Recensie Patricia, Alkmaar ,Achterdam 3/5 k1 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige vrijdag was ze er gewoon in de loop van de avond, op D2. Waarom ze er eind van de middag toen niet was geen idee. Maar dames gaan ook wel eten in de stad of even naar huis. En soms beginnen ze gewoon pas rond het avonduur, op een vrijdag of zaterdag kan dat nog steeds rendabel zijn, zeker voor de dames die het wat beter doen qua klanten. Valt mij op dat deze dame goede zaken doet.
 
Vanavond dinsdag na 8 uur een tijdje gewacht of ze nog kwam opdagen, raam zag er ook inderdaad uit of ze even weg was (dicht, maar kier en donker). Toen ik wegfietste om eventueel vanavond laat nog eens te proberen dacht dat ik dat ik haar spotte, lopend naar de Achterdam. Maar in gewone kleren ziet ze er ook echt een stuk minder opvallend uit dus wist het niet zeker. Vol goede hoop weer teruggegaan maar kwartiertje later geen verandering aan het gordijn. Mede naar aanleiding van Indomen's recensie en haar vriendelijke groet eerder op de avond gelijk maar doorgelopen naar Carmen. Maar wat in het vat zit verzuurt niet, andere keer zeker terug naar Patricia.
 
Laatst bewerkt:
Dat staat in de titel van haar draadje, maar dat wordt vaak niet meer bijgewerkt. Sommige dames verplaatsen zich vaak, als ze geen vaste kamer hebben.

Haar kamer is nu D2, aan het begin van de straat aan je rechterhand, 2e kamer. Geen idee of het haar vaste kamer is hoor.
 
Ze had het over Amsterdam...dus ik denk dat we haar niet meer gaan zien in Aken of Alkmaar. Al vaker gezien dat meiden naar Amsterdam vertrekken puur omdat ze daar dubbele kunnen vangen...vooral met stijgende kamerhuur en overige kosten.
 
Gisteren vertelde ze dat ze over 2 weken naar Alkmaar vertrekt. Alleen niet geheel duidelijk ze wilde door de week in Aken blijven en de weekenden in Alkmaar...als ik het goed begrepen heb.
Jammer ik mocht haar wel, ookal is ze blijkbaar niet erg populair in Aken. Stond laatste tijd wel vaak "werkeloos" achter het raam..maar dat kan ook aan haar tarief a 50 euro liggen. Starttarief Aken is 40, en dat is al vaak te veel voor het klootjesvolk dat er komt...
 
Laatst bewerkt:
heren ik was ik adam naar de ruyadelkade wat een triest zooitje daar. Geen kim gezien wel miriam maar was alleen maar met der tel bezig en vind haar niet mooi. Maar goed dit is alkmaar algemeen net geweest. En blond milf geneukt die altijd ook werkte in utrecht blonde ivetta/martina is denk geen draadjevan werkt er al jaren op de dam recencie volgt
 
Is dat wat in aken ik ben daar nog nooit geweest. Is dat groot of net als alkmaar of met welke straten kan ik het vergelijken
Alkmaar ken ik helaas niet, dus ik kan het niet vergelijken. Er zijn tientallen goede meiden in Aken, maar die zitten er niet allemaal tegelijk natuurlijk. Donderdagavond begint het voller te worden, vrijdagavond en zaterdagavond zijn de toppers, na middernacht wordt het weer minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan