Passionele geile sex met... Wie zal m'n volgende 'stoeipoes' zijn? Jullie stemmen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wie wordt mijn volgende sexdate?

• Akemi, Etterbeek

Stemmen: 6 5,6%
  • Jessica, Emanuella's Angels, Temse

Stemmen: 4 3,7%
  • Holly UK, Leuven

Stemmen: 25 23,4%
  • Nora, Private Dreamgirls, Hasselt

Stemmen: 6 5,6%
  • Silvia, Leuven

Stemmen: 4 3,7%
  • Yumi Moon, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 18 16,8%
  • Vina, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 26 24,3%
  • Andere (verklaar je nader in de tekst)

Stemmen: 18 16,8%

• Totaal aantal stemmers
    107
  • Opiniepeiling gesloten .
Denk dat alle dames blij mogen zijn dat ze in deze poll genoemd werden, het is idd exposure naar hun adv.

Of Vina hier meer klanten door aan zal trekken betwijfel ik. Gezien haar tarieven, zal ze door de meeste deelnemers niet interessant zijn.
Tsja... Vina. Haar tarieven zijn wat ze zijn natuurlijk... Maar... ik kijk er écht naar uit om een keertje met zo'n vrouw te mogen stoeien hoor! OMG!

En... ook alle andere meiden uit deze poll... zijn natuurlijk stuk-voor-stuk echt wel de moeite waard! Wij -als mannen- kunnen er maar wel bij varen!

Ik vind dat Marco een gratis beurt verdient na zoveel exposure.
het is idd exposure naar hun adv.
Na deze thread een maand op de voet gevolgd te hebben heb ik eigenlijk even een overload aan namen als Yumi, Vina en Holly. Nee, daar kunnen die dames zelf niets aan doen, maar man wat een achtbaan was dit, ik moet even bijkomen.

En voordat iemand dan zegt dat ik dit topic vrijwillig tot me genomen heb, ja, dat zeggen ze over heroïne ook!

Nee veel plezier Marco, als je nog eens een poll nodig hebt om een bezoek te plannen ben ik er weer bij hoor.

Nee hoor er zijn ook volop leuke mooie meiden met een lekker lijf ( met alle respect aan de iets vollen vrouw niks mis mee ) ik zie zat mooi Nederlandse dames en meiden , beter als al die opgedirkte buiten landsen dames ,
ik hou zelf wel van een echt vrouwelijke vrouw, als je begrijpt wat ik bedoel.
Het voordeel van de multiculturele samenleving is dat Nederland verrijkt is met veel vrouwelijk schoon.

Ja! Heb je deze al gezien? OMG!
je was iets te vroeg met je poll.
Of wil je een nieuwe maken, waar zij ook bij staat?
Dat zie je helaas iets te weinig onder onze Nederlandse dames.
De dames in de zuidelijke landen weten zich wat dat aan gaat wel beter te presenteren.

Terug
Bovenaan Onderaan