Girlsreview als mannentherapie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, interessant inderdaad.

Want vlak vrouwen niet uit qua sex. Fifty shades of gray was niet voor niets een groot succes.
Ik heb hartelijk gelachen tijdens het lezen maar het werkt als een trein.
Helaas voor ons neuken alle vrijgezelle dames dezelfde 5-10% van de mannen.
Helaas ben ik nu geen 35-40 meer, maar ik kan je vertellen dat ze bij bosjes aankloppen om gewoon keihard geneukt te worden.
Dat woke gelul is gewoon en nieuwe vorm van wat wij vroeger het 'Bitch Shield' noemden.
Slechts bedoeld om je op afstand te houden.
Dat 'woke' is inderdaad een opgepompt iets! (mét politieke bijbedoelingen, ongetwijfeld) Uiteraard kan je vrouwen bijv. op straat of werk niet meer behandelen zoals 'vroeger'! (toen alles nog beter was?)

Maar... tussen de 'spreekwoordelijke lakens'... Man! Ik kan je verzekeren dat veruit de meeste vrouwen wat graag willen dat je hen als 'dominante man neemt'!
Uiteraard mét respect voor elkaars grenzen. Maar dat gaat zonder zeggen!

Het leven met een geheim is moeilijk. Uiteindelijk drukt het een stempel op je gemoedstoestand. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het ervaren van eenzaamheid, en afhankelijk van het geheim wellicht zelfs stress en mogelijk daardoor zelfs slapeloze nachten. Dit forum doorbreekt voor mij die cirkel, het zorgt er voor dat ik mijn geheim met anderen kan delen en dus brengt het mij de broodnodige verlichting van de druk die het leven met een geheim met zich meebrengt.
Story of my life

Sterker nog! Ik vernam al van verschillende DVP's (en die praten in regel echt niet over andere klanten)... dat zoveel mannen 'er zo weinig van terecht brengen'!
Daar voor moet je zelfs niet bij een dvp zijn om dat te horen. Ik heb hier en daar best wat strave verhalen gehoord.

Wat er best opvallend is, is hoe hard de versie van de man en vrouw van elkaar kunnen verschillen. Waar ik ook mee rekening hou is dat een vrouw geen positieve dingen over haar ex of een man waar mee ze nog een eitje te pellen heeft zal zeggen. Toen ze samen waren was de sex top, en nu dat ze uit elkaar zijn vertelt ze plots dat hij geen stijve kon krijgen en hoe klein zijn penis was. In tegen tegenstelling dan die van jou.

Het is voor mij wel een soort van bevrijdend geweest dat dit forum (en zijn voorloper) bestaat. Wat me daarbij vooral positief verrast heeft is dat door de meeste mensen hier vrij normaal, serieus en oprecht wordt ingegaan op zaken die meer op het vlak van het mentale aspect van het wandelen liggen.

Stoere mannenpraat is eenvoudig, maar dat diverse van diezelfde stoere mannen het ook aandurven om een andere kant van zichzelf te laten zien, zich zelfs kwetsbaar durven opstellen en open zijn over hun innerlijke beleving van het wandelen, kan ik alleen maar waarderen en oprecht mooi vinden.

En ja, dat zal vast voor een hele groep maar gezever en gezweef zijn, maar die leden houden zich over het algemeen ook netjes afzijdig van zulke onderwerpen. Ik zie ook wel dat het soms behoorlijk uit de bocht kan vliegen, maar over het algemeen heb ik tot nu toe dit forum een hele fijne community gevonden.

Voor wie dit niet stoer genoeg vond: jammer dan. :cool:

Terug
Bovenaan Onderaan