en nmc. De rest wil ze niet, maar wilde ik zelf ook niet meer eigenlijk toen ik haar zag.
Ze doet wel goed haar best en is aardig, maar ze was niet echt mijn ding. Een krappe voldoende denk ik.
Voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar.
Afspreken gaat redelijk makkelijk. Spreekt af in een dorp in de buurt van Heerhugowaard. Voldoende gratis parkeergelegenheid.
Ze ziet er geleefd uit. Haar lichaam is strak, maar heeft wel wat littekens op de buik. Die verhuld ze met haar pakjes die je ook in de advertentie ziet. Die laat ze tijdens de date ook aan. Ze zoent niet op de mond, terwijl ze wel aangaf dit te doen, behalve tongzoenen. Het is alleen eigenlijk pmc en nmc. De rest wil ze niet, maar wilde ik zelf ook niet meer eigenlijk toen ik haar zag.
Ze doet wel goed haar best en is aardig, maar ze was niet echt mijn ding. Een krappe voldoende denk ik.
Voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar.
Laatst bewerkt: