Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendaar heb ik best een avondje ruzie voor over met mijn vrouwKijk maar alvast een keertje naar die (geweldige!) foto's op haar website...
Tsja... Vina. Haar tarieven zijn wat ze zijn natuurlijk... Maar... ik kijk er écht naar uit om een keertje met zo'n vrouw te mogen stoeien hoor! OMG!Denk dat alle dames blij mogen zijn dat ze in deze poll genoemd werden, het is idd exposure naar hun adv.
Of Vina hier meer klanten door aan zal trekken betwijfel ik. Gezien haar tarieven, zal ze door de meeste deelnemers niet interessant zijn.
je bedoeld van die Rubens vrouwen?Zie er geen Nederlandse dames bij staan ,en daar hou ik van de echte Nederlandse vrouwen.
Kan jij alvast een keertje kijken... hoe ze eruit ziet! (heel wat foto's op haar website)daar heb ik best een avondje ruzie voor over met mijn vrouw![]()
ik zag inderdaad dat ze heel wat foto's had op haar site,Kan jij alvast een keertje kijken... hoe ze eruit ziet! (heel wat foto's op haar website)
Zal ik je daarna wel laten weten... hoe lekker ze voelt!
Ik vind dat Marco een gratis beurt verdient na zoveel exposure.
Na deze thread een maand op de voet gevolgd te hebben heb ik eigenlijk even een overload aan namen als Yumi, Vina en Holly. Nee, daar kunnen die dames zelf niets aan doen, maar man wat een achtbaan was dit, ik moet even bijkomen.het is idd exposure naar hun adv.